0-2quote:Op woensdag 25 november 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Jota gaat de 1-1 maken
Quote mij maar zo
Goeie jinxquote:Op woensdag 25 november 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Jota gaat de 1-1 maken
Quote mij maar zo
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Jota gaat de 1-1 maken
Quote mij maar zo
Winnen van Liverpool helpt ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax moet dus winnen van Atalanta. Weten we dat ook weer.
ICI PARIS?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Ajax kan zich opmaken voor de Europa League.
Ervan uitgaande dat ze Liverpool verliezen is winst tegen Atalanta alsnog voldoende om de Italianen voor te blijven wegens onderling resultaatquote:Op woensdag 25 november 2020 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten ze niet tegen Liverpool?
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje jammer, en dan tegen Ajax gaat Liverpool wel hun best doen
Altijd tegen mij.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje jammer, en dan tegen Ajax gaat Liverpool wel hun best doen
Lijkt me sterk, als die winnen van die Denen zijn ze sowieso door.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Hopelijk vliegt het arrogante Liverpool nu uit de CL
Nu van atalanta winnen ipv minimaal gelijkspel en je bent erquote:Op woensdag 25 november 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Ajax kan zich opmaken voor de Europa League.
Precies, gewoon winnenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja, thuis moet je nu winnen van Atalanta. Niet met een gelijkspel in je achterhoofd die wedstrijd in gaan, want vorig jaar tegen Valencia leek het er niet op.
En het maakt nu ook geen kut meer uit of je gelijkspeelt of verliest tegen Liverpool dus daar kun je ook redelijk va banque.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja, thuis moet je nu winnen van Atalanta. Niet met een gelijkspel in je achterhoofd die wedstrijd in gaan, want vorig jaar tegen Valencia leek het er niet op.
Provinciaaltjes oprollen doen we tussen de gerechten door dus dat moet nu ook wel lukken.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:29 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoe doet psv het dit jaar in de groep des doods?
Wow, wat een woede ineensquote:Op woensdag 25 november 2020 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Provinciaaltjes oprollen doen we tussen de gerechten door dus dat moet nu ook wel lukken.
Won psv maar eens ‘gewoon’ in Europaquote:Op woensdag 25 november 2020 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Provinciaaltjes oprollen doen we tussen de gerechten door dus dat moet nu ook wel lukken.
Hatefarmerquote:Op woensdag 25 november 2020 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Opvallend dat die kneus van een Hateboer bij Atalanta wel erin slaagt om een fatsoenlijke assist te leveren. Irritante speler.
hoi nee hoor ik zit mobiel e daar ben ik niet zo handig inquote:Op woensdag 25 november 2020 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Karina komt alleen hier als het goed gaat.
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |