quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
Ja, ik ga wat anders doen. Nog een fijne dag samen, tot laters![]()
joejoe lekker je ding doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
Daar was dit jaar geen spraken vanquote:
Yepquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:49 schreef Schakeltopia het volgende:
oh shit is dat blackfriday gedoe?
quote:
quote:
quote:
Nee dit jaar zal dat niet gaan vanwege corona.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar was dit jaar geen spraken van
Punten halen is onmogelijk vandaagquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga mijn best doen, maar moet straks wel weer weg
inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar was dit jaar geen spraken van
tuurlijk niet johquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punten halen is onmogelijk vandaag
Fijne dag Jippiequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
Beter doen ze het niet meer, vooral in Amerika is altijd chaosquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee dit jaar zal dat niet gaan vanwege corona.
Misschien later op de dag welquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punten halen is onmogelijk vandaag
Echt niet druk daarquote:
het zijn natuurlijk wel amerikanen he. De helft gelooft niet eens dat corona bestaat volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee dit jaar zal dat niet gaan vanwege corona.
Hey ieni ja echt druilerig vandaagquote:
deze is mooiquote:
Bij MrsL wen je er nooit aan die heeft er soms 2 per dagquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef Schakeltopia het volgende:
oh nee zeker niet! mijn brains zijn gewoon nog niet lang gegenoeg gewend aan het plaatje ofzo
elke keer zo van, huh wie is dat, owja natuurlijk
lol ja dat klopt wel weerquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij MrsL wen je er nooit aan die heeft er soms 2 per dag
Best vervelend ja, mensen die vaak van ui wisselen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Bij MrsL wen je er nooit aan die heeft er soms 2 per dag
Wen je vanzelf wel aan, want deze UI hou ik voorlopigquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef Schakeltopia het volgende:
oh nee zeker niet! mijn brains zijn gewoon nog niet lang gegenoeg gewend aan het plaatje ofzo
elke keer zo van, huh wie is dat, owja natuurlijk
Ja, ik heb soms niet door dat ze er isquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Best vervelend ja, mensen die vaak van ui wisselen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ja er hebben meer mensen last van
Eindelijk kunnen we er aan wennen Schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:59 schreef Schakeltopia het volgende:
alright dan gaan we rustig aan deze ui wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |