hier mist een woord.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft de arbiters in Europa niet mee.
Als dat in de competitie nou ook zo zijn..

Wat vind je daar stom aan?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kinderen die schooien om shirts.

Scherp opgemerkt!quote:

Dom dat hij zo de lucht ingaat met al geel op zak ja. Maar het is wel een erg zware straf.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke man.
Maar gewoon lekker doorgaan ook al heb je "onterecht" geel. Heel professioneel.

Gooit hem op Marktplaats en koopt er een Nintendo game van...quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]

Dat heeft Dickie het liefst.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord gaat niet meer over de middenlijn komen zo.

Wel teringdom om dat nog een keer te doen als je de eerste keer al geel kreeg.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Dit was nooit 2x geel, vooral die eerste niet.

Ik erger me in het stadion gewoon aan al die kartonnen bordjes van die schooiers. Koop je shirtje gewoon lekker, zwerver.quote:

Hier gaat het mis in je denkwijze.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koop je shirtje gewoon lekker, zwerver.

Mwah. Vond het wel terecht geel.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dom dat hij zo de lucht ingaat met al geel op zak ja. Maar het is wel een erg zware straf.

Het zijn kinderen.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erger me in het stadion gewoon aan al die kartonnen bordjes van die schooiers. Koop je shirtje gewoon lekker, zwerver.

Automatisme bij het springen...nog niet afgeleerd waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel teringdom om dat nog een keer te doen als je de eerste keer al geel kreeg.

Wat dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier gaat het mis in je denkwijze.

Die is niet incl spelerzweetquote:Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erger me in het stadion gewoon aan al die kartonnen bordjes van die schooiers. Koop je shirtje gewoon lekker, zwerver.

Die eerste niet. Maar goed. Het zij zo.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Vond het wel terecht geel.

Ja het gaat er toch om dat die speler hem echt gedragen heeft, dat is toch leuk. Voor zo'n kind dan.quote:

Feyenoord had 2 goede kansen. (die gingen mis) Daarna twee zwaar bestrafte gele kaarten van Jorgensen. Altijd tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
Graag een samenvatting van de wedstrijd tot nu toe.

Je snapt niet dat een wedstrijdgedragen shirtje meer emotionele waarde dan een shirtje in de winkel heeft?quote:

Twee observaties die niet noodzakelijk met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.

quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Doe met dit statistiekje wat je wil

En hij komt zo kalm over.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Doe met dit statistiekje wat je wil

2x geel voor Jorgenson. Eerste onterecht. Nu allemaal mimimimi want eerste geel was onterecht.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.

Koop dan een matchworn shirt als je hem zo graag wil. Steun je nog een goed doel ook.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je snapt niet dat een wedstrijdgedragen shirtje meer emotionele waarde dan een shirtje in de winkel heeft?

Voor volwassen mensen: ja, volgens mij was daar ooit nog een half incidentje bij jong oranje bij ofzoquote:Op donderdag 26 november 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop dan een matchworn shirt als je hem zo graag wil. Steun je nog een goed doel ook.

Denk jij dat die op Jorgensen zitten te wachten?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een slappe kneus die Jorgensen. Geef die man toch weg aan RKC

En dat vaak onder de noemer 'pech'.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee observaties die niet noodzakelijk met elkaar te maken hebben
Feyenoord staat niet voor
De scheids is de gebeten hond

Ik ben het gifje kwijt maar was van een wedstrijd van het Nederlands elftal waar een volwassen man het shirt van een kind afpakte.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |