Busjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er staat al een paar keer een busje recht voor mijn oprit. Ik hoefde de deur niet uit met de auto, maar als dat wel moet (vandaag) kan ik er nauwelijks uit. Het is ook als niet parkeren zone aangegeven. Al een keer een briefje neergelegd, geen effect.
Vandaag moet ik wel weg, dus net maar vast even geprobeerd of ik erlangs kon. Met veel passen en meten lukte het. Daarna wilde ik niet weer terug mijn oprit op frummelen dus nu heb ik busje ingeparkeerd.Als hij binnen nu en een half uur weg moet ga ik vast de deurbel horen. Kan ik het ongemak persoonlijk uitleggen
Ik vind het sowieso fascinerend wat een zooitje DPD er elke keer weer op allerlei manieren van weet te maken!quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:
DPD komt vandaag net in dat uurtje dat er niemand thuis isbest knap
Paar jaar geleden wel een hele slechte ervaring mee gehad. Maar nu lijkt het steeds goed te gaan......quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fascinerend wat een zooitje DPD er elke keer weer op allerlei manieren van weet te maken!
Hoi Anne, die is al opquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:41 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie Is dit een prijs en machine naar je zin? https://www.hema.nl/wonen(...)rm=&M_BT=13933063200
Kwam gister binnen in de nieuwsbrief.
Goeiemorgen.
Wat allemaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef minilot het volgende:
Heb zevenentwintig punten op mijn todolijst van vanmorgen staan, misschien moet ik gauw van FOK! af
(@:Clubsoda Vanavond je portobellosteaks met boonpuree!)
Je weet dat de singer van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi Anne, die is al op![]()
Ik ga voor een Singer.
Gaafquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Toch nog een black friday aankoop gedaan net
Geïllustreerde versie van Alice in Wonderland
https://www.amazon.nl/dp/(...)_imm_c_k4jWFb7KD4P9G
“Op” bij de hema als uitverkocht?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga voor een Singer.
Welke Singer verkoopt je naaimachinewinkel?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga voor een Singer.
Dit zijn ali schoenen die via Amazon voor teveel verkocht worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmmwel barefoot Black Friday deals bij amazon.
Geen idee meer wie dat nou zocht laatst..
https://www.amazon.nl/dea(...)WDMJ&dealid=084bd80d
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit zijn ali schoenen die via Amazon voor teveel verkocht worden.
Volgens mij heeft Pfaff ook leuke instapmodellen met veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke Singer verkoopt je naaimachinewinkel?
Ik zou een merk als Brother of Janome adviseren. Die hebben ook goed betaalbare modellen.
Wat had je in je mandje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:
Ik had een winkelwagentje bij Coolblue.
Maar voor afrekenen waren 2 van de 4 artikelen al uitverkocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |