Hey Mrslquote:
Morguh SBE,quote:
schoonmaken ben je zelf verantwoordelijk voor, flesje en doekje meepakken bij binnenkomst en dan alles wat je gebruikt poetsen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoorde het van mijn zoon, ook dat er goed wordt gelet op schoonmaken. Vind dat wel netjes.
Hello Dotquote:
Ga mijn best doen, maar moet straks wel weer wegquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
En nu punten halen lieffie! Ik maak zo plaats
Daar mopperde mijn zoon ook al overquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
schoonmaken ben je zelf verantwoordelijk voor, flesje en doekje meepakken bij binnenkomst en dan alles wat je gebruikt poetsen.
Enige nadeel is dat je niet de kleedkamers mag gebruiken dus ik moet er omgekleed heen, wat met dit weer inhoudt dat ik m'n trainingskleding onder m'n gewone aan doe en daar m'n spullen uit doe en m'n schoenen wissel.
ik woon op loopafstand van de sportschool dus als ik compleet omgekleed die kant op zou moeten dan zou ik met de auto moeten gaan wil ik niet zeiknat of extreem koud worden van dat stukje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar mopperde mijn zoon ook al over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |