SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
En deels van 2018quote:Op donderdag 26 november 2020 20:52 schreef Kopiko het volgende:
PiKaFa
Hoewel... de openingspost is nog steeds die van vorig jaar...
1991 - Winter in Hamburgquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Welk liedje dat uit de top 2000 dreigt te vallen wil je redden?
Ik zie de zin daarvan niet zo in.quote:Wat is je ‘waarom ook niet’ vrije keuze dit jaar?
De meesten wel hoor. Maar ik vat 'm, oké: Bennie Jolink.quote:Welke artiest wens je de komende twee weken een blakende gezondheid toe?
1932 Roxy Music - Love is the drugquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is je ‘waarom ook niet’ vrije keuze dit jaar?
Welke artiest wens je de komende twee weken een blakende gezondheid toe?
Geen.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
The Byrds - Mr. Tambourine Man. Vorig jaar een re-entry, nadat deze band een jaar eerder helemaal afwezig was.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Liberian Girl Michael Jacksonquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Steely Dan - Do it again (meest absurde eerste zin uit de popmuziek moet wel behouden blijven)quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de reddingsacties opgegeven. Die waren nooit succesvol. In plaats daarvan ga ik maar weer eens proberen om Old Town van Phil Lynott terug te krijgenquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Geen idee of die in de keuzelijst staat of niet, maar voor mij is dat La Ballade des Gens Heureux van Gerard Lenorman. Ik heb wel zin in een positief, vrolijk nummer.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Paskal Jakobsenquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Dit houden ze bewust altijd geheim. 50 is wel erg weinig, maar meer dan een paar honderd is het ook niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
Is er eigenlijk ook maar iets bekend van hoeveel stemmen een bepaald nummer voor een bepaalde plek moet hebben? Zal zo'n nummer op plek 2000 misschien maar iets van 50 stemmen hebben ofzo?
Dit is het meest plausibele artikel dat ik hierover heb gevonden. De auteur schat iets van 600 stemmen in 2016:quote:Op donderdag 26 november 2020 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
Is er eigenlijk ook maar iets bekend van hoeveel stemmen een bepaald nummer voor een bepaalde plek moet hebben? Zal zo'n nummer op plek 2000 misschien maar iets van 50 stemmen hebben ofzo?
Als hij in een achtbaan verongelukt komen we nooit meer van hem afquote:Op donderdag 26 november 2020 22:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar hopen dat Danny niet onder een auto komt....
Queen is voor 3/4e nog in leven (maar alleen de voor de dodenbonus oninteressante leden m.u.v. Brian May), de Beatles voor 1/2e (1/4e als je in Paul is Dead gelooft) en Michael Jackson's reputatie is ook een beetje dood sinds Leaving Neverlandquote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen.
The Greatest Show on Earth van Nightwish. Al zijn wij bezig met een actie opzetten om deze er wel in te krijgen, dus misschien is lukt dat nog
Queen Beatles Michael Jackson Coldplay? Blof?
Elan mag echt uit dat lijstje, dus als we die nou laten vallen als een baksteen en The Greatest Show on Earth erin stemmen is het primaquote:Op donderdag 26 november 2020 22:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Queen is voor 3/4e nog in leven (maar alleen de voor de dodenbonus oninteressante leden m.u.v. Brian May), de Beatles voor 1/2e (1/4e als je in Paul is Dead gelooft) en Michael Jackson's reputatie is ook een beetje dood sinds Leaving Neverland![]()
Bovendien staat Nightwish er al meermaals in nu, dus heeft het dan nog zin om een actie op te zetten?
Bram Vermeulen-De Wedstrijdquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
Rene Le Blanc
Tuomasquote:Op donderdag 26 november 2020 22:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Elan mag echt uit dat lijstje, dus als we die nou laten vallen als een baksteen en The Greatest Show on Earth erin stemmen is het primaEigenlijk zijn er maar drie nummers van Nightwish het waard om in de Top 2000 te staan. Zeg niet dat ze er allemaal in moeten, maar als er dan nummers in komen te staan zouden dat Ghost Love Score, The Poet and the Pendulum en The Greatest Show on Earth moeten zijn.
Dat zijn echte meesterwerkjes
Inderdaad, geen FOK tijdens de Top 2000 zou een ramp zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 22:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Steely Dan - Do it again (meest absurde eerste zin uit de popmuziek moet wel behouden blijven)
Bepaal ik pas als ik een plekje blijk over te houden.
Voor de zekerheid toch maar hopen dat Danny niet onder een auto komt....
Zolang Danny zijn financiën maar tot 1 januari rond heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen FOK tijdens de Top 2000 zou een ramp zijn
Ik hoop dat de re-entries van vorig jaar The Wild Places en See Emily Play behouden blijven dit jaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Do It Again van Steely Dan, ik wil geen Steely Dan-loze lijstquote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
32 van de 35 nummers zijn bij mijn lijstje "vrije keuze". Waarschijnlijk, want dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Graag ergens bij de bovenste paar honderd. Maar vermoedelijk zou het een top 10000 niet eens halen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 01:00 schreef ok01 het volgende:
The Bottle van Gil Scott Heron, probeer ik al jaren tevergeefs in de lijst te krijgen
Te veel om op te noemen:quote:Op donderdag 26 november 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Je had het ook hier als eerste punt kunnen lezen....quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zie de volgende site:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Radio_2-Top_2000%27s
Kun je zo copy-pasten naar excel.
4.504 nummers zijn er dus ooit minstens 1 keer in de Top 2000 geweest.
Waarom staan die niet standaard in de database?
Erg interessant allemaal, maar welke vraag je beantwoordt is onduidelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen:
Adriano Celentano - Prisencolinensinainciusol
Lucille Star - The French Song
Frida Boccara - Cent mille chansons
Kingston Trio - Tom Dooley
Bojoura - Frank Mills
Ik neem aan wie je een blakende gezondheid toewenst, als ik de 2e en 4e zo lees...quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Erg interessant allemaal, maar welke vraag je beantwoordt is onduidelijk.
Met die Ros weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan wie je een blakende gezondheid toewenst, als ik de 2e en 4e zo lees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |