Goede trollreactie.quote:Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemiddelde IQ op nu.nl
Dan krijgen we @aTypisch terug. Hopelijk zijn de cryptogoden ons goed gezind en komt er een flinke dump.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
We komen er nu aan boys. We gaan zo door de 20k.
@El-Stinho approves this messsagequote:Op dinsdag 1 december 2020 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan krijgen we @:atypisch terug. Hopelijk zijn de cryptogoden ons goed gezind en komt er een flinke dump.
Zal me niks verbazen als hij dan in een week of 2 weken tijd doorstoot naar de 30k. Er is straks geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
ziet er bullish uit dit man
wat een bounce
hij gaat echt door die 20k stoten
Voortreffelijk geformuleerd.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan krijgen we @:atypisch terug. Hopelijk zijn de cryptogoden ons goed gezind en komt er een flinke dump.
Waarom kon je dat niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo pissig nu dat ik niet op 17500 kon kopen toen ik wilde kopen.
Omdat Bl3p het zo leuk vond om extra verificatie te vragen waar ze 3 dagen voor nodig hadden om het te verifiëren. Die 'verificatie' was een ja-nee vraag.quote:
Bl3p was de enige?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Bl3p het zo leuk vond om extra verificatie te vragen waar ze 3 dagen voor nodig hadden om het te verifiëren. Die 'verificatie' was een ja-nee vraag.
Goed... op ATH kopen of niet is nu de vraag.
Als ik het via Bitonic had gedaan, was het nog duurder geweest dan nu kopenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bl3p was de enige?
Kraken, Satos, Bitonic, Relai, HodlHodl, Bisq enz. hebben ook Bitcoin.
Kraken heeft vaker nog een betere prijs dan Bl3p.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het via Bitonic had gedaan, was het nog duurder geweest dan nu kopen
Helemaal niet aan die exchange gedacht, terwijl ik er wel een geactiveerd account hebquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kraken heeft vaker nog een betere prijs dan Bl3p.
Precies ja. Die drop sloeg nergens op. Al is dit wel een gevaarlijke regio om te traden. Zelf heb ik alle lev long gesloten en even afwachten welke kant we op gaan nu.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:26 schreef alilami het volgende:
Slaat nergens op, $2000 dump en nu weer $1500 omhoog. Puur en alleen om degen overleveraged traders te rekten?
Kopen of voor altijd wegblijven. Het beste moment om te kopen was toen je liep te janken hoe slecht het ging, ik deed dat wel in ieder geval. Nu kan je 4x het bedrag betalen voor hetzelfdequote:Op dinsdag 1 december 2020 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Twijfel... Dit kan net zo goed een dubbele top zijn.
Alles met iDeal voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal niet aan die exchange gedacht, terwijl ik er wel een geactiveerd account heb
Of ze hebben geen ideal waardoor het toch niks uitmaakt.
Ik zat vooral te janken dat ik op dat moment moest verkopen omdat ik geld nodig had, ik wist toen al dat dat echt een dieptepunt zou zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:41 schreef Piva het volgende:
Kopen of voor altijd wegblijven. Het beste moment om te kopen was toen je liep te janken hoe slecht het ging, ik deed dat wel in ieder geval. Nu kan je 4x het bedrag betalen voor hetzelfde
Bitcoin of Bitcoins?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[warning]
Waarschuwing:
Nattekat heeft Bitcoins ingekocht
[/warning]
Waarom gebruik je niet gewoon Coinbase/FTX?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ok, waarom moet alles nou weer zo achterlijk ingewikkeld gemaakt worden... ik wil van Bl3p naar Bittrex. Daarvoor moet ik eerst een eigen wallet openen, bewijzen dat ik daar de eigenaar van ben, vast weer een paar dagen wachten en pas daarna kan ik Bitcoins opnemen.
Ik mis de oude tijden
https://bitonic.nl/news/2(...)-register-onze-visiequote:Op woensdag 2 december 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ok, waarom moet alles nou weer zo achterlijk ingewikkeld gemaakt worden... ik wil van Bl3p naar Bittrex. Daarvoor moet ik eerst een eigen wallet openen, bewijzen dat ik daar de eigenaar van ben, vast weer een paar dagen wachten en pas daarna kan ik Bitcoins opnemen.
Ik mis de oude tijden
Coinbase.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:13 schreef KapBak het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon Coinbase/FTX?
Dus als ik dit een maand eerder had gedaan, had ik niet alleen een veel gunstigere prijs, maar ook dit gedoe niet? :|quote:Op woensdag 2 december 2020 10:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://bitonic.nl/news/2(...)-register-onze-visie
Leesvoer.
[..]
Coinbase.
Klopt. Maar er zijn nog plekken waar je zonder dit gezeik nog kunt kopen met iDeal (o.a. Satos heeft dit volgens mij nog niet). Maar mijn tip hierboven is ook nog een optie.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus als ik dit een maand eerder had gedaan, had ik niet alleen een veel gunstigere prijs, maar ook dit gedoe niet? :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |