Ik heb net wel even geliktquote:
Aan een ijsje zo drie kleuren uit een bak tussen wafeltjes mmmmmmmmm dat was likkuhhhhhquote:
Ik heb nu liever warme chocomelk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan een ijsje zo drie kleuren uit een bak tussen wafeltjes mmmmmmmmm dat was likkuhhhhh
Geen temperatuur voor een ijsjequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan een ijsje zo drie kleuren uit een bak tussen wafeltjes mmmmmmmmm dat was likkuhhhhh
Ja moet ik hem al zelf maken, heb wel cacao in huis maar geen melk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu liever warme chocomelk.
Snoeperdquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb even op de doos gekeken en er staat niet je het niet mag eten als het koud isquote:
Snoep niet veel, maar zag vanmorgen die bak in de winkel ik kon het niet latenquote:
Het is zelden te koud voor ijs.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb even op de doos gekeken en er staat niet je het niet mag eten als het koud is
Precies en ze zijn ook nog voedzamerquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan als aan puntjes hier
Nee, het is geen zomer of wintergerecht het ligt altijd in de vriezer of het nu warm of koud isquote:
Het vult beter de maag, dat klopt maar of ze erg voedzaam zijn die witte puntjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies en ze zijn ook nog voedzamer
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:45 schreef mario390 het volgende:
bij de bahnhofs-gasthuis achter me
was nu de politie, zijn er wel
geloof ik 3 - 4 mannen binnen
geweest wat drinken![]()
O, dat is niet slimquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:45 schreef mario390 het volgende:
bij de bahnhofs-gasthuis achter me
was nu de politie, zijn er wel
geloof ik 3 - 4 mannen binnen
geweest wat drinken![]()
Hij moest toen gaan lopen met de fiets in de hand.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Bruine piet ging uit fietsen toen knapte zijn band![]()
![]()
Hij kwam bij een dorpjequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moest toen gaan lopen met de fiets in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |