Iedereen zit short. Wat denk je dat er gaat gebeuren?quote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bulltrap makker
we gaan omlaag
quote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Op bl3p ben ik niet meer geverifieerd
Echt, flikker toch op met die onzin.
Het erge nog is dat ik op Bl3p al dat hele proces doorlopen had, maar dat ze één vraag hebben toegevoegd. En voor die ene vraag hebben ze nu een aantal dagen nodig.quote:Op maandag 30 november 2020 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Bitcoinmeester moest ik nog net niet door een fucking hoepel springen. Klootzakken.
Mooooooonquote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen zit short. Wat denk je dat er gaat gebeuren?
waarom niet ergens in het afgelopen jaar gekocht ?quote:Op maandag 30 november 2020 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Oja, kut, vergeten
Nu maar de maandagdip gebruiken.
En uiteraard heeft Binance ook al zo'n irritante verificatie.
Ik was lekker aan het hodlen en wilde eerst graag mijn spaarrekening weer een beetje vullen na een iets te dure zomer van 2019. Nu er weer wat leven in komt, ben ik wel weer klaar om koersen te volgen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom niet ergens in het afgelopen jaar gekocht ?
of in de jaren daarvoor
bitcoin was begin dit jaar 3kquote:Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was lekker aan het hodlen en wilde eerst graag mijn spaarrekening weer een beetje vullen na een iets te dure zomer van 2019. Nu er weer wat leven in komt, ben ik wel weer klaar om koersen te volgen.
Geld dat er niet is kan ik ook niet investeren.quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bitcoin was begin dit jaar 3k
je had 6x zo minder geld in hoeven te leggen
Geld dat er niet is kan ik ook niet investeren.quote:Op maandag 30 november 2020 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geld dat er niet is kan ik ook niet investeren.
Wijze woorden.quote:Op maandag 30 november 2020 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geld dat er niet is kan ik ook niet investeren.
~Nattekat 2020
Veel jankende beertjes en crypto_ed die achteraf roept dat de BTC prijs volgens zijn groene box gebounced is en de ATH voorbij vliegtquote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen zit short. Wat denk je dat er gaat gebeuren?
Is edje hier ook nog?quote:Op maandag 30 november 2020 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Veel jankende beertjes en crypto_ed die achteraf roept dat de BTC prijs volgens zijn groene box gebounced is en de ATH voorbij vliegt
Edje zit alleen nog op twitter om zn eigen gelijk te halenquote:Op maandag 30 november 2020 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is edje hier ook nog?
Weet niet meer wat ie allemaal deed, maar weet dat hij berucht was
Oja, dat was het.quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Edje zit alleen nog op twitter om zn eigen gelijk te halen
hier issie vertrokken nadat hij zich nogal miskend voelde
Er was wel een groepje users die een Ed-fonds zagen zitten maar de resultaten daarvan heeft men hier nooit bekend gemaakt.
Binnen een paar dagen inleg kwijt :-) hij heeft toen aangeboden om een deel te vergoeden, maar destijds geen gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Er was wel een groepje users die een Ed-fonds zagen zitten maar de resultaten daarvan heeft men hier nooit bekend gemaakt.
quote:Op maandag 30 november 2020 16:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen inleg kwijt :-) hij heeft toen aangeboden om een deel te vergoeden, maar destijds geen gebruik van gemaakt.
[..]
Binnen een paar dagen inleg kwijt :-) hij heeft toen aangeboden om een deel te vergoeden, maar destijds geen gebruik van gemaakt.
CryptoTwitter zit vol met egotrippertjes. Ze vinden zichzelf allemaal ontzettend belangrijk omdat ze een paar lijntjes in een grafiek kunnen tekenen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Prima gasten.quote:Op zondag 29 november 2020 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Een macro hedge fund. niet de eerste, wel een grote.
Luisterde vandaag naar Dan Tapiero met Pomp, echte ouderwetse Hedge fund gast die nog werkte voor Druck en SAC. Die is ook al evangelist geworden.
Deze was ook geweldig.
https://www.theinvestorsp(...)-w-robert-breedlove/
Nu deze aan het luisteren. Nic Carter is ook een slim koekje (deze gaat ook over GBTC)
https://www.beursgorilla.(...)gste-koers-ooit.aspxquote:De cryptomunt Bitcoin heeft vandaag zijn hoogste koers ooit gehaald. Dat zegt Jerrymie Marcus, communicatie manager bij BTC Direct.
“Het vorige record stond op 19.660 dollar en werd behaald op 17 december 2017 op de beurs van Bitstamp” aldus Marcus.
“De community heeft hier 3 jaar op gewacht” aldus Jerrymie Marcus in een telefonisch commentaar. “De meeste collega’s hier denken dat de 100.000 dollar per bitcoin in 2021 tot de mogelijkheden behoort tegen het einde van het jaar”.
“Er zijn nu veel Wall Street partijen ingestapt en nog weinig consumenten. Nu de all -time high bereikt is, verwachten we dat ook veel consumenten terug zullen instappen” aldus de vertegenwoordiger van de broker in cryptocurrencies.
Naeem Aslam, chief market analyst van Avatrade heeft een koersdoel van 50.000 dollar voor de munt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |