Nee toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt mario haat mij
You go girlquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:18 schreef DJMO het volgende:
Ik ga hoe dan ook de hort op om negen uur
nee verre van zelfsquote:
Hey goedemorgen Schakel, Was even aan het kijken waar ik vannacht gebleven was.quote:
ik haat achterlijke vieze spelersquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt mario haat mij
Jij ook een fijne dag gewenst.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hey goedemorgen Schakel, Was even aan het kijken waar ik vannacht gebleven was.![]()
Ik ga er weer vandoor ook. Fijne dag allemaal!
werkse zou ik zeggen en maak ook jij er maar een fijne dag van!quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hey goedemorgen Schakel, Was even aan het kijken waar ik vannacht gebleven was.![]()
gaa je in de trein station weerquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:18 schreef DJMO het volgende:
Ik ga hoe dan ook de hort op om negen uur
dag shiiquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je in de trein station weer
op jouw phone spelen als en malle?
wat is er loos moppiequote:Op vrijdag 27 november 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik haat achterlijke vieze spelers
Ja was zo'n lap tekst. Moest dat even liken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk wat liked zij nou joh, maar dat was nog van vannacht
Nou nou nou.Een ieder speelt een eigen spiel.En niemand is vies of achterlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik haat achterlijke vieze spelers
het brennt dus je kloquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:21 schreef Schakeltopia het volgende:
pffff jeeeezus ik krijg bijna een hartverzakking. brandalarm ging af
nog niksquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is er loos moppie
dat is nou het hele ding. er is NIKS aan de handquote:
Bel 112.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef Schakeltopia het volgende:
welke ongelooflijke wappie, heeft nou besloten dat die brandmelder gaat piepen zo vroeg
Batterij leeg?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is nou het hele ding. er is NIKS aan de hand
lijkt wel alsof hij een soort test uitvoert ofzo. heel appart
dat gaat hier bijna 2 keer in maand ik wohnquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef Schakeltopia het volgende:
welke ongelooflijke wappie, heeft nou besloten dat die brandmelder gaat piepen zo vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |