quote:Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemiddelde IQ op nu.nl
Koersdoel van 50k vind ik nog laag als het losgaat.quote:Op maandag 30 november 2020 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
https://www.beursgorilla.(...)gste-koers-ooit.aspx
Zou het?
quote:Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik heb verdomme geen drie jaar gehold om voor 50k te verkopenquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Koersdoel van 50k vind ik nog laag als het losgaat.
[..]
Ah logisch. Als ik een brood doormidden snijd heb ik ook twee brodenquote:Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Goede trollreactie.quote:Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijgen we @aTypisch terug. Hopelijk zijn de cryptogoden ons goed gezind en komt er een flinke dump.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
We komen er nu aan boys. We gaan zo door de 20k.
@El-Stinho approves this messsagequote:Op dinsdag 1 december 2020 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan krijgen we @:atypisch terug. Hopelijk zijn de cryptogoden ons goed gezind en komt er een flinke dump.
Zal me niks verbazen als hij dan in een week of 2 weken tijd doorstoot naar de 30k. Er is straks geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
ziet er bullish uit dit man
wat een bounce
hij gaat echt door die 20k stoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |