was perongeluk, als ik het had geweten had ik zeker even gewacht. maar ik heb de klok uit staan, ik merk dat dit toch wat rustiger is. dan wanneer constant tijden loopt te monitorenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was perongeluk, als ik het had geweten had ik zeker even gewacht. maar ik heb de klok uit staan, ik merk dat dit toch wat rustiger is. dan wanneer constant tijden loopt te monitoren
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:32 schreef Schakeltopia het volgende:
nog 3 punten. het is hard werken, maar we komen er wel
Ligt er aan wie het is en hoe druk het isquote:
De enige die punten pakt ben jijquote:
Ik heb wel de sec. zichtbaar en mijn klok synchroniseert met de Ned tijdserver. Maar ik let er gewoonweg niet zo op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was perongeluk, als ik het had geweten had ik zeker even gewacht. maar ik heb de klok uit staan, ik merk dat dit toch wat rustiger is. dan wanneer constant tijden loopt te monitoren
Ik heb ze niet zichtbaar, moet er wel voor naar de klok gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel de sec. zichtbaar en mijn klok synchroniseert met de Ned tijdserver. Maar ik let er gewoonweg niet zo op.
ik pak er meestal even https://time.is bij, maar inderdaad lokale klok kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel de sec. zichtbaar en mijn klok synchroniseert met de Ned tijdserver. Maar ik let er gewoonweg niet zo op.
Het is wel grappig dat ik op de sec. nauwkeurig kan posten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik pak er meestal even https://time.is bij, maar inderdaad lokale klok kan natuurlijk ook!
ja dat zijn wel leuke dingetjes inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ik op de sec. nauwkeurig kan posten.
Dan moet je al met twee schermen zitten, heb jij zo zitten dttsen? Constant met de klok in beeld?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik pak er meestal even https://time.is bij, maar inderdaad lokale klok kan natuurlijk ook!
VERSCHWINDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef mario390 het volgende:
WERTZUIOIUDDFGHJKJHGFGHJKJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JK
Goed verhaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef mario390 het volgende:
WERTZUIOIUDDFGHJKJHGFGHJKJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JK
JJKJJ
JJ
KJJJJJ
JJ
J
J
J
JJ
J
J
J
J
J
J
J
J
J
J
JJJ
J
J
J
J
J
JJ
JJ
JJ
J
J
J
J
JJ
J
J
JJ
J
J
J
J
JJ
J
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
KK
K
KK
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
KK
K
K
KK
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
KKK
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
KK
KK
KK
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
K
K
K
KK
K
KK
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
KK
K
K
KK
Ja kan ik ook maar dan kijk ik recht bij de tijd, klik ik daarop Alleen zie je dan niet als er tussen door gepost wordt Dus als het druk is heeft dat geen zinquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ik op de sec. nauwkeurig kan posten.
Op je vrije dag uitslapenquote:
Hey Mazquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kost hem straks weer een monitor
ja heb 1 scherm, maar is 4K resolutie, dus zeg 2 fullhd naast elkaar. dus ja dan zet ik die aan de ene kant en dts aan de andere kant van m'n schermquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je al met twee schermen zitten, heb jij zo zitten dttsen? Constant met de klok in beeld?
En een muis.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kost hem straks weer een monitor
O echt, en dan zeggen ze hier dat ik erg benquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heb 1 scherm, maar is 4K resolutie, dus zeg 2 fullhd naast elkaar. dus ja dan zet ik die aan de ene kant en dts aan de andere kant van m'n scherm
nee joh niks geks aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, en dan zeggen ze hier dat ik erg ben
Fanatiek ben je dan wel, en dat drie dagen en nachten zo zittenquote:
Niemand pest jou, maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:43 schreef mario390 het volgende:
ik will niet bos werden
maar hij pestet me
dat kregt hij terug
Hij pest mij net zo goed Marioquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:43 schreef mario390 het volgende:
ik will niet bos werden
maar hij pestet me
dat kregt hij terug
nouja je ziet het, je koopt er niks voorquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fanatiek ben je dan wel, en dat drie dagen en nachten zo zitten
Nee, als je gewoon door was gegaan was het goed gekomen. Maar zo fanatiek hou je niet een maand volquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja je ziet het, je koopt er niks voor![]()
J a in 6 uur 3 stuksquote:
Nee, ik heb er ook 3. Je hebt drie keer een schakeltje laten vallenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en die waren dan voor schakelje natuurlijk
Je kunt ook PROBEREN om een klein beetje normaal te doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:47 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'IOPÖÖ
''
ÖÄ'
YGFD
'
G
SFghf
s
d
f
S
A
g
4
SDSA<
GD<FD
GYD
F
<S
af
D
D
fa
F
FF
GD
G
GD
GD
DD
J
L
HG4R
KHL
S
G
KÖ
LK
G
G
J
F
K
KG
K
H
K
U
R
R
KTZ
R
W
EZ
RD
DT
RZ
Z
J
R
Z
R
R
R
R
GR
H
ghg
j
j
j
j
j
j
jjg
j
jg
j
j
j
j
jj
dat kan natuurlijk de beste overkomenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook 3. Je hebt drie keer een schakeltje laten vallen
Iets korter en hij had Schakel gebloktquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt ook PROBEREN om een klein beetje normaal te doen
Ik neem het je ook niet kwalijk hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk de beste overkomen
Zet je pc fff uit ga slapen, eten en kom dan weer terug je gaat hem helemaal flippen zoquote:
Wie had vannacht de DT?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef mario390 het volgende:
fghdgfjj,h
izlzröoiuou
rzzrtruiz
estutrtzuiz
zrtuäuiztretzuö
Moet dat nu zo Marioquote:
FFquote:
het is lastig te beschrijven, maar je kunt er echt in opgezogen worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:51 schreef Nine. het volgende:
Sommige mensen nemen dit spel iets te serieus heb ik het idee
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:51 schreef Nine. het volgende:
Sommige mensen nemen dit spel iets te serieus heb ik het idee
Zo kan hij wel weer.quote:
Decolletequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:51 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is je favoriete thee dan mario?
Hey lekker worstjequote:
Ja ho hoquote:
En het klopt nog ook.quote:
Ik zou zeggen doe het.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:53 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even 2 uur zitten voor dat laatste puntje![]()
Ojaquote:
Hij houdt dat makkelijk volquote:
Was je er bij?quote:
Speel t spelquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou het kunnen doen, maar ik ga er zo niets mee opschieten
Hij is boosquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:56 schreef ToT het volgende:
Heeft mario een epileptische aanval of zo?
dat doe ik tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Speel t spel
Voor jezelf
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
De FvD is aardig leeg aan het lopen he?
Dit maar ff gepaint:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |