Hey Engine, dit poppetje heb ik gekocht voor mijn kleindochter van de weekquote:
Elsaquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, dit poppetje heb ik gekocht voor mijn kleindochter van de week
Joeee schakelquote:
Jij kent het, ik heb er twee, een die kan zingen en een gewonequote:
Caps lock serieuze praat dusquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:18 schreef mario390 het volgende:
SCHEV JE JE DE PUNTEN
IN JE ARSCH
ZO WERD IK WEER
BOOS
Film nooit gezien maar dat nummer ongeveer een miljoen keer gehoord. Het origineel dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kent het, ik heb er twee, een die kan zingen en een gewone
A, de kat toch wat over gelatenquote:
dat kann je je tante vertelen misschien gelooft zijjouquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb je al aangegeven he, als jij zegt we doen pauze, dan doen we pauze, mijn aanbod staat
Ik heb er nog nooit wat van gezien of gehoordquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Film nooit gezien maar dat nummer ongeveer een miljoen keer gehoord. Het origineel dan.
hahaha ja dat is waar, dat weet je niet. misschien is het wel zo, wat levert je het op om er niet op in te gaan danquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je tante vertelen misschien gelooft zijjou![]()
Rustig blijven Mario hier schiet je niets mee opquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je tante vertelen misschien gelooft zijjou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |