Jij weet hetquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moest toen gaan lopen met de fiets in de hand.
Ik heb volkoren puntjes gehaald, maar die zijn niet super veel voedzamer dan witte.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vult beter de maag, dat klopt maar of ze erg voedzaam zijn die witte puntjes
Dat klinkt toch nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Bruine piet ging uit fietsen toen knapte zijn band![]()
![]()
met de fiets aan de zijn handquote:
Nee, zit helemaal niet veel voedzaams inquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb volkoren puntjes gehaald, maar die zijn niet super veel voedzamer dan witte.
Piet ging uit fietsen,quote:
Nee, nooit van gehoord.quote:
gefixedquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zwarte Piet ging uit fietsen,
Toen knapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
Met de fiets aan zijn hand.
Toen kwam hij bij 'n dorpje,
En zei tegen de smid:
"Ik geloof dat er in mijn achterband
Een pepernootje zit".
De smid begon te lachen
En plakte zijn band.
Toen kon Zwarte Piet weer fietsen
Door heel Nederland!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey Gizquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat zongen wij in het Fries vroeger. Klinkt veel beter.
Ja.quote:
A zo. Ik kijk eigenlijk nooit de Duitse zenders hier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de serie is elke dag op duitse tv
mister twister
op duitse kinderkanal daar is zeer veelquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Ik kijk eigenlijk nooit de Duitse zenders hier.
Ik dacht dat het alleen maar een film was.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de serie is elke dag op duitse tv
mister twister
Ik neem ze wel vaker mee om wat makkelijks te eten te hebben tussen de middag als je alleen bent en niet veel zin hebt om uitgebreid middag eten te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zit helemaal niet veel voedzaams in
Maar het is zo lekker
Ik neem wel eens heuuuuuuul soms van die harde verse broodjes bij AH mee, lekker hoor.
Hey Mikeyquote:
O, wel in het Duits gesprokenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
op duitse kinderkanal daar is zeer veel
van nederland
Swarte Pyt soe út fytsen, doe knapte syn bânquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat zongen wij in het Fries vroeger. Klinkt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |