Schmidtgod.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook onzin, hoe kan je dat nou beweren? Je hebt geen idee hoe het zou zijn gelopen. Het ging Advocaat in eerste instantie om de taal, dat ze elkaar niet begrepen.
[..]
Nee, daar is een trainer absoluut niet voor. Een trainer moet gewoon zo goed mogelijk presteren met het materiaal wat ie krijgt van de technisch directeur. Men moet ook niet zo mythisch doen over een bepaalde speelwijze. Alsof het een jaar kost om spelers op een bepaalde manier te laten spelen.
Ook zo'n Schmidt of welke andere trainer dan ook moet gewoon wieberen na slechte resultaten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Ik denk dat het steeds beter gaat lopen. Doet me denken aan Ten Hag die werd afgemaakt toen ie net begon bij Ajax, die had ik ook graag bij Feyenoord gezien maar daar werd ik ook om uitgelachen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik dat maar een ontzettende calimero die iets wil wat de spelers niet lukt. Een soort Duitse Jaap Stam.
Hij had inderdaad liever een Jeremain Lens gehad. Echt een topper.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik onzin, dat laatste. Dick stelt gewoon de beste spelers op, in een vrij simpele tactiek.
Als ik dan kijk naar de genoemde alternatieven; Fraser, Kuyt, dan zie ik daar niet veel in.
[..]
Wat een onzin, alsof Advocaat liever geen betere spelers had. Dat verhaal is hier toch meerdere keren voorbij gekomen; men wilde veel meer uitgeven en betere spelers halen. Corona kwam, geld weg, en dus blijft het bij wat breedte aankopen die je normaal niet zou doen. Dat ligt echt niet aan Advocaat.
Ja, dat zeg ik toch ook de hele tijd; TD moet beleid maken voor langere termijn. Denk je dat Advocaat had gezegd; nou, laat die Kudus maar zitten, doe mij Diemers maar? Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had inderdaad liever een Jeremain Lens gehad. Echt een topper.
Advocaat is een trainer die voornamelijk gaat voor ervaren en degelijkheid. De naam Kudus kwam niet uit zijn koker hoor. Dat was Arnesen.
Nee, een hoofdtrainer moet zijn spelers trainen, dus beter maken. Je noemt de taken van een hoofdcoach en Advocaat is verantwoordelijk voor beide.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook onzin, hoe kan je dat nou beweren? Je hebt geen idee hoe het zou zijn gelopen. Het ging Advocaat in eerste instantie om de taal, dat ze elkaar niet begrepen.
[..]
Nee, daar is een trainer absoluut niet voor. Een trainer moet gewoon zo goed mogelijk presteren met het materiaal wat ie krijgt van de technisch directeur. Men moet ook niet zo mythisch doen over een bepaalde speelwijze. Alsof het een jaar kost om spelers op een bepaalde manier te laten spelen.
Ook zo'n Schmidt of welke andere trainer dan ook moet gewoon wieberen na slechte resultaten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Spelers beter maken is ook zo'n idioot fabeltje. Ja, iemand laten optimaal laten renderen is een dingetje, maar een Diemers gaat echt geen betere speler worden dan wat we tot nu toe hebben gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, een hoofdtrainer moet zijn spelers trainen, dus beter maken. Je noemt de taken van een hoofdcoach en Advocaat is verantwoordelijk voor beide.
Nou, dat vraag ik me af (want zijn naam zingt al sinds de komst van Advocaat rond) en als dat zo is dan moet je dat alsnog niet doen natuurlijk. En Advocaat is wel een trainer die om dit soort spelers blijft zeuren.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook de hele tijd; TD moet beleid maken voor langere termijn. Denk je dat Advocaat had gezegd; nou, laat die Kudus maar zitten, doe mij Diemers maar? Nee, natuurlijk niet.
Ook Lens is een naam wat louter uit budgetproblematiek naar voren toe komt.
Ja, zodra Advocaat ergens trainer is kan media het inderdaad niet vaak laten om Lens te linken aan de club waar hij trainer is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me af (want zijn naam zingt al sinds de komst van Advocaat rond) en als dat zo is dan moet je dat alsnog niet doen natuurlijk. En Advocaat is wel een trainer die om dit soort spelers blijft zeuren.
Het is een idioot fabeltje dat spelers beter moeten worden, wat?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spelers beter maken is ook zo'n idioot fabeltje. Ja, iemand laten optimaal laten renderen is een dingetje, maar Diemers gaat echt geen betere speler worden dan wat we tot nu toe hebben gezien.
https://www.voetbalprimeu(...)-hem-gesproken-.htmlquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zodra Advocaat ergens trainer is kan media het inderdaad niet vaak laten om Lens te linken aan de club waar hij trainer is.
Nee, het is een idioot fabeltje dat een trainer spelers beter maakt. Ga nou geen woorden verdraaien, want tyf dan maar op hoor. Wat ik al zeg; optimaal laten renderen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een idioot fabeltje dat spelers beter moeten worden, wat?
Nee zo’n Diemers zit niet ver verwijderd van zijn maximale potentie maar dat geldt voor een hoop jeugdspelers wel (en de maximale potentie van een speler zakt bijna ieder jaar een beetje).
Oke, en nu?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)-hem-gesproken-.html
Maar ook als je budgetproblematiek hebt moet je geen goedkope spelers van 28 of ouder halen. Daar word je op de lange termijn niet beter van.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook de hele tijd; TD moet beleid maken voor langere termijn. Denk je dat Advocaat had gezegd; nou, laat die Kudus maar zitten, doe mij Diemers maar? Nee, natuurlijk niet.
Ook Lens is een naam wat louter uit budgetproblematiek naar voren toe komt.
Zijn we het niet eens, prima jongen en bruikbare speler maar niet goed genoeg voor de top van de eredivisie en hij is nog de beste ook, als die andere 2 beter zouden zijn is het nog een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toornstra is niet niveau Utrecht. En dat iets je standaard is betekent niet dat je niet de ambitie hebt om de standaard te verhogen. Daar moet alleen eerst budget voor gecreëerd worden.
Dus toen Bot in de warming-up tegen VVV geblesseerd raakte werd Ié opgesteld die ook geen woord Engels sprak), en toen die ook geblesseerd raakte mocht Senesi pas meeballen (en dat ging vanaf RKC-thuis erg goed).quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet dat de media hem heeft gelinkt en daardoor ter sprake is gekomen, maar hij wilde hem daadwerkelijk halen. En dat is precies mijn probleem met Advocaat: dat gezeur en gezanik om over the hill, degelijke spelers waar we qua waarde / voor de toekomst niets aan hebben.quote:
En dat beleid wat jij benoemt is puur de verantwoordelijkheid van de TD, niet de trainer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar ook als je budgetproblematiek hebt moet je geen goedkope spelers van 28 of ouder halen. Daar word je op de lange termijn niet beter van.
Dat is wat er mis is met de "visie" van Advocaat. Als je geen geld hebt en wel spelers nodig hebt moet je kapitaal wat op het veld staat omzetten in budget om te investeren of je selectie aanvullen met jeugdspelers. Dit kan op de korte termijn slechtere resultaten opleveren, maar het idee is dat dit op de lange termijn een beter team én nóg meer geld oplevert om weer door te investeren. De enige keer dat Feyenoord in die cyclus terecht kwam was in 2011/12, maar toen is het geld wat daarmee in 2014-2017 verdiend werd verkeerd geïnvesteerd.
Je zit hier wel mis hoor. Toornstra is echt geen niveau Utrecht. Speelt de laatste wedstrijden echt goed op 6.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn we het niet eens, prima jongen en bruikbare speler maar niet goed genoeg voor de top van de eredivisie en hij is nog de beste ook, als die andere 2 beter zouden zijn is het nog een ander verhaal.
De trainer heeft invloed op het technische beleid. Advocaat heeft heel veel gezeurd om die versterkingen en kreeg z'n zin.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat beleid wat jij benoemt is puur de verantwoordelijkheid van de TD, niet de trainer.
We hadden al genoeg ervaren spelers.quote:En ook die 28 jarige spelers ben je gewoon nodig hoor.
Ik zeg ook niet dat het enkel en alleen de media is, Advocaat heeft inderdaad zijn spelers waar hij graag mee samenwerkt. Prima, we hebben een TD om dat te beoordelen en goed of af te keuren, want dat is degene die het beleid doet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet dat de media hem heeft gelinkt en daardoor ter sprake is gekomen, maar hij wilde hem daadwerkelijk halen. En dat is precies mijn probleem met Advocaat: dat gezeur en gezanik om over the hill, degelijke spelers waar we qua waarde / voor de toekomst niets aan hebben.
Als hij zijn muil kan houden en het gaat doen met de spelers die Arnesen voor de toekomst wil halen, is het wat mij betreft helemaal niet zo slecht hem te laten zitten. Maar we kunnen nu al invullen dat dit natuurlijk niet het geval gaat zijn. Niet zo heel gek ook, want snap best dat je als trainer iets van invloed op het aankoopbeleid wil.
Ik geef het op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De trainer heeft invloed op het technische beleid. Advocaat heeft heel veel gezeurd om die versterkingen en kreeg z'n zin.
[..]
We hadden al genoeg ervaren spelers.
Dat is letterlijk wat trainers doen lol. Een trainer is iemand die iemand anders begeleid bij het leren van iets. Als diegene geen potentie heeft om beter te worden (zoals Diemers), dan heeft een trainer er weinig aan ja, maar als een speler de potentie heeft dan kan een trainer helpen met het uithalen van de maximale potentie, oftewel, het beter maken van de speler. Advocaat is als hoofdtrainer verantwoordelijk hiervoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is een idioot fabeltje dat een trainer spelers beter maakt. Ga nou geen woorden verdraaien, want tyf dan maar op hoor. Wat ik al zeg; optimaal laten renderen is een ander verhaal.
Oke Gurley, het is inderdaad precies zoals jij zegt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat trainers doen lol. Een trainer is iemand die iemand anders begeleid bij het leren van iets. Als diegene geen potentie heeft om beter te worden (zoals Diemers), dan heeft een trainer er weinig aan ja, maar als een speler de potentie heeft dan kan een trainer helpen met het uithalen van de maximale potentie, oftewel, het beter maken van de speler. Advocaat is als hoofdtrainer verantwoordelijk hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |