quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:11 schreef Schakeltopia het volgende:
is wel een prachtig mooie dame of niet dan jeetje
quote:
Doet mij weer denken aan Maxquote:
Heerlijk even nu.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:11 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is mij nog te vroeg hoor voor deze hoge level
heb dezelfde opstaanquote:
Dat zou niet best zijnquote:
Vooral de achterliggende gedachte.quote:
Hoe meer mensen binnen komen hoe meer mensen Schakel kunnen blokkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral de achterliggende gedachte.
ik krijg er gewoon een grote grijns van op mijn gezichtquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral de achterliggende gedachte.
maar zij gaat van lachen dood bedoelde zij toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn
Maar DJMO zei ik ga hier dood en toen kwam het gesprek daar op
Ja kloptquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij gaat van lachen dood bedoelde zij toch?
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik krijg er gewoon een grote grijns van op mijn gezicht
Whoopi Goldberg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:16 schreef mario390 het volgende:
wie denk je is de
wrong cheerleader coach?
het is en vrouw en schwarze
Achgos ... kinderlogica ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet mij weer denken aan Max
TOen de vriendin van mijn vader overleden was en wij in haar koude kamertje stonden om afscheid te nemen, was hij boos dat ze half onder een dun lakentje lag en hij vroeg mij of haar voeten wel warm waren. Of ik haar geen sokken aan wilden doen en een dikke deken kon geven
klopt mario haat mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe meer mensen binnen komen hoe meer mensen Schakel kunnen blokkendenkt Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |