mag jij toch lekker zelf weten hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien kan ik ook geen UI nemen, hoeven mensen niet te wennen aan de UI en wissel ik ook steeds niet van UI
Lekker doen wat jij wil tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien kan ik ook geen UI nemen, hoeven mensen niet te wennen aan de UI en wissel ik ook steeds niet van UI
Weet ik, maakt mij ook niet uit hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag jij toch lekker zelf weten hoor
????quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:00 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wel altijd die happende meid op de plaat. heerlijk
zijn wel meer dingen vervelend in leven. en dit is een verandering van ui.... dus wat is vervelend ..... vind het niet vervelend zijn ergere dingen in de wereldquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik, maakt mij ook niet uit hoor
Maar snap wel dat het voor sommige misschien wel vervelend kan zijn
Daarom, niets aan het handjequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef Schakeltopia het volgende:
we moeten het ook niet groter maken dan het is natuurlijk, het is gewoon even wennen en soms twee keer kijken
exact . is zo onbelangrijk ... een ui op een forum kan ik mij werkelijk niet druk om maken...quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef Schakeltopia het volgende:
we moeten het ook niet groter maken dan het is natuurlijk, het is gewoon even wennen en soms twee keer kijken
O de eeuwig kauwende Sjelliequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjellie is toch aan het happen op mijn plaatje
dat is toch gewoon de beste ooit. ik ben er zelf zeer over te sprekenquote:
Maar je kan nu weer gaan genieten van haar in haar vlogsquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjellie is toch aan het happen op mijn plaatje
echt matige vlog wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan nu weer gaan genieten van haar in haar vlogs
IK heb altijd het gevoel dat jij een vrouw bent door dat plaatjequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is toch gewoon de beste ooit. ik ben er zelf zeer over te spreken
ja maar dat is gewoon raar.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb altijd het gevoel dat jij een vrouw bent door dat plaatje
Vergeet vaak dat je een man bent
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon raar.
meer kan ik er niet van maken
ik zat al te kijken, net 10 uur geweest, het zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
Volgens mij is Mario toch maar gaan slapen.
Ja is niet veel slaap hij moet tussen de middag warm etenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zat al te kijken, net 10 uur geweest, het zou maar zo kunnen
je gevt hem nu mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
Volgens mij is Mario toch maar gaan slapen.
Snot jandorie Heb jij straks niets meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:10 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Sjips, de kat heeft de popcorn stash ontdekt.
Nee, jij geeft hem punten, je let zelf niet op.quote:
En ik heb het gedaan, dacht zitten wel mensen hier die kletsen was ff iets met papieren aan het doenquote:
huh wat?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:12 schreef mario390 het volgende:
en vieze speler elke
sekond nutzt hij uit
Maar Mario dat doen wij toch allemaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:12 schreef mario390 het volgende:
en vieze speler elke
sekond nutzt hij uit
Ga je wassenquote:
dat zei je om 8 00quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik wulte straks nog wel even onder de douche springen
Dat heb je eerder horen zeggen.........drie dagen later...........quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik wulte straks nog wel even onder de douche springen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:13 schreef Schakeltopia het volgende:
joh je moet het je niet persoonlijk aantrekken. laat het lekker van je af glijden
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het zou kunnen dat de planning iets anders loopt dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |