Valt hier vandaag toch niets te verdienenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha geeft niks. Ik moest lachen.
Is het zo druk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt hier vandaag toch niets te verdienen
Wel bijna, totdat een dame mijn blokte.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang corona er is en we mogen niets is dit een mooie afleidingquote:
die vlieger gaat echt niet op hoor. ons mario heeft gewoon puntjes gepaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Schakel is erquote:
Huisje heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt een vogelhuisje neergezet om vogels te lokken , waarmee je vervolgens de kat lokt![]()
Wel een prachtig beest
Lekker ontspannen hequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
owja relaxing blues is wel heel relaxed
Niks mis meequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang corona er is en we mogen niets is dit een mooie afleiding
Als je eens weet hoe vaak ik vandaag gebokt ben........euhhhhhhhhhhh gebolktquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel bijna, totdat een dame mijn blokte.
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die vlieger gaat echt niet op hoor. ons mario heeft gewoon puntjes gepakt
Gebokt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je eens weet hoe vaak ik vandaag gebokt ben........euhhhhhhhhhhh gebolkt
Wat een levenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Slapen, douchen, koken, eten en weer van voor af aan beginnen
En zo is het.quote:
ik had ook maar een verschil van 4 punten hequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60
hoezo is hij vanaacht terug gekomen ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60
straks pak je weer 20 punten in de DT en zwaai je mij weer uitquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is hij vanaacht terug gekomen ?![]()
![]()
gisteren pakte ik 72 punten
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Soms vraag ik mij in deze tijd af waarom kleed ik mij nog aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Slapen, douchen, koken, eten en weer van voor af aan beginnen
Mee eensquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het.
En ik zit in mijn eigen tijd. Niet in een baas zijn tijd of zo.
heb je geen huispak?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij in deze tijd af waarom kleed ik mij nog aan![]()
Gewoon lekker iedere dag pyjama dag of zo.
Ow ben jij de idiot die Mario dwars zat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
straks pak je weer 20 punten in de DT en zwaai je mij weer uit![]()
Stond al in het AD dat we verslonzen met zijn allenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjama.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om ons te pesten denk ik Marioquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is hij vanaacht terug gekomen ?![]()
![]()
gisteren pakte ik 72 punten
rot op hoor provozier me nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
straks pak je weer 20 punten in de DT en zwaai je mij weer uit![]()
Ik heb een huispak.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had 1 kunnen zijn man,quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had ook maar een verschil van 4 punten hedat kan rap gaan dan
Puntjus pakkenquote:
Hi Giz !quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ben jij de idiot die Mario dwars zat.
Dat vergeeft ie je voor vandaag niet meer hoor.
nek aan nek, het was een zware strijd. uren gingen voorbij. tot vanochtend rond een uur of 11 het omslagpunt plaatsvond en wij van plek wisseldenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ben jij de idiot die Mario dwars zat.
Dat vergeeft ie je voor vandaag niet meer hoor.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |