Ik verwachte een paar prachtige aanvallen en niets minder dan 3 punten.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus en ik hopen dat Feyenoord net zo goed veldspel op de mat gaat leggen als in Emmen eerder dit seizoen
Dan ligt een eenvoudige overwinning binnen handbereik

Jij vond Rambo ook een gare map.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft de laatste tijd ook last van een uurtje gare maps voor we iets leuks gaan doen.

Hij was toch ziek toen? Kan best iets naars zijn dan.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Geloofwaardig na twee weken interlandperiode.

Hier speelt iets!quote:Op donderdag 26 november 2020 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Geloofwaardig na twee weken interlandperiode.

Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt weer zo'n Feyenoord-manier om het weg te geven.

Ik accepteer deze post nog omdat je hem niet tagt.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor Paul.Ik juich voor PSV straks!!

Officiële pot: 18-01-2020.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Wanneer heeft Jorgensen voor het laatst negentig minuten gespeeld
Kan iemand dat opzoeken

Mja je kan ze allebei gevenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Dit was nooit 2x geel, vooral die eerste niet.

Zeker weer via RTL te zien?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor Paul.Ik juich voor PSV straks!!

Laten we hopen van niet voor die jongenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was toch ziek toen? Kan best iets naars zijn dan.

wat een aanfluiting, letterlijk
 wat een aanfluiting, letterlijk

Oke man.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Dit was nooit 2x geel, vooral die eerste niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |