wat zijn de transactiekosten?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:34 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker met de Binance - Swipe kaarten Black Friday inkopen gedaan. 24% cashback bovenop de winkelkorting.
Op aankopen niks. Bij het opwaarderen gaat wel iets verloren. ¤1,50 op ¤800quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat zijn de transactiekosten?
Binance heeft iDEAL, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik nou al ergens met ideal betalen?
Heb je de plastic Binance card al ontvangen? Of gebruik je de virtuele kaart?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:34 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker met de Binance - Swipe kaarten Black Friday inkopen gedaan. 24% cashback bovenop de winkelkorting.
De virtuele helaasquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:50 schreef Ronald het volgende:
[..]
Heb je de plastic Binance card al ontvangen? Of gebruik je de virtuele kaart?
Binance is sowieso echt fantastisch, eind 2017 was het nog een redelijk brakke site. En ze hebben ook een fantastische iOS app tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Binance heeft iDEAL, echt fantastisch.
Binance, Bl3pquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind alleen de UI soms onoverzichtelijk. Ze hebben nu wel heel erg veel menu's.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
Binance is sowieso echt fantastisch, eind 2017 was het nog een redelijk brakke site. En ze hebben ook een fantastische iOS app tegenwoordig.
Dat is waar, soms even zoeken als je er een tijdje niet geweest bent.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind alleen de UI soms onoverzichtelijk. Ze hebben nu wel heel erg veel menu's.
Het is niet eens echt een correctie, meer een manipulatie om noobs eruit te schudden..quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:04 schreef vigen98 het volgende:
BTC weer aan het stijgen. Hmmm correctie was veel minder dan verwacht.
Een macro hedge fund. niet de eerste, wel een grote.quote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef Piva het volgende:
[..]
Het is niet eens echt een correctie, meer een manipulatie om noobs eruit te schudden..
Een bedrijf heeft nu een aanvraag gedaan bij SEC om tot $487 million aan bitcoin (gbtc) te gaan stacken..
gbtc gaat dus binnenkort nog veel meer bitcoin opkopen. De mensen die nu verkopen of wachten op dips zijn echt tering dom.
Overalquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Jij gaat kopen?quote:Op maandag 30 november 2020 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Oja, kut, vergeten
Nu maar de maandagdip gebruiken.
En uiteraard heeft Binance ook al zo'n irritante verificatie.
bulltrap makkerquote:Op maandag 30 november 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gaat kopen?
Mooi dan ga ik even in fiat.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bulltrap makker
we gaan omlaag
Boys, ik zou het leuk vinden als jullie je ook wagen aan een voorspellingquote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Op bl3p ben ik niet meer geverifieerd
Echt, flikker toch op met die onzin.
Bij Bitcoinmeester moest ik nog net niet door een fucking hoepel springen. Klootzakken.quote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Op bl3p ben ik niet meer geverifieerd
Echt, flikker toch op met die onzin.
Mijn voorspelling was dat deze dip het ultieme moment was om te kopen, maar dat ik hem gemist heb.quote:Op maandag 30 november 2020 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, ik zou het leuk vinden als jullie je ook wagen aan een voorspelling
BTC / Het grote waarzeggerstopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |