Toen ik het vroeg schudde hij van nee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal Rob nog vaak terugdenken aan de poes van z'n grootje?
Dit verbaast mij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die Child in Time ellende gelukkig ook weer achter de rug
Alleen met z'n hoofd of met z'n hele lichaam?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg schudde hij van nee.
Half half, ik blijf het een dertien-in-een-dozijn nummer vinden, geen idee wat er nu zo supergoed aan zou moeten zijn ?quote:
dankzij reclame etc is het een nummer geworden waar men "kracht uit put in deze zware corona periode"quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Half half, ik blijf het een dertien-in-een-dozijn nummer vinden, geen idee wat er nu zo supergoed aan zou moeten zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want de 80s zijn wel heel ondergeschoven in deze lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee die afgevoerd is bij NPO Radio 2, maar daar nooit helemaal overheen is gekomen. Soort eeuwige midlifecrisis.quote:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee die afgevoerd is bij NPO Radio 2, maar daar nooit helemaal overheen is gekomen. Soort eeuwige midlifecrisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |