Door wie werd er onderzoek gedaan? Was het partijbestuur hier op de hoogte?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso vertel ik de feiten zoals ik ze ken en ben dus geen leugenaar.
Buiten dat, was er al onderzoek naar de berichten gedaan waarop de lekkers de partij uitgeflikkerd werden en de antisemieten een aai over de bol kregen.
Wat valt er precies te onderzoeken aan appjes?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit is een leugen, Baudet wilde gewoon een onderzoekscommisie opzetten en kijken wat de feiten waren. Of is het je bent automatisch schuldig en dan onderzoeken we wel wat gebeurd is? Hij zei ook gewoon dat mocht het inderdaad gebeurd zijn, dat de nodige maatregelen ingevoerd zouden worden (royeren).
En volgens het door het partijkartel in de wet gestemde verenigingsrecht staat hij nog in zijn recht ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar het valt gewoon niet te ontkennen dat Baudet en Hiddema heel veel leden hebben aangetrokken. Wat Baudet nu zegt lijkt me gewoon het beste, laat de leden zich maar over uit wie de volgende voorzitter moet zijn.
Ik doe echt geen moeite meer voor jou, sorry.quote:
Het is een partij van tradities.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:54 schreef Hexagon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo aantrekkelijk aan dat antisemitisme? Zoveel probleemjoden of joods terrorisme ken ik niet.
Tja op de een of andere manier zijn Marokkanen toch moeilijk te mystificeren als tegelijkertijd minderwaardig alsook in controle van politiek, media en scholen over de hele wereld.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan Joden? Marokkanen zouden een eenvoudiger doelwit zijn.
Ik heb niet het gevoel dat die nou erg twee verschillende kampen beschrijven.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, ze zit blijkbaar nu bij Afshin, werd hier eerder gezegd.
Nope. Ledenraadpleging kan niet binnen een week. Zie vorige topic.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En volgens het door het partijkartel in de wet gestemde verenigingsrecht staat hij nog in zijn recht ook.
Dan kijk je of er inderdaad zoiets gezegd is en in welk context natuurlijk. Als het gezegd is, in de manier van antisemitisme, dan is royeren geoorloofd. Ik heb de appjes niet gelezen, jij wel?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat valt er precies te onderzoeken aan appjes?
Whiskers, jij bent sowieso niet iemand die kritisch nadenkt, dus ik had niks anders van jou verwachtquote:Op woensdag 25 november 2020 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe echt geen moeite meer voor jou, sorry.
Kennelijk was Baudet zelfs onderdeel van één of een aantal van die groepen en had hij er niet zoveel moeite mee. Uit alles wat nu naar voren komt blijkt wel dat men er van op de hoogte was en onderzoek vooral diende om uit te zoeken wie wat lekte zodat diegenen aangepakt konden worden en niet degenen die zich bezighielden met dergelijke berichten.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan kijk je of er inderdaad zoiets gezegd is en in welk context natuurlijk. Als het gezegd is, in de manier van antisemitisme, dan is royeren geoorloofd. Ik heb de appjes niet gelezen, jij wel?
Niet binnen een week, maar royement valt nog aan te vechten.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ledenraadpleging kan niet binnen een week. Zie vorige topic.
Ik ook niet maar blijkbaar de partijtop wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan kijk je of er inderdaad zoiets gezegd is en in welk context natuurlijk. Als het gezegd is, in de manier van antisemitisme, dan is royeren geoorloofd. Ik heb de appjes niet gelezen, jij wel?
Klopt. Die sectie is zowat een sekte.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat die nou erg twee verschillende kampen beschrijven.
Het is de JFVD die daar ophef over maakt he?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:59 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat het heel erg meevalt wat Pouw-Verweij zegt in die appjes.
Ze zegt helemaal niets verkeerds over homo's. Die scholen hebben wel meer opvattingen. Ze zouden ook een katholiek weigeren. Of iemand die niet trouwt en losbandige heteroseksuele contacten heeft. En nog veel meer van dat.
In die standpunten is het allemaal prima wat die scholen zeggen volgens de MSM en de kartelpartijen, maar het homo standpunt is volledig abject volgens hun.
Ik ben het overigens niet helemaal eens met haar. Ik vind dat je homo's niet mag weigeren. Maar ik vind absoluut niet dat zij een extreme of homofobe mening heeft uitgesproken die niet door de beugel kan.
Waarschijnlijk zijn dit van die dingen die GroenLinks klokkenluiders hebben ontdekt en uitgesproken. Bij hun ben je al homofoob als het alleen maar iets is dat mogelijk de carrièremogelijkheden van een homo beperkt.
Waarom zou je als homo/katholiek/punker/kamper/etc. op zo'n school willen werken? Waarom dring je jezelf op daar?
Het gaat natuurlijk ook helemaal niet om de mensen die van buiten die wereld komen, die willen daar inderdaad doorgaans niet werken. Het gaat juist om de mensen in die wereld die gedwongen zijn om in de kast te blijven.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:59 schreef Ixnay het volgende:
Waarom zou je als homo/katholiek/punker/kamper/etc. op zo'n school willen werken? Waarom dring je jezelf op daar?
Msar dat is wel wat hij wil: ledenraadpleging as ma + di en zelf de controle over de infra daarvan.quote:Op donderdag 26 november 2020 00:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Niet binnen een week, maar royement valt nog aan te vechten.
Dan zou ik het toch wel openbaren als partijtop, en wie in de partijtop? Die is momenteel verdeelt. Ik bedoel maar, niks tegen transparantie toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 00:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ook niet maar blijkbaar de partijtop wel.
Goh ja, verschrikkelijk zeg dat die fransen met al die aanslagen en hun noodtoestand een bepaald soort migratie beu zijn. Echte monsters! Waarom kunnen ze niet gewoon lekker donner eten en blij zijn met de fantastische verrijking? Wat boeit een onthoofde leraar hier en daar en af en toe eens een vrachtwagen door een mensenmassa, wie heeft er ook behoefte aan vrije pers en satirici als je ook lekker vijfmaaldaags kunt genieten van de azan? Ik ben al die seculiere Europese decadentie ook wel beu. Tijd voor de nieuwe Europeanen!quote:Op woensdag 25 november 2020 23:54 schreef KareldeStoute het volgende:
Met een absolute leider die al vriendjes was met Front National
Graag dat de raad van bestuur van die universiteit daar eens de stofzuiger doorheen gaat halenquote:Op donderdag 26 november 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Die sectie is zowat een sekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |