En dat mag zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef asco het volgende:
NUMMER 1.![]()
It Giet Oan!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das war einmal....
Ik ben zo’n niet grappig figuur die op Rhythm of the Night van Corona gaat stemmen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel lekker als je hem zelf ook nog even inkopt.
Daar heb ik ooit gewoon op gestemd want mooie tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben zo’n niet grappig figuur die op Rhythm of the Night van Corona gaat stemmen.
Zo slecht is die plaat niet. Als ze die overbodige vocaal eraf hadden gelaten steekt het ver boven de gemiddelde hitlijstendance uit die tijd uit. Als Gigi en Darude erin staan, mag deze ook best een jaartje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben zo’n niet grappig figuur die op Rhythm of the Night van Corona gaat stemmen.
En na de nacht van de popmuziek ga ik nog een keer proberen Rory Gallagher in de lijst te krijgen. Million Miles Away is mijn favoriet.
Wat mij betreft blijft iedereen gezond. We hebben al genoeg medische ellende gehad in 2020.
Proberen? Erop stemmen bedoel je?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En na de nacht van de popmuziek ga ik nog een keer proberen Rory Gallagher in de lijst te krijgen. Million Miles Away is mijn favoriet.
Wat mij betreft blijft iedereen gezond. We hebben al genoeg medische ellende gehad in 2020.
A Million Miles Away en dan zeker de Irish Tour '74 liveversie is goddelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
A Million Miles Away en dan zeker de Irish Tour '74 liveversie is goddelijk
Ik hoop t niet. Wat vind je van mijn lijst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
Gaat Slayer de top 10 halen dit jaar?
Niet verkeerd, er staan een hoop goede albums tussenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hoop t niet. Wat vind je van mijn lijst?
Mja, Mn lijst is redelijk perfedtquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Niet verkeerd, er staan een hoop goede albums tussen
Het gaat zo snel hè. Het lijkt wel gister dat hij er nog niet wasquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef asco het volgende:
NUMMER 1.![]()
It Giet Oan!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das war einmal....
Strak plan! Wie zijn 'wij' precies? Ik doe wel meequote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
The Greatest Show on Earth van Nightwish. Al zijn wij bezig met een actie opzetten om deze er wel in te krijgen, dus misschien is lukt dat nog
Of helemaal geen Rick meer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk is dit ook bij deze editie het geval
Precies, dat dus. Onbetaalbaarquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
gegarandeerd half dronken en is het we leuk om me met jullie de dj af te zeiken
Paar Facebook groepjes waar ik lid van benquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Strak plan! Wie zijn 'wij' precies? Ik doe wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |