Jep, hebben wij ook laten doen, werkt perfect.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Er zijn verfzaken die de Little Green verf kunnen mengen op hun machine, geloof op de Sikkens machines.
Ik heb hier in Rotterdam weleens een proefpotje laten mengen. Ze kunnen de kleur gewoon op de machine opzoeken in de lijst met alle kleuren.
En hoeveel m2 kan je met zo'n potje doen? Ik heb maar een paar m2 (hoe groot is een kast nou helemaal van 80x80x40 cm met 5 lades) om te doen namelijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef qajariaq het volgende:
Je kan voor 8,50 euro (inc BTW) een proefpotje bestellen. Mogelijk red je het daar al mee en anders nog zo'n potje bestellen.
Geen idee wat de verzendkosten zijn maar dat zal ook wel meevallen.
Ik heb het nog nooit in het echt gezien dus dan maakt het wat dat betreft ook wat minder uit, het gaat met idd vooral om het matte en de kleur. Als het iets afwijkt vind ik dat niet zo'n probleem.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jep, hebben wij ook laten doen, werkt perfect.
Little Greene werkt wel met bijzondere materialen (veel kalk in de matte varianten), dus helemaal gelijk zal het niet zijn.
Als het rond om moet dan heb je voor die kast dus een kleine 1,5 m2 (.8 x .8 x 3 = 1.31 m2). Er staat geen inhoud bij maar een proefpotje zal toch wel voldoende zijn voor 1 vierkante meter. Maar nogmaals, ik weet niet hoe groot hun potjes zijn. Hier heb ik met een proefpotje van een ander merk heel wat kunnen doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
En hoeveel m2 kan je met zo'n potje doen? Ik heb maar een paar m2 (hoe groot is een kast nou helemaal van 80x80x40 cm met 5 lades) om te doen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |