SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
straks weer lekker slapen jongens [ afbeelding ]
LTVDK moet daarachter zittenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mug.
had vannacht weer een mug... het is bijna december he....
jaquote:Op donderdag 26 november 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LTVDK moet daarachter zitten
5Gquote:Op donderdag 26 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mug.
had vannacht weer een mug... het is bijna december he....
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LTVDK moet daarachter zitten
oh dacht de muggen hadden een 5g chip en werden zo gestuurd?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5G, de oorzaak van klimaatverandering en corona
nee maar mijn nicht welquote:Op donderdag 26 november 2020 22:14 schreef Modus het volgende:
Iemand ervaring met zelf een nieuwe waterafstotende laag aanbrengen op een jas?
wat let jequote:Op donderdag 26 november 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo slapen![]()
[ afbeelding ] wil eigenlijk nu al
is toch gewoon zo'n spuitbusquote:Op donderdag 26 november 2020 22:14 schreef Modus het volgende:
Elke dag??quote:Op donderdag 26 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
die doet dat elke dag op haar versace jas
Ja kan geloof ik maar je hebt er ook een soort wasmiddel voor.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is toch gewoon zo'n spuitbus?
ah, naja ik gebruik zo'n spuitbus wel op mn rigboots.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja kan geloof ik maar je hebt er ook een soort wasmiddel voor.
Met een spuitbus van HG.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:14 schreef Modus het volgende:
Zou wel uitkijken welk soort jas je in de wasmachine gooit. Gewatteerd spul is sowieso geen succes.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja kan geloof ik maar je hebt er ook een soort wasmiddel voor.
Het is nog hartstikke vroeg?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo slapen![]()
[ afbeelding ] wil eigenlijk nu al
Huehuehue.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kruip erbij en houd d'r wakker dan
Speelgoedtrekker dan.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie me nu voor me hoe LTVDK met een match box auto over de matras crosst..
of gaat knikkeren
Hele bed overhoop.quote:
Bal de Bouwer-style?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fixen die snelle jongens wel weer
quote:
ja ik mag 'm wel.. maar corona trekt ie slechtquote:Op donderdag 26 november 2020 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat een rare gast blijft dat toch wel. Ging eerder helemaal los op iemand in de comments
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil drinken, maar daarvoor moet ik opstaan. De struggles.![]()
Na twee maanden het luie varken uithangen weer eens sporten, great succes. Maar wel mijn "I do it for the pizza" shirt geregeld.
Halve. En ja, maar alles werd achter elkaar afgelast, dus ik heb 'm doorgeschoven naar volgend jaar. Nu wat aanderpen past beter bij mijn stemming.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een hele marathon wilde lopen, @:ijsdraakje![]()
Het zou me dan ook niet verbazen als hij regelmatig wat snuiftquote:Op donderdag 26 november 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik mag 'm wel.. maar corona trekt ie slechthij ziet er ook echt bizar slecht uit
Oh lekkerquote:Op donderdag 26 november 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halve. En ja, maar alles werd achter elkaar afgelast, dus ik heb 'm doorgeschoven naar volgend jaar. Nu wat aanderpen past beter bij mijn stemming.
Loop ook nog wel hard hoor, dit was de bootcamp-met-gewichten.
quote:heb het geweer gezien voor vandaag
yup maar dat zegt ie ook in alle interviewsquote:Op donderdag 26 november 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou me dan ook niet verbazen als hij regelmatig wat snuift
quote:
Ohquote:Op donderdag 26 november 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup maar dat zegt ie ook in alle interviews
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet die erbij op het lijstje @:ijsdraakje ?
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn allereerste voicemail.
Spreek na de boodschap, je pieptoon in....
.
(en dat deed ik echt onbewust zo....)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker gewerkt pikquote:Op donderdag 26 november 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
wat?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh lekker
. Gisteren was de bootcamp ook weer met materialen. 1 klein haltertje, 1 3kg bal en `1 5kg bal.
Met de halter moesten we 1 keer een plank maken en dan omstebeurt met de hand de halter optillen. Ik hield het maar bij planken![]()
![]()
Ik ben te overgekwalificeerd en ze willen niet dat ik mijn kwaliteiten weggooi voor een mindere functie dus gaan ze nu kijken of ze een functie voor mij kunnen opzettenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is je sollicitatie nog gelukt?
Okee, dat is ook best pittig jaquote:Op donderdag 26 november 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen ja, vanuit plank andere dingen doen.Wij hebben nu een coronaproof circuitje, dus een stuk of tien "stations" waar je dan een oefening doet en dat varieert 'ie nu per maand. En dan dingen als lunges met een zak van 10kg in je nek, squats met een plate boven je hoofd houden, kettlebellswings en over dingen heenspringen enzo en dan steeds drie rondes van een minuut ofzo. En nadat je het rondje compleet hebt, is de training op.
Ballie heeft bekend een verwoed wapenverzamelaar te zijn..quote:
huehuequote:
Klinkt positief, tis wel een grafpand waar ze zitten toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben te overgekwalificeerd en ze willen niet dat ik mijn kwaliteiten weggooi voor een mindere functie dus gaan ze nu kijken of ze een functie voor mij kunnen opzetten
Eva Braun trekjes?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ballie heeft bekend een verwoed wapenverzamelaar te zijn..
Klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 26 november 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben te overgekwalificeerd en ze willen niet dat ik mijn kwaliteiten weggooi voor een mindere functie dus gaan ze nu kijken of ze een functie voor mij kunnen opzetten
Jaaa die is ook goed.quote:
Van wie zou die zak zijn?quote:
Nee niet echt, splinternieuw gebouw.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt positief, tis wel een grafpand waar ze zitten toch?
Frituurvetquote:Op donderdag 26 november 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
word je aangevallen met bodycruisers, voorhoofdthermometers en handmixers
quote:
dat is/was in tropicana toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.rotterzwam.nl/
Kweeniequote:Op donderdag 26 november 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is/was in tropicana toch?
quote:
Hahaha ik wou echt net typen dat ik de oude Eminem wel erg kan waarderen.quote:
iddquote:Op donderdag 26 november 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn maar weinig rappers die ik echt kan waarderen.
Rapper Sjors toch wel?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn maar weinig rappers die ik echt kan waarderen.
Dr. Dre is ook wel baas ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
2pac/biggie/dr dre/eminem/snoop/xzibit
lose yourself toch wel met stip op 1. maar die staan ook wel hoogquote:Op donderdag 26 november 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favorieten van Eminem zijn sowieso:
En dan heb je nog artiesten als 6ix9ine hahaha.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lose yourself toch wel met stip op 1. maar die staan ook wel hoog
oog en ooraids van de samenlevingquote:Op donderdag 26 november 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan heb je nog artiesten als 6ix9ine hahaha.![]()
op zowat alle vlakken nietquote:Op donderdag 26 november 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Die gaan het echt nooit halen bij Eminem enz qua teksten.
Ja deze is epic.quote:
quote:
HELD VAN DE GALERIEDRAADquote:Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze vind ik ook goed
solo project van 1 van de drijvende motoren achter Linkin Park
en het 1e 'bekende' nummer van Holly Brook/Skylar Grey
Wazzup mah shizzle niggaz be actin like they don't know muffuguz yo...quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wazzup mah shizzle niggaz be actin like they don't know muffuguz yo...
Oh die heb ik al even niet gehoord. Zo maar even doen, eerst even mijn Spotify lijst opruimen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze vind ik ook goed
solo project van 1 van de drijvende motoren achter Linkin Park
en het 1e 'bekende' nummer van Holly Brook/Skylar Grey
jawohlquote:Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Is er hier nog een beetje gezelligheid te vinden?
dan liever dv8 of villainquote:Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kan rappen als geen ander, en niemand die het kan,
ik ben Donn-E, ben de grootste emceeeeeeee....
Ah, heeft Ama weer zo'n avondquote:Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawohl
ging boekje lezen en slapen. maar toen kwam ama met boze negermuziek. En toen was de slaap verdwenen
quote:Op donderdag 26 november 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben de HARDSTE REPPERT VAN HELMOND...
Of zoals wij in de hood zeggen: HELLMOUTH...
Representin, yo...
Shizforeal...
Ge wit wa da isquote:
het waren 2 fantastische dagenquote:Op donderdag 26 november 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Where mah bitches at???
"WA NOEMDE GIJ MIJ? BENDE WEL HIMMEL LEKKER?"
Matpartij.
RIP MC Hellmouth 2020-2020
Ja, zijn ze hier niet zo van, unne grôte mond...quote:Op donderdag 26 november 2020 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het waren 2 fantastische dagen
hier ook niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zijn ze hier niet zo van, unne grôte mond...
The Terror is een mooie serie voor jou, horror, suspense en true story.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bed
Morgen maar weer even afhaken.
chocobedquote:Op donderdag 26 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bed
Morgen maar weer even afhaken.
Ik heb nu een MI van een ondergescheten bedquote:
Deze is ookquote:Op donderdag 26 november 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Remember the Name van Fort Minor luister ik nu @:FranticDJ
Leuk, zal m onthoudenquote:Op donderdag 26 november 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The Terror is een mooie serie voor jou, horror, suspense en true story.
Incorrectquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Tabel voor de mate van werkloosheid
wtfquote:Op donderdag 26 november 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe obsessie gevonden. Het is metal met elektronisch en ik vind het geweldig.
Says who?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
ik gewoon een lekkere danser ben
namen en rugnummers graagquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel mensen om op te noemen
Herman?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Even danske doen omdat het vrijdag is en ik gewoon een lekkere danser ben [ link | afbeelding ]
vrijdagquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ok het is alleen vrijdag dan, ook prima
haterquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Sorry Amarantha maar dat is dus echt niet om aan te horen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wiebel wiebel [ afbeelding ]
Vrijdag he. Jeej. Heel slecht geslapen maar dat was eigenlijk vooral vanwege de opwindingquote:
Ik doe niet aan koopjes, als ik iets wil hebben of nodig heb dan koop ik het en anders niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede Black Friday deals gespot hier?
Een mooi biljetje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag he. Jeej. Heel slecht geslapen maar dat was eigenlijk vooral vanwege de opwindingHeb m'n eerste Porsche op eBay gezet en hij gaat lekker
Nee een Porsche. Een hele dikke legodoos.quote:
Rijke tata gespot.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koopjes, als ik iets wil hebben of nodig heb dan koop ik het en anders niet.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een Porsche. Een hele dikke legodoos.
Je bent toch niet de enige?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ook wel wat biljetjes op eBay gezet maar daar kijkt niemand naar om
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijke tata gespot.
How you doin'?
Nee. Er zijn ook wel views en watchers maar nog geen bids na 3 dagen. Misschien komt het nog, veilingen lopen een week.quote:
Das vrij mensenlijk gedragquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zelfs zonder geld zou ik zo zijn, ik ga toch niet iets kopen omdat het toevallig afgeprijsd is, debiel gedrag vind ik dat.
Staan ze er al lang op?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Er zijn ook wel views en watchers maar nog geen bids.
Valt me tegen hier. Maar heb ook niks nodig dus niet ergquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede Black Friday deals gespot hier?
ja dit..quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zelfs zonder geld zou ik zo zijn, ik ga toch niet iets kopen omdat het toevallig afgeprijsd is, debiel gedrag vind ik dat.
ja ik vind het dit jaar wel meevallen met mails enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me tegen hier. Maar heb ook niks nodig dus niet erg
Same. Zie nu m'n pc monitor voor 30% minder te koop staan, maar ja had het een paar weken terug nodig dus jammer dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit..
BF is voor mij geen reden om iets te kopen. Maar als ik iets toch al wilde kopen en het is/komt dan toevallig in de aanbieding, dan wacht ik daar wel ff op. Maar ga er geen maand op wachten
Ja pcies.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Zie nu m'n pc monitor voor 30% minder te koop staan, maar ja had het een paar weken terug nodig dus jammer dan.
Mijn moeder doet dat ook ja. Of deed, iig. Dan maak je het leven wel erg moeilijk voor jezelfquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja pcies.
Mijn pa blijft dan 6 maanden na aankoop nog steeds aanbiedingen volgen voor wat ie gekocht heeft. (oa daarom duurt het dus eeuwen voordat hij de knoop doorhakt om iets te kopen. want stel dat het ergens anders een euro goedkoper is)
Ik lig daar totaal niet wakker van.
Yupquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat ook ja. Of deed, iig. Dan maak je het leven wel erg moeilijk voor jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar als je iets graag wilt dan wacht je toch even tot vandaag, of misschien heb je de lagere prijs er wel voor overquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Neuh de prijs is het minste aspect wat me drijft tot de aanschaf van iets.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar als je iets graag wilt dan wacht je toch even tot vandaag, of misschien heb je de lagere prijs er wel voor over
als je alleen de lagere prijs voor over hebt is het product het niet waardquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar als je iets graag wilt dan wacht je toch even tot vandaag, of misschien heb je de lagere prijs er wel voor over
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup
naja. m'n pa heeft wel meer bijzondere trekjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh pff.. nee als ik het eenmaal gekocht heb stop ik met naar de prijs kijken. Of ik moet het zoals vandaag per ongeluk tegenkomenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja pcies.
Mijn pa blijft dan 6 maanden na aankoop nog steeds aanbiedingen volgen voor wat ie gekocht heeft. (oa daarom duurt het dus eeuwen voordat hij de knoop doorhakt om iets te kopen. want stel dat het ergens anders een euro goedkoper is)
Ik lig daar totaal niet wakker van.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb stiefmonster geappt met link naar huis maas.
Nu zit ik klaar voor de kritiek![]()
Die doet nu een bod op het huis ernaast.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb stiefmonster geappt met link naar huis maas.
Nu zit ik klaar voor de kritiek![]()
Dit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geef niet om troep dus ik koop eigenlijk nooit iets op Black Friday.
#metooquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ben ik gewoon een arme sloeber
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die doet nu een bod op het huis ernaast.
Of er tegenover. En dan de hele dag real-life commentaar leveren.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die doet nu een bod op het huis ernaast.
Niet-wakkere Joop vanmorgen: "Masters of hardcore?"quote:
"waarom zie ik iedere dag een andere man aanbellen"quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of er tegenover. En dan de hele dag real-life commentaar leveren.
“Drink je nou nog een kop koffie?”
“Is het niet eens tijd om naar bed te gaan, jongedame?”
“Die man vinden we niks.”
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet-wakkere Joop vanmorgen: "Masters of hardcore?"
Meekijken op mijn telefoon.
nou ben wel echt benieuwd wat ze er van vindtquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of er tegenover. En dan de hele dag real-life commentaar leveren.
“Drink je nou nog een kop koffie?”
“Is het niet eens tijd om naar bed te gaan, jongedame?”
“Die man vinden we niks.”
Met, heel toevallig, een Thunderdome longsleeve aan.quote:
Ja, en daarom zal ze wel negatief zijn en duizend dingen op te merken hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben wel echt benieuwd wat ze er van vindtDenk dat ze het niet kan hebben dat ze er niet betrokken bij is geweest.
Die weet dat al lang joh, zit er geen duif met een rood oog verdacht vaak op het terras?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben wel echt benieuwd wat ze er van vindtDenk dat ze het niet kan hebben dat ze er niet betrokken bij is geweest.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met, heel toevallig, een Thunderdome longsleeve aan.
Even in den poepert drukken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die weet dat al lang joh, zit er geen duif met een rood oog verdacht vaak op het terras?
Hardcore 4 life Michael.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met, heel toevallig, een Thunderdome longsleeve aan.
ja nou ja zij hoeft er niet te wonen :pquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en daarom zal ze wel negatief zijn en duizend dingen op te merken hebben.
Gok ik.
Volgens mij zit 'ie nu vooral op z'n bips, wellicht een rondje door de supermarkt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij loopt de hele dag alleen maar rondjes?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die weet dat al lang joh, zit er geen duif met een rood oog verdacht vaak op het terras?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in den poepert drukken.
Eh, zeikerds gonna zeik, helemaal als het invloedshoeren zijn die niet mee mochten doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja zij hoeft er niet te wonen :p
Denk niet dat er ansich iets met het appartement zelf iets mis is. Je kan twijfelen misschien over de locatie of de prijs
bipsquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie nu vooral op z'n bips, wellicht een rondje door de supermarkt.
En stiekem leest ze ook gewoon hier mee op FOK!quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja sowieso. Alleen jammer dat ik er dan toch zo verkrampt bij zitquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zeikerds gonna zeik, helemaal als het invloedshoeren zijn die niet mee mochten doen.
Ew.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bips
achja. beter dan het Vlaamse 'hij zit op zijn poep'
Weten dat ze gewoon zo zijn en dat ook daadwerkelijk van je af laten glijden zijn helaas verschillende dingen ja.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sowieso. Alleen jammer dat ik er dan toch zo verkrampt bij zit
Nee joh. Maar zo is zij toch gewoon?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja zij hoeft er niet te wonen :p
Denk niet dat er ansich iets met het appartement zelf iets mis is. Je kan twijfelen misschien over de locatie of de prijs
Ik verrek van de spierpijn, dus ik ga sowieso niet vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Word weer zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben :/
Preciesquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zeikerds gonna zeik, helemaal als het invloedshoeren zijn die niet mee mochten doen.
Ik kan wel met een vlammenwerper achter je aan rennen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Word weer zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben :/
nee zal ik niet doen :pquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh. Maar zo is zij toch gewoon?
Laat jezelf niks aanpraten.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel met een vlammenwerper achter je aan rennen?
zal niet helpen vrees ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Relax. Je hebt een mooi appartement gekocht, wat zij er ook van vindt. En je hoeft je niet te verantwoorden.quote:
verkeerde account @bitterbalquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat Buda zegt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Relax. Je hebt een mooi appartement gekocht, wat zij er ook van vindt. En je hoeft je niet te verantwoorden.
*schrijft dit op een post it*quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Relax. Je hebt een mooi appartement gekocht, wat zij er ook van vindt. En je hoeft je niet te verantwoorden.
Zegt onze koppensneller ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat jullie nu allemaal hebben gezien wat de ware aard van ltvdk is
stiekem staat zijn hoofd al op een paal en doe je gewoon alsof het business as usual is..quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem staat zijn hoofd al op een paal en doe je gewoon alsof het business as usual is..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga toch effe lekker batsen nou..quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
ga toch effe lekker batsen nou..
Jij nog gebatst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
klootviool, ga maar lekker batsen met je omaquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
dat helpt niet....quote:batsen. werkw. Verbuigingen: batste. Verbuigingen: gebatst. 1) slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |