Ik hoor liever Rollercoaster dan dat nummer omdat ie zonodig zn kind uit een flat moest werpen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:47 schreef TLC het volgende:
Tears in Heaven, altijd lastig om daarbij droge ogen te houden
En dan staat Danny Vera op 1
Heb me ook wel eens gewaagd aan soortgelijke opmerkingen, maar met terugwerkende kracht spijt sinds ik het verhaal las.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever Rollercoaster dan dat nummer omdat ie zonodig zn kind uit een flat moest werpen.
Het is wel triest wat er gebeurde natuurlijk, ja.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb me ook wel eens gewaagd aan soortgelijke opmerkingen, maar met terugwerkende kracht spijt sinds ik het verhaal las.
The Beatles > Kensingtonquote:
En een gifje van Olliequote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mis wel de Feyenoord en wok alone grapjes
Het dondert en het bliksemt is eigenlijk ook een betere ode aan ons mooie Brabant.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef Eightyone het volgende:
Ik ben duidelijk niet chauvinistisch genoeg ten opzichte van m'n eigen provincie om dit te kunnen waarderen.
Guusgod, geen twijfel overquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef Eightyone het volgende:
Ik ben duidelijk niet chauvinistisch genoeg ten opzichte van m'n eigen provincie om dit te kunnen waarderen.
Een van de betere, goed afgekeken van bijv Donovan deze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |