Weet ik, voor ons net zo verquote:Op woensdag 25 november 2020 16:29 schreef AnneX het volgende: [..] Dat is halverwege A’dam, voor ons. 😉 Dan wordt het eerder http://brasserieenzo.nl/brasserie-zo-to-go/ en die komen nog brengen ook. Of deze: https://opsypesteyn.nl/thuis-uit-eten-menukaart/
Ik sta taco's te kleien!quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef minilot het volgende:
Ondertussen voor het eerst in een paar jaar trouw iets aan het kijken op de reguliere televisie: sinds kort helemaal verslingerd geraakt aan Poesjes, dat voorafgaand aan het Sinterklaasjournaal komt. Het is awesome!
Wat is het voor programma?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef minilot het volgende:
Ondertussen voor het eerst in een paar jaar trouw iets aan het kijken op de reguliere televisie: sinds kort helemaal verslingerd geraakt aan Poesjes, dat voorafgaand aan het Sinterklaasjournaal komt. Het is awesome!
https://www.vpro.nl/jeugd/programmas/poesjes.htmlquote:
Ja dat is leukquote:Op woensdag 25 november 2020 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/jeugd/programmas/poesjes.html
De huisvlijt van het decorDe stiekeme scherpe grapjes
Hans Teeuwen als schildpad
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Sorry hoor, maar ik moest zo lachen. Wat zou ik graag vliegje aan die muren willen zijn
https://twitter.com/wilcoboom/status/1331626314760134658?s=21
Halve aflevering gezien. Hard gelachen. Later meer.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een pareltje, miniquote:Op woensdag 25 november 2020 18:00 schreef minilot het volgende:
Over alles heen smeren alsof je een kind bent met een pot appelmoes.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:01 schreef Scheepskok het volgende:
Morgen Thanksgiving.
Even een dag geen vegetarisch. En geen kalkoen, dat krijg ik nooit op.
Mijn Thanksgivingdiner zal misschien wel gelijktijdig zijn met een deel van de Amerikanen die samen eten.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met de cranberry-compote moet, bijgerecht?
[ afbeelding ]
Ja poesjes!!!.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef minilot het volgende:
Je hebt vast al geappt ? Gewoon vragen bij de koffie dan.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:18 schreef Kreator het volgende:
Over een half uur komen de kopers. Redelijk gespannen wel.
Uiteraard heeft de makelaar niet even laten weten of ze nou wel of niet getekend hebben. Super irritant.
Ik had hier een DVD van.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
En, en, en?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:18 schreef Kreator het volgende:
Over een half uur komen de kopers. Redelijk gespannen wel.
Uiteraard heeft de makelaar niet even laten weten of ze nou wel of niet getekend hebben. Super irritant.
Een bijzonder kind van God ben je.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef minilot het volgende:
Vorige week al.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En, en, en?
De champagne al geopend?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vorige week al.
Maar ze had gisteren getekend en ze was er heel blij mee. Had taart meegenomen.
De studentenkinderen waren typisch. Schuchter, stil, ongeïnteresseerd.
Nette scorequote:Op woensdag 25 november 2020 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wie deed ook alweer pakketbingo?
Morgen krijg ik bezoek van TNT (pakket en brievenbuspost), DPD en DHL.
Heb ik wat gewonnen?
Geen GLS?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wie deed ook alweer pakketbingo?
Morgen krijg ik bezoek van TNT (pakket en brievenbuspost), DPD en DHL.
Heb ik wat gewonnen?
Dankuquote:
Nee. Die komt hier sowieso weinig langs.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen GLS?
Als het goed is staat DHL hier morgen met een grote doos
Jaar of 8 geleden wel, hadden ze een dure camera bij de voordeur gezetquote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Komt UPS eigenlijk wel bij particulieren thuis? Op huidige werk komen ze vaak dingen oppikken. Bij vorige werkgever kwam DHL elke dag met een vrachtwagen.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 25 november 2020 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaar of 8 geleden wel, hadden ze een dure camera bij de voordeur gezet
IN het voer vrees ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:06 schreef Candaasje het volgende:
Zo'n dag dat je auto dus moeilijk doet, je tortilla uit elkaar dondert (jaja, ingrijpend!) en de trommel met vogelvoer op de grond klettert, en je nu een volkje 'dakloze' snuitkevertjes (die kennelijk tussen dat voer sliepen) in je kamer los hebt rondlopen, tussen de berg vogelzaad op vloer en stoel door.
Ik ga maar vroeg naar bed denk ik
Ze bezorgen ook. Tot ergens in Utrecht. Daar afhalenquote:
Jawel.. heb ze weleens aan de deur gehadquote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Komt UPS eigenlijk wel bij particulieren thuis? Op huidige werk komen ze vaak dingen oppikken. Bij vorige werkgever kwam DHL elke dag met een vrachtwagen.
Heb je meer om van te houdenquote:Op donderdag 26 november 2020 05:08 schreef minilot het volgende:
(die de stiekem toch wel significant voelende grens van 100kg met rasse schreden nadert)
Minder juist.quote:
Hebben ze nu al trek in kruidnotenquote:Op donderdag 26 november 2020 06:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKantoor vandaag alwaar men met spanning op mijn komst wacht aangezien er blijkbaar een mysterieuze doos met inhoud op mijn bureau staat waar iedereen op zit te azen
Lees: een berg kruidnoten
Dat zegt meer over de bezorger als over de firma...quote:Op donderdag 26 november 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jawel.. heb ze weleens aan de deur gehad
Maar niet vaak eigenlijk.
Gelukkig maar wat de keren dat ze wel aan de deur kwamen was een nog slechter verhaal dan wanneer dhl hier staat.
Absoluut! En alle trimmigs erbijquote:Op donderdag 26 november 2020 05:10 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Molo de vegan shoarma was dikke prima, bakt mooi krokant en lekkere smaakmakersWerd wel een beetje weggeblazen door de genialiteit van toum maar goed, dat is dan ook de soort intense maar wolkige knoflooksaus die je in de hemel op je broodje verwacht te krijgen
@:Clubsoda Die paddenstoelen zijn fantastisch hè?Had je ook nog wat van de trimmings gemaakt?
Oh ik dacht dat ie dikker werdquote:Op donderdag 26 november 2020 06:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Minder juist.
Beter geconcentreerd dus eigenlijk
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2020 07:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hebben ze nu al trek in kruidnoten![]()
Arme vent... dieet en rent.... en wordt er dan als het goed is niet zwaarder vanquote:Op donderdag 26 november 2020 07:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie dikker werd
Op kantoor zijn kruidnoten bij de eerste koffie gewoon sociaal geaccepteerd en regelmatig gewenst ookquote:
Mooi!quote:Op donderdag 26 november 2020 05:10 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Molo de vegan shoarma was dikke prima, bakt mooi krokant en lekkere smaakmakersWerd wel een beetje weggeblazen door de genialiteit van toum maar goed, dat is dan ook de soort intense maar wolkige knoflooksaus die je in de hemel op je broodje verwacht te krijgen
@:Clubsoda Die paddenstoelen zijn fantastisch hè?Had je ook nog wat van de trimmings gemaakt?
LOLquote:Op donderdag 26 november 2020 06:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKantoor vandaag alwaar men met spanning op mijn komst wacht aangezien er blijkbaar een mysterieuze doos met inhoud op mijn bureau staat waar iedereen op zit te azen
Lees: een berg kruidnoten
Heerlijkquote:Op donderdag 26 november 2020 07:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier een kind dat echt alles in dr schooltas heeft gestopt.
Toch maar even gevraagd of de laptop niet ook mee moet.
Heeft vanochtend nog druk zitten verven op een logo voor het surprise theeblik.
Voor school doen ze dat dus niet... echt zo jammer vind ik dat.quote:
Minder Ludolf, minder. Let nou eens op.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Meh. Wakker worden in een huis dat nog naar gourmetten ruikt.
Leuk!!quote:Op donderdag 26 november 2020 08:33 schreef Myraela het volgende:
Yay, de all stars met kant waren in de aanbieding.Kunnen schoenen voor de bruiloft ook weer van het lijstje af.
[ afbeelding ]
Die zijn leukquote:Op donderdag 26 november 2020 08:33 schreef Myraela het volgende:
Yay, de all stars met kant waren in de aanbieding.Kunnen schoenen voor de bruiloft ook weer van het lijstje af.
[ afbeelding ]
Daarom ben ik zo blij met ons afdakjequote:Op donderdag 26 november 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2020 06:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Beter geconcentreerd dus eigenlijk
Ha, gaaf! Ik vond het ook wel heel leuk, de tafel vol met alles dat er eigenlijk precies zo uitzag als de foto in het boek!quote:Op donderdag 26 november 2020 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Absoluut! En alle trimmigs erbijik juliënnende in no time een koolrabi dankzij mijn nieuwe mandoline
Gourmet dan ook niet!quote:Op donderdag 26 november 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Heel even dan...quote:Op donderdag 26 november 2020 09:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had mijn vriend bedacht met z'n collega's. Was wel gezellig, dus is de stank wel even waard.
Ha ja, dat viel mij ook op. Meestal lukt het me niet om op het plaatje te lijken, maar nu welquote:Op donderdag 26 november 2020 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, gaaf! Ik vond het ook wel heel leuk, de tafel vol met alles dat er eigenlijk precies zo uitzag als de foto in het boek!En stoer man, een mandoline. Ik ben daar echt te onhandig voor.
Nou ja in ieder geval niet zo’n plastic ding.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:29 schreef Myraela het volgende:
Bestaat er zoiets als een mooie partytent?
Hier is het ook warm, maar grijs en miezer afgewisseld met hardere regen. Ik zou ook hollen, maar te nat, dus toen maar een half uurtje pilates gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:15 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Rondje hollen zit er weer op, koffie en wat fruit zit erin, en dan zo maar eens de schouderkarbonades even schroeien zodat ze daarna de kachel in kunnen.
Hier is nu wel weer mooi weer; zon schijnt en het is maar liefst 10 graden.
Ik vind het op zich ook niet zo heel erg, maar het punt is dat onze schoonmaakster er nu is en ik niet meteen kan douchen. En zonder direct douchen na hollen in de kou blijf ik, zeker als ik de hele dag achter mijn bureau zit daarna, het koud houden. En van yoga krijg ik het lekker warmquote:Op donderdag 26 november 2020 10:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wel gehold, het was niet enorm nat. Ik heb ook wel eens in een wolkbreuk gerend en dat was eigenlijk wel grappig, en lekker rustig op straat. Nu was het nog best wel druk buiten. Dat krijg je als je tussen half 8 en kwart over 8 's ochtends door de stad rent, dan komen alle scholieren langs.
Ik vond het trouwens heel wat dat ik harder liep dan dat die scholieren fietsten. Maar dat is meer een prestatie van de scholieren dan van mij.(ik loop 6 km in drie kwartier)
Oh, ik heb juist een hele tijd nog een beetje rondgehangen in m'n ondergoed omdat ik niet wilde douchen als ik nog helemaal aan het zweten wasquote:Op donderdag 26 november 2020 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook niet zo heel erg, maar het punt is dat onze schoonmaakster er nu is en ik niet meteen kan douchen. En zonder direct douchen na hollen in de kou blijf ik, zeker als ik de hele dag achter mijn bureau zit daarna, het koud houden. En van yoga krijg ik het lekker warmBest wel FWP dit
Ja ik weet het bij ons niet, hopelijk volgend jaar weer in levende lijve op kantoor meemaken.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
@:Molo op kantoren zijn ook strooimensen. Dit jaar voor het eerst geen speculaas gebakken, na 2 stukken heb ik er al weer genoeg van. Collega’s vonden mijn hobby heel plezierig![]()
Whatsapp schakelt veel sneller en prettiger nowadays dan pingpongen via de mail.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:51 schreef AnneX het volgende:
Wat denken jullie? in het kader van risico met spoofing of iets dergl.
Op zoek naar een remake van een Marokkaans tapijt, heb ik eindelijk le magasin gevonden waar het is gekocht. In mijn beste frans heb ik een mailtje gestuurd en een foto.
Inmiddels zoeken zij het magazijn af met 1000-en tapijten, die erop zouden moeten lijken.
En iedere keer een foto terug in de mail met een vriendelijk zinnetje.
Na 10/12 mails met foto, is er een tapijt dat erop lijkt.
Nu stelt men voor om verder via whats app te communiceren...
@:nerds...doe ik dat wél of niet?
Gewoon doenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:51 schreef AnneX het volgende:
Wat denken jullie? in het kader van risico met spoofing of iets dergl.
Op zoek naar een remake van een Marokkaans tapijt, heb ik eindelijk le magasin gevonden waar het is gekocht. In mijn beste frans heb ik een mailtje gestuurd en een foto.
Inmiddels zoeken zij het magazijn af met 1000-en tapijten, die erop zouden moeten lijken.
En iedere keer een foto terug in de mail met een vriendelijk zinnetje.
Na 10/12 mails met foto, is er een tapijt dat erop lijkt.
Nu stelt men voor om verder via whats app te communiceren...
@:nerds...doe ik dat wél of niet?
Op mijn verjaardag. 28 december.quote:Op donderdag 26 november 2020 05:08 schreef minilot het volgende:
Haaaaa, goed SC-nieuws bij het wakker worden - @:Kreator heeft z'n huis verkocht!Hoezee! Wanneer is de overdracht zo'n beetje?
Het zàl...beter gevraagd dan later verwijten...quote:Op donderdag 26 november 2020 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Whatsapp schakelt veel sneller en prettiger nowadays dan pingpongen via de mail.
Heeft niets met spoofing oid te maken.
Merci @sigme ...dat vermoedde ik wel. En bedacht dat ik het beter hier even kan vragen voordat ik mij voor mijn kop sla.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoon doen
Jij hebt hun gevonden, geen enkele reden om aan te nemen dat zij doorgewinterde oplichters zijn. Vermoedelijk voelen zij zich al op het randje als ze je ¤50 meer laten betalen dan zij eigenlijk durven te vragen.
Gefeliciteerd! Wat fijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag. 28 december.
Ik douche ook niet meteenmeteen, want ik moet altijd op mijn lief wachten en dan nog naar huis. Maar ongeveer een half uur - uur na het lopen wil toch wel douchen, want anders krijg ik het flink koud. Ik zweet ook enorm, maar ik zweet dan ook bij het minste of geringstequote:Op donderdag 26 november 2020 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind vlot douchen na het sporten echt heel naar
Gelukkig. Zal wel een opluchting zijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Coronatest van de pa is negatief
Zweten is mijn useless superpower. Daar ben ik echt heel goed in. Maar ik trek altijd vest aan vrij vlot na het sporten tegen kou.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik douche ook niet meteenmeteen, want ik moet altijd op mijn lief wachten en dan nog naar huis. Maar ongeveer een half uur - uur na het lopen wil toch wel douchen, want anders krijg ik het flink koud. Ik zweet ook enorm, maar ik zweet dan ook bij het minste of geringste
Fijn!quote:Op donderdag 26 november 2020 12:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Coronatest van de pa is negatief
Grote luchtdruk veranderingen zijn op t moment wel op gang; wellicht dat je daar op reageert?quote:Op donderdag 26 november 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
Yeah, ik ben weer thuis in Nederland geraakt. Auto deed minder moeilijk vandaag. Eerst zelfs heel soepel, maar eenmaal opgewarmd toch wel iets moeizamer dan zou moeten.
Mooi op tijd nog voor de online colleges tot 18 uur![]()
(Eigenlijk wil ik liever een dutje op de bank doen. Ik ben sinds gisteravond opeens belachelijk moe.)
Ik zou de derde versnelling maar gewoon even helemaal overslaan. Dat is vrij goed te doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
Yeah, ik ben weer thuis in Nederland geraakt. Auto deed minder moeilijk vandaag. Eerst zelfs heel soepel, maar eenmaal opgewarmd toch wel iets moeizamer dan zou moeten.
Mooi op tijd nog voor de online colleges tot 18 uur![]()
(Eigenlijk wil ik liever een dutje op de bank doen. Ik ben sinds gisteravond opeens belachelijk moe.)
Kan wel ja. Ik had de dag ervoor ook al iets verkeerds gegeten, en ik begin waar stress te krijgen van de naderende examens. Het zal een combi zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 13:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grote luchtdruk veranderingen zijn op t moment wel op gang; wellicht dat je daar op reageert?
Ik had die 3e vandaag weinig nodig gelukkig, (geen langzaamrijdend verkeer zoals gisteren). Maar 4 gaat ook wat stroef. Het was wel 10x minder erg net.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou de derde versnelling maar gewoon even helemaal overslaan. Dat is vrij goed te doen.
Zelfs een blik er tegen werpen kan geen kwaad, lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2020 14:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had die 3e vandaag weinig nodig gelukkig, (geen langzaamrijdend verkeer zoals gisteren). Maar 4 gaat ook wat stroef. Het was wel 10x minder erg net.
De garage die hem in onderhoud heeft zit niet al te ver, dus maar eens overleggen wanneer die een blik kunnen werpen voor me.
Die ene deuk meer of minder ga je niet merken neequote:Op donderdag 26 november 2020 14:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelfs een blik er tegen werpen kan geen kwaad, lijkt me
Dat zal niet nauw en stroef zijn dusquote:Op donderdag 26 november 2020 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Mijn schakelbak mag dan wat te nauw/ stroef zijn, ik lees net dat de nieuwe trams (die al jaren klaar staan, dus echt nieuw kun je ze ook niet meer noemen) last hebben van een te grote spleetbreedte![]()
(De les is maar matig interessant, dus ik dwaal wat af....)
Nee, wel diep! Het is echt een bodemloze put qua steeds bijkomende, onverwachte kostenquote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zal niet nauw en stroef zijn dus
Zoals zo vele projecten.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, wel diep! Het is echt een bodemloze put qua steeds bijkomende, onverwachte kosten
Ze waren al ruim voordat ik naar Antwerpen ging met dit project bezig....quote:Op donderdag 26 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals zo vele projecten.![]()
Volgens mij is er in mijn buurstadje wel eentje goed gegaan. Half jaar over verschillende rijbanen slingeren en TomTom niet gebruiken, veel graafwerk ernaast... en gisteren reed ik opeens door een tunnelbakNul stoplichten meer ipv een stuk of drie en gewoon 80 kunnen rijden ipv 50
Wat een sukkels joh. Je zou eigenlijk bij elke webshop moeten kunnen zien met welke vervoerder ze werken he?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb net live en via de app gefascineerd mijn sinterkerst-stukjeCoronabonus kado gevolgd: nieuwe robotzuiger
Gelukkig werd die keurig op afstand ‘live’ door een bezorger afgeleverd en niet zoals bestelling drie: aanbellen, pakje op de drempel gooien en tegen de tijd dat ik open deed hoorde ik nog net het busje wegrijden![]()
Vorige keer heeft GLS mijn airco kwijt gemaakt, nu dit... ik ben echt niet blij meer met ze.
Hé...ik las dat je op zoek was...en je bent dus geslaagd.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb net live en via de app gefascineerd mijn sinterkerst-stukjeCoronabonus kado gevolgd: nieuwe robotzuiger
Gelukkig werd die keurig op afstand ‘live’ door een bezorger afgeleverd en niet zoals bestelling drie: aanbellen, pakje op de drempel gooien en tegen de tijd dat ik open deed hoorde ik nog net het busje wegrijden![]()
Vorige keer heeft GLS mijn airco kwijt gemaakt, nu dit... ik ben echt niet blij meer met ze.
Had je er eerder al eentje? Zo nee, wat vinden de katten van hun nieuwe huisgenoot?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik het wel of niet doe.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is dus precies hoe GLS hier net mijn bureaustoel afleverde; ook nog eens achter de vuilcontainer neergezet zodat ie vanuit huis niet eens te zien was.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
aanbellen, pakje op de drempel gooien en tegen de tijd dat ik open deed hoorde ik nog net het busje wegrijden![]()
Zij.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:42 schreef fietsie het volgende:
Dit is dus precies hoe GLS hier net mijn bureaustoel afleverde; ook nog eens achter de vuilcontainer neergezet zodat ie vanuit huis niet eens te zien was.
Het was dat de buurman meteen zij: "kijk eens om het hoekje"....
Dat klinkt als een spannende zaak.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Mijn schakelbak mag dan wat te nauw/ stroef zijn, ik lees net dat de nieuwe trams (die al jaren klaar staan, dus echt nieuw kun je ze ook niet meer noemen) last hebben van een te grote spleetbreedte![]()
Met lavalamp!quote:
Ik heb de Roborock S6 pure. Las goede reviews.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé...ik las dat je op zoek was...en je bent dus geslaagd.
Waarop is je keus gevallen? Asking for a schoonzus...
Ik had er al eerder eentje. Die maakte veel meer herrie en dat vonden de katten niet leuk.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Had je er eerder al eentje? Zo nee, wat vinden de katten van hun nieuwe huisgenoot?
Ik was met mijn eerste Truus al blij (deze heet Truus 2.0 in de app). Toen kwam poetsvrouw, werd ze niet meer gebruikt en ging de batterij dood. Nu komt de poetsvrouw niet meer dus moest er weer een Truus bij.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik het wel of niet doe.
Eik0lsquote:Op donderdag 26 november 2020 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit is dus precies hoe GLS hier net mijn bureaustoel afleverde; ook nog eens achter de vuilcontainer neergezet zodat ie vanuit huis niet eens te zien was.
Het was dat de buurman meteen zij: "kijk eens om het hoekje"....
quote:Op donderdag 26 november 2020 15:51 schreef Kreator het volgende:
had de zuigkracht van een hoer met corona.
Gebeurde mij eens op de dag voor Kerstmis met 12 eetgasten.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je beloofd een tulband te bakken... en dat er dan halverwege het mixen... ineens rook en vonkjes uit de mixer komen
Smartphone hoeft niet per se. Ze kan hem ook handmatig aan en uitzetten. Maar dan kun je die extra’s dus niet gebruiken .quote:Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gebeurde mij eens op de dag voor Kerstmis met 12 eetgasten.![]()
En morgen een nieuwe in huis en je hoeft de deur niet uit.
Dank je Cat. Alvast opgeslagen. Eerst schoonzus aan de smartfone, begrijp ik.
Straks spinazie stamp met basilicum (?) en halloumi .
Aan de smartfone moeten omdat je een stofzuiger wil? Het moet toch niet gekker wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef AnneX het volgende:
Eerst schoonzus aan de smartfone, begrijp ik.
Als ik geen smartfoon had dan had ik deze natuurlijk ook niet uitgezocht maar was voor een instapmodel gegaanquote:Op donderdag 26 november 2020 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Aan de smartfone moeten omdat je een stofzuiger wil? Het moet toch niet gekker worden![]()
Persoonlijk lijkt het me vrágen om ongebruikt duur materiaal. Er zijn zat robotstofzuigers die geen eigen telefoon hoeven hoor. Met een afstandbediening zijn ze vaak al heel tevreden.
Pfoe... dan was ik er denk ik eentje gaan lenen bij de buren of iets dergelijksquote:Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gebeurde mij eens op de dag voor Kerstmis met 12 eetgasten.![]()
En morgen een nieuwe in huis en je hoeft de deur niet uit.
Dank je Cat. Alvast opgeslagen. Eerst schoonzus aan de smartfone, begrijp ik.
Straks spinazie stamp met basilicum (?) en halloumi .
Jouw patiënt vader klinkt als mijn patiënt vaderquote:Op donderdag 26 november 2020 17:55 schreef sigme het volgende:
Vader is weer thuis. Ze wilden 'm nóg een dagje extra houden omdat de vaatchirurg pas morgen er weer was, maar dat werd vader te gortig en toen hebben ze 'm maar laten gaan. Hij ziet er prima uit en is monter en opgewekt. Bloedverdunners en cholesterolverlagers, en 2 weken niet autorijden.
Ik begin het idee te krijgen dat veel vaders zo zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 17:55 schreef sigme het volgende:
Vader is weer thuis. Ze wilden 'm nóg een dagje extra houden omdat de vaatchirurg pas morgen er weer was, maar dat werd vader te gortig en toen hebben ze 'm maar laten gaan. Hij ziet er prima uit en is monter en opgewekt. Bloedverdunners en cholesterolverlagers, en 2 weken niet autorijden.
Balen...quote:Op donderdag 26 november 2020 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag en morgen nog even afwachten. Als we dan geen antwoord hebben gehad toch maar weer op zoek naar een andere brouwerij om het volgende bier te brouwen
Nee hoor, mijnes is een gevalletje man flu. Die kan met een verkoudheid wekenlang superzielig zijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat veel vaders zo zijn
Fijn dat alles weer goed lijkt te gaan. Dus hij kan weer in en om huis een beetje aan de slag?
Awww dat klinkt ook best schattigquote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijnes is een gevalletje man flu. Die kan met een verkoudheid wekenlang superzielig zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
4 van mijn vrienden hebben verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd
![]()
Nou duimen voor de rest
Nee, ze hebben samen het verzoek ingediend en nog niet iedereen heeft iets gehoord. Het is F5 ‘en voor zequote:Op donderdag 26 november 2020 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]fijn nieuws
Al een idee wanneer de rest iets te horen krijgt?
Fingers crossedquote:Op donderdag 26 november 2020 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben samen het verzoek ingediend en nog niet iedereen heeft iets gehoord. Het is F5 ‘en voor ze
Als je goochelt op halloumi + hello fresh zie je allerlei opties voorbij komen.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Pfoe... dan was ik er denk ik eentje gaan lenen bij de buren of iets dergelijks
Oh ik kocht vandeweek voor het eerst halloumi..
geen idee hoe ik dat klaar maak.
Wat heb jij ermee gedaan?
Een herkenbare vaderquote:Op donderdag 26 november 2020 17:55 schreef sigme het volgende:
Het was smaakvol.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en de spinaziestamp met basilicum en halloumi klinkt in mijn oren als 'zou ik zelf nooit uitkiezen'en 'maak ik niet nog een keer'. Spinazie
Iemand mag toch gewoon zeggen dat ie iets niet lekker vindt?quote:Op donderdag 26 november 2020 19:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was smaakvol.![]()
Overigens was de halloumi een dichterlijke vergissing van mij. Het was zonder.
En mét 100 g spinazie en basilicum.
https://www.hellofresh.nl(...)887c65375718a35e0ed3 Niks mis mee.
Verder vind ik het nogal onaardig op andermans eten af te geven. Zeg dan niks.![]()
Het gebeurt wel vaker in de cul chat.
#passende schoen #aantrekken
Kom maar op @golfer @Cat-astrophequote:Op donderdag 26 november 2020 19:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iemand mag toch gewoon zeggen dat ie iets niet lekker vindt?
Zo kan ik over kaas beginnenen dan weet je dat er een paar (rare) CULlers komen melden dat kaas niet lekker is
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kom maar op @:golfer @:Cat-astrophe![]()
Oh, da’s hel op de fietsquote:Op donderdag 26 november 2020 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door een allergie geen kaas meer kunnen eten lijkt me wel echt hel
Spinazie lekker. Allen spinazie vinden zonder room of olie is een uitdaging. De 450 grap pakken lijken wel compleet verdwenen te zijn. Zowel in Nederland als Duitsland.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en de spinaziestamp met basilicum en halloumi klinkt in mijn oren als 'zou ik zelf nooit uitkiezen'en 'maak ik niet nog een keer'. Spinazie
Al zijn er ook wel mensen die het door de allergie ook niet meer lekker gaan vinden. Vriendin van me is héél erg lactose-intolerant en moet zowat kokhalzen bij de geur van kaas of boter, want haar lichaam associeert dat met spuitpoepquote:Op donderdag 26 november 2020 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door een allergie geen kaas meer kunnen eten lijkt me wel echt hel
De diepvriesspinazie? Ik heb daar tot nu toe geen last van gehad. Vaak zelfs keus tussen gehakte of bladspinazie. Bij de Jumbo.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Spinazie lekker. Allen spinazie vinden zonder room of olie is een uitdaging. De 450 grap pakken lijken wel compleet verdwenen te zijn. Zowel in Nederland als Duitsland.
Wel begrijpelijkquote:Op donderdag 26 november 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Al zijn er ook wel mensen die het door de allergie ook niet meer lekker gaan vinden. Vriendin van me is héél erg lactose-intolerant en moet zowat kokhalzen bij de geur van kaas of boter, want haar lichaam associeert dat met spuitpoep
AH heeft 450 gr gesneden in de diepvries en 400 gr versquote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Spinazie lekker. Allen spinazie vinden zonder room of olie is een uitdaging. De 450 grap pakken lijken wel compleet verdwenen te zijn. Zowel in Nederland als Duitsland.
Dat heb ik inderdaad met vis. Vond het erg lekker, maar t ruikt tegenwoordig een stuk minder lekker. Al is die vegan vis wel lekkerquote:Op donderdag 26 november 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Al zijn er ook wel mensen die het door de allergie ook niet meer lekker gaan vinden. Vriendin van me is héél erg lactose-intolerant en moet zowat kokhalzen bij de geur van kaas of boter, want haar lichaam associeert dat met spuitpoep
Rondje AH doen. coop,jumbo,plus,aldi en lidl hadden het de laatste paar keer niet meer. Lidl en aldi in Duitsland al een jaar niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
AH heeft 450 gr gesneden in de diepvries en 400 gr vers
U riepquote:Op donderdag 26 november 2020 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kom maar op @:golfer @:Cat-astrophe![]()
Teruglezend zegt Lein het ‘netjes’.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
U riep![]()
Het ging toch niet overkaas
he
![]()
Nu is dit een soort van grapje geworden, maar iedereen mag toch gewoon zeggen dat hij of zij iets niet lekker vindt? Persoonlijke smaakt ditdatalles!
Dat overkomt mij anders wel met vis 🤣quote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Teruglezend zegt Lein het ‘netjes’.
Er zijn mensen met kots smiley’s bij eten of voedsel dat wordt gepost.
Dat ergert mij.![]()
![]()
https://www.ah.nl/product(...)logisch-bladspinaziequote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Oh wat tof! Ik ga denk ik ook een workshop boeken, maar dan niet de aanbieding maar de droogbloemen krans.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:
Kaas![]()
Toch weer een black friday gescoord
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
Lekker knutselen, hoewel dit volgens mij niet zoveel werk is.
Van het voorjaar ook 2x workshop gedaan bij ze. Erg leuk
Oe leukquote:Op donderdag 26 november 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:
Kaas![]()
Toch weer een black friday gescoord
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
Lekker knutselen, hoewel dit volgens mij niet zoveel werk is.
Van het voorjaar ook 2x workshop gedaan bij ze. Erg leuk
Die heb ik al. Was leuk om te doen en ik vind hem nog mooi geworden ookquote:Op donderdag 26 november 2020 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wat tof! Ik ga denk ik ook een workshop boeken, maar dan niet de aanbieding maar de droogbloemen krans.
Vond je het wel een meerwaarde om zo'n live workshop te doen? Want ik zit nu te twijfelen waarom ik niet gewoon een ring koop, een youtube filmpje kijken en met mijn eigen droogbloemen aan de gang ga.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb ik al. Was leuk om te doen en ik vind hem nog mooi geworden ook
Meestal ben ik zo kritisch op mezelf dat ik niet tevreden ben
Nja ik weet niet wat voor filmpjes erover zijn natuurlijk. Maar je krijgt wel echt mooie gevarieerde bloemen en ze laten wel echt goed zien hoe je het mooi doet.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vond je het wel een meerwaarde om zo'n live workshop te doen? Want ik zit nu te twijfelen waarom ik niet gewoon een ring koop, een youtube filmpje kijken en met mijn eigen droogbloemen aan de gang ga.Ben ik tenminste ook niet voor niets zelf allemaal bloemen aan het drogen.
Ik ga het eerst maar zelf proberen. Ik heb bijzonder weinig geduld.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:47 schreef gcjoel het volgende:
Nja ik weet niet wat voor filmpjes erover zijn natuurlijk. Maar je krijgt wel echt mooie gevarieerde bloemen en ze laten wel echt goed zien hoe je het mooi doet.
Nadeel vond ik dat je altijd wat van die henkies hebt die nog 10 stappen achter lopen en dat ze dan nog 10x moeten laten zie hoe het moet omdat zij het niet snappen
Maar ik deed hem op moederdag dus was wel een grote groep.
Nouja, droogbloemen zijn natuurlijk wat oudbollig. Kransen ook. Dus misschien zit je beeld er niet zo ver naast.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:24 schreef Candaasje het volgende:
Droogbloemenkransen... Ik denk dat ik dat in het echt, in een wat hippe uitvoering moet zien. Ik heb nu beelden van tafeltjes vol gedroogde bloemstukken, potpourri, etc![]()
We zitten hier natuurlijk niet op het Viva forum theekransje. Een beetje mening moet kunnen.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Teruglezend zegt Lein het ‘netjes’.
Er zijn mensen met kots smiley’s bij eten of voedsel dat wordt gepost.
Dat ergert mij.![]()
![]()
Nee dit ziet er wel minder flets. uit.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, droogbloemen zijn natuurlijk wat oudbollig. Kransen ook. Dus misschien zit je beeld er niet zo ver naast.![]()
[ afbeelding ]
Ooit op dat forum gekeken? Één en al venijn! Echt, Fok!ers zijn zachtaardig en poeslief vergeleken veel heksen daarquote:Op donderdag 26 november 2020 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zitten hier natuurlijk niet op het Viva forum theekransje. Een beetje mening moet kunnen..
Nu misschien wel. Een paar jaar geleden kon je hier nog gewoon zeggen wat je denkt zonder dat een paar vrouwen van middelbare leeftijd meteen over de zeik gaan of je de rest van je leven dood negeren.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooit op dat forum gekeken? Één en al venijn! Echt, Fok!ers zijn zachtaardig en poeslief vergeleken veel heksen daar
Mijn krans hangt wel op de wc. Is toch de beste plek voor droogbloemenquote:Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee dit ziet er wel minder flets. uit.![]()
Mijn bosje gedroogde bloemen in het toilet ziet er muffer uit. (Ooit gevangen op een bruiloft. Ik was nog juist achteraan gaan staan)
Wel lekker krokantquote:Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg telefoon tijdens het koken vandaag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg telefoon tijdens het koken vandaag.![]()
![]()
Je bent toch niet welkom!quote:Op donderdag 26 november 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu misschien wel. Een paar jaar geleden kon je hier nog gewoon zeggen wat je denkt zonder dat een paar vrouwen van middelbare leeftijd meteen over de zeik gaan of je de rest van je leven dood negeren..
Nu heb ik spijtquote:Op donderdag 26 november 2020 21:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
...was al onderweg. Gelukkig heb ik een tankpas.
quote:Op donderdag 26 november 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu misschien wel. Een paar jaar geleden kon je hier nog gewoon zeggen wat je denkt zonder dat een paar vrouwen van middelbare leeftijd meteen over de zeik gaan of je de rest van je leven dood negeren..
Ik mis de bakkers. Dat was altijd een prettige uitlaatklep.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat we tegenwoordig ook te weinig roddelen. Al kwamen de beste roddels altijd boven op de meetings en daar ga ik ook al jaren niet meer naartoe. Al weet ik hier in cul ook niet veel roddels, eigenlijk.
Dat zorgde wel voor wat duidelijkere fronten die tegen elkaar kwamen te staan.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kreator het volgende:
Ik mis de bakkers. Dat was altijd een prettige uitlaatklep.
Er was er laatst eentje hoor. Wel een beetje bij de les blijven!quote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst was er even 1 terug toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fascinerend vooralquote:Op donderdag 26 november 2020 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik mag de bakkers overigens wel. Ik vond alleen de discussies zo mooi altijd.
En vermoeiend. Dat ook.
Maar ook mooi.
Ik heb de wilde dagen van CUL ook niet meegemaakt hoor. Ik vind het zelfs wat lastig te geloven dat die er echt zijn geweest.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik had hier jaren eerder moeten komen![]()
(Maar goed, relletjes genoeg in F&F)
Waarschijnlijk was het ook toen gewoon even gezapig als nu, maar heeft de tam tam z'n werk goed gedaanquote:Op donderdag 26 november 2020 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de wilde dagen van CUL ook niet meegemaakt hoor. Ik vind het zelfs wat lastig te geloven dat die er echt zijn geweest.
Het bleek desgevraagd een kort moment van intense vervelingquote:Op donderdag 26 november 2020 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laatst was er even 1 terug toch?
Blijkbaar beviel het toch niet.
Er waren wel diverse “discussies”, Piet, en Robin met Golfer. En de bakkers ook welquote:Op donderdag 26 november 2020 22:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het ook toen gewoon even gezapig als nu, maar heeft de tam tam z'n werk goed gedaan![]()
Ik bedoel, als je hier al niet mag kotsen op kaas![]()
(Nouja, ik kots niet zozeer op kaas. Maar maagstremsel vind ik wel heeul smerig klinken, dus alsnog!)
Zeker nietquote:Op donderdag 26 november 2020 22:12 schreef Myraela het volgende:
Oh Molo! Was jij het die de tip voor het vega Surinaams van Kade gaf? Ik ga zaterdag halen.
Fair enoughquote:Op donderdag 26 november 2020 22:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Het bleek desgevraagd een kort moment van intense verveling
Lichaamssappenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het ook toen gewoon even gezapig als nu, maar heeft de tam tam z'n werk goed gedaan![]()
Ik bedoel, als je hier al niet mag kotsen op kaas![]()
(Nouja, ik kots niet zozeer op kaas. Maar maagstremsel vind ik wel heeul smerig klinken, dus alsnog!)
Ik mis Piet en Robin echt wekelijks, als het soms niet meer isquote:Op donderdag 26 november 2020 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er waren wel diverse “discussies”, Piet, en Robin met Golfer. En de bakkers ook wel
Ja.... af en toe. En bepaalde. Ik kon vanmiddag nog lichaamssappen van een dode hond uit m'n mouw wringen. Toch niet heel erg opwindend.quote:
Nóg niet, je bent nog jong!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja.... af en toe. En bepaalde. Ik kon vanmiddag nog lichaamssappen van een dode hond uit m'n mouw wringen. Toch niet heel erg opwindend.
(Ik heb er even over getwijfeld, maar necrofilie is toch niet mijn ding. )
pohi zegt genoegquote:Op donderdag 26 november 2020 22:29 schreef Candaasje het volgende:
Ludolf, heerlijk stiekeme roddelnicht. Vertel!
True. En misschien is het nog wel diersoortspecifiek!quote:
Wiens pohi Ludolf? Niet zo cryptisch man, ben ik veel te duf voor!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis alleen Piet.
[..]
pohi zegt genoeg
Lijkvetlucht, dat is er gewoon niet uit te krijgenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True. En misschien is het nog wel diersoortspecifiek!
Ik ga die jas eens in de was gooien, hij zit nog in mijn tas, bedacht ik me door deze posts
Van de bakkers.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wiens pohi Ludolf? Niet zo cryptisch man, ben ik veel te duf voor!
Huh? Opmeten en leggen zou op één dag gebeuren? Fouten gemaakt bij opname ofzo?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:38 schreef minilot het volgende:
Nou. Dat schoot op. Ik heb nog steeds geen zonnepanelen. Wél had ik gedurende de dag drie verschillende mensen op mijn dak met een rolmaat en niemand was het met elkaar eens en de werklui in de ochtend vertrokken zonder iets gedaan te hebben, halverwege was er excuuschocoladetaart (jeej!) van de knul die hier een paar weken terug was voor huisopname en offerte en eind van de middag werd er nog een nerdy technisch adviseur opgetrommeld die blij was dat hij koffie in een Dalek-mok kreeg. Avonturen!Er is inmiddels dan toch werkelijk consensus over waar de omvormer moet komen, wat dat mysterieuze pijpje dat uit het dak steekt voor functie heeft (geen), dat heus de meterkast vervangen kan worden zonder eerst de radiator uit de hal te moeten slopen en het meest essentiële: dat er gelukkig wel degelijk makkelijk negen panelen op het dak passen en geen zes
Ondanks de regen is er niemand met rolmaat en al in de voortuin te pletter gevallen en het lijkt erop dat we volgende week daadwerkelijk werkzaamheden op het dak te zien krijgen.
![]()
</liefdagboek>
Ik kook ook beduidend minder vaak Aziatisch dan een paar jaar geleden, maar die specifieke link had ik nog niet gelegdquote:Op donderdag 26 november 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
Ik kook echt bijna nooit meer Aziatische dingen sinds Robin hier niet meer komt.
Oh nee dat zit er sowieso al 3 jaar in. Die geur blijft. Went vanzelfquote:Op donderdag 26 november 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkvetlucht, dat is er gewoon niet uit te krijgen
Ben benieuwd of je dit er nog uit krijgt
Zulke geuren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook hierdoor denk je, nu je er over nadenkt?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kook ook beduidend minder vaak Aziatisch dan een paar jaar geleden, maar die specifieke link had ik nog niet gelegd
Nee, opname was prima, zo bleek en werklui die rare conclusies trokken. Ach ja. Geen haast!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh? Opmeten en leggen zou op één dag gebeuren? Fouten gemaakt bij opname ofzo?
Grappig, ik mis alleen Robinquote:Op donderdag 26 november 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis alleen Piet.
[..]
pohi zegt genoeg
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:38 schreef minilot het volgende:
Nou. Dat schoot op.We hebben nog steeds geen zonnepanelen. Wél had ik gedurende de dag vijf verschillende mensen op mijn dak met een rolmaat en niemand was het met elkaar eens en de werklui in de ochtend vertrokken zonder iets gedaan te hebben, tussen de middag was er excuuschocoladetaart (jeej!) van de knul die hier een paar weken terug was voor huisopname en offerte en eind van de middag werd er nog een nerdy technisch adviseur opgetrommeld die blij was dat hij koffie in een Dalek-mok kreeg. Avonturen!
Er is inmiddels dan toch werkelijk consensus over waar de omvormer moet komen, wat dat mysterieuze pijpje dat uit het dak steekt voor functie heeft (geen), dat heus de meterkast vervangen kan worden zonder eerst de radiator uit de hal te moeten slopen en het meest essentiële: dat er gelukkig wel degelijk makkelijk negen panelen op het dak passen en geen zes
Ondanks de regen is er niemand met rolmaat en al in de voortuin te pletter gevallen en het lijkt erop dat we volgende week daadwerkelijk werkzaamheden op het dak te zien krijgen.
![]()
</liefdagboek>
Snijzalenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee dat zit er sowieso al 3 jaar in. Die geur blijft. Went vanzelf![]()
Ik kan trouwens sinds we dissecteren de geur van gehakt heel slecht verdragen. Ander vlees heb ik qua geur geen moeite mee, maar gehakt ruikt gewoon naar die dooie kadavers die we ontleden. (op zich niet heel gek, die liggen ook gewoon weken tot maanden in een vriezerEr is wel enige overeenkomst. )
De humane lijken stinken trouwens nog veel erger. Wij hadden wel eens microscopiepractica in een ruimte boven de dissectieruimten voor humane geneeskunde, sodeju, dan ga je echt over je nek als er dan weer zo'n walm door een deur die wordt geopend naar buiten komt(Dat rook overigens niet naar gehakt. andere manier van conserveren denk ik
)
Ja acuut is het niet, ok, tuurlijk, maar altijd fijn als het gewoon klaar isquote:Op donderdag 26 november 2020 22:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, opname was prima, zo bleek en werklui die rare conclusies trokken. Ach ja. Geen haast!
Ja ik ook, Robin heeft gelukkig nog haar ista/fb, maar Piet is helemaal foetsiequote:Op donderdag 26 november 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis Piet en Robin echt wekelijks, als het soms niet meer is![]()
![]()
Ja maar ik heb zelf geen instagram of Facebookquote:Op donderdag 26 november 2020 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, Robin heeft gelukkig nog haar ista/fb, maar Piet is helemaal foetsie
Oh ja ik heb liever zo'n kadaver dan een klein, nooit gewassen en eigenlijk heel zielig maltezer hondje van een kettingrokende vrouw uit de Vogelaarbuurt, waarbij je het bruine tandsteen er met houwelen af moet bikken en je met elke uitademing die vieze, smerige teerlucht ruikt. Ook altijd leuk met intuberen, want dan zit je zeg maar met je eigen neus ongeveer in die bek terwijl je blaast om te horen of de cuff goed zit. (Ja nee, daar hebben we geen apparatuur voor. Kost teveelquote:Op donderdag 26 november 2020 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Snijzalen![]()
Dat trok ik best prima, verrassend genoeg.
De nog levende, half rottende mens, verdraag ik dan weer niet. Gelukkig geen last meer van sinds ik alleen nog met 'tompoeters' werk, zoals mijn dochter zegt
Zaligheid, geen stinkfiguren meer
Als basisinstructie ken ik alleen die ene ouwe van mezelf!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog hoepelfilmpjes voor mij trouwens?
Ik moet nu nog even de halve nacht werken, maar wil morgenavond tenzij ik crash ermee beginnen
Ik ken geen oude van jou, maar dan ga ik de hoepelmevrouw zelf wel googlen. Ze had briefje meegegeven maar ben ik uiteraard kwijtgeraaktquote:Op donderdag 26 november 2020 22:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Als basisinstructie ken ik alleen die ene ouwe van mezelf!En ik heb nog wel ergens een stoffige DVD met tutorials voor trucjes. En als ik in een nostalgische bui ben, snor ik soms wat toffe filmpjes op van straatartieste Lisa Lottie, waar ik ooit wat mee had
Verder toch helemaal geen tijd om op YouTube te zitten joh!
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken geen oude van jou, maar dan ga ik de hoepelmevrouw zelf wel googlen. Ze had briefje meegegeven maar ben ik uiteraard kwijtgeraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Tiktok is echt puur vergif.quote:
Volgens mij heeft lidl of aldi vlg week een leuke aanbieding voor ern naaimachinequote:Op donderdag 26 november 2020 23:20 schreef fietsie het volgende:
Ik treuzel me rot rond om de Sint (naaimachine) en Kerst (piano) cadeaus voor (verwend) kind.
Maar dat ga ik echt niet morgen rondmaken.
Da's vast voor veel mensen een mooie instapper; ik wil graag dat ze hem zelf koopt bij een echte naaimachine winkel met garantie en een cursus enzo.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft lidl of aldi vlg week een leuke aanbieding voor ern naaimachine
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat filmpje is 66.000 keer bekeken op YoutubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent beroemd!
WIE WIL ME AANRAKEN? Ik heb Minilot in het echt gezien! En een hug gegeven!![]()
[..]
Ik had je niet herkend hier man, stem en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Da’s wel zo slim ja. Veel beter ook maar ik dacht dat het meer “kijken of het wat leuks is” en dan is zo’n ding prima. Maar een stenen winkel is altijd beter. Evt een mooie tweede handsquote:Op donderdag 26 november 2020 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's vast voor veel mensen een mooie instapper; ik wil graag dat ze hem zelf koopt bij een echte naaimachine winkel met garantie en een cursus enzo.
Iets met steun uw lokale middenstand ook al is het in een ander dorp. En voor de leer-effecten.
Komt ja?quote:Op donderdag 26 november 2020 23:29 schreef minilot het volgende:
Ik hoop zo dat @:fietsie nog steeds hier post als die uk over een paar jaar in een knetterrecalcitrante fuckiiiiiiiiiit-fase komt!
Oh, zo praat ik toch echt.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had je niet herkend hier man, stem en alles
Weet niet of het 35 kilo zwaarder was, maar je stem was wel zwaarder jaquote:Op donderdag 26 november 2020 23:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, zo praat ik toch echt.Toen jij me jaaaaaren geleden eens zag (bij de bakkers
) woog ik vijfendertig kilo meer
Het staat er dan ook al op sinds toen je YouTube nog met een sch schreefquote:Op donderdag 26 november 2020 23:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat filmpje is 66.000 keer bekeken op YoutubeJe bent beroemd!
Wie ben jij? En wat heb je met Myra gedaan? Dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 26 november 2020 23:33 schreef Myraela het volgende:
Wel heftige koopdrang. Maar ook netjes m’n geld weer over potjes verdeeld.
Besloten dat ik wacht met een Macbook tot m’n verjaardag (augustus) of dat de oude écht kapot gaat. Eigenlijk alleen maar zonde om nu al een nieuwe te kopen. De oude heeft nog altijd een accuduur waar menig laptop jaloers op is. En behalve een kapotte box aan één kant, werkt hij nog top.
I know right. Ik ben ineens zo’n verstandige jonge vrouw geworden.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:43 schreef Sarabi het volgende:
Wie ben jij? En wat heb je met Myra gedaan? Dit had ik niet verwacht
Hopelijk houdt je laptop het nog even vol.
Hahaha een goede combinatie is gezondquote:Op donderdag 26 november 2020 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right. Ik ben ineens zo’n verstandige jonge vrouw geworden.
Over een kwartier ren weer gillend door het huis over een geweldige aanbieding die ik toch niet kon laten liggen.
De printers staan online!quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:12 schreef Myraela het volgende:
Ben ik echt wakker gebleven voor maar 5% korting op het cadeau voor mn vriend. 😒
Dure grapquote:Op donderdag 26 november 2020 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's vast voor veel mensen een mooie instapper; ik wil graag dat ze hem zelf koopt bij een echte naaimachine winkel met garantie en een cursus enzo.
Iets met steun uw lokale middenstand ook al is het in een ander dorp. En voor de leer-effecten.
Ik heb het er na 2 weken of zo ook afgehaald. Klotezooi, je blijft kijkenquote:Op donderdag 26 november 2020 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tiktok is echt puur vergif.
App week op mn telefoon gehad. Schermtijd verdrievoudigde.
Zaadcadeauquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:25 schreef Kreator het volgende:
Vriendin wilde een airfryer zei ze. Nu doen we niet aan verjaardagen (ik 28dec, zij 8 Jan) dus besloten om weekendje weg te gaan.
Maar voor kerst wil ze wel heel graag cadeautjes doen.
Op een schaal van 1 tot 100, is een airfryer dan een 1 of 2 qua romantische kerstcadeaus.
Das hetzelfde als een stofzuiger voor je verjaardag.. maar daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:25 schreef Kreator het volgende:
Vriendin wilde een airfryer zei ze. Nu doen we niet aan verjaardagen (ik 28dec, zij 8 Jan) dus besloten om weekendje weg te gaan.
Op een schaal van 1 tot 100, is een airfryer dan een 1 of 2 qua romantische kerstcadeaus.
Ik wou er net over beginnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als een stofzuiger voor je verjaardag.. maar daar zijn de meningen ook over verdeeld
Toen ik een roomba kreeg voor mn verjaardag was ik er toch wel heel blij mee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als een stofzuiger voor je verjaardag.. maar daar zijn de meningen ook over verdeeld
[..]
Wat leuk. Heb zo weer hoepelles en juf doet het ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:03 schreef Isabeau het volgende:
@:sarabi kijk nou! Ik wil toch eens gaan haken![]()
[ afbeelding ]
Geurkaars erin smelten, ipv olie? Dattie beetje romantisch ruikt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:25 schreef Kreator het volgende:
'k Heb m even opgezocht in de Lidl shop; die van de Lidl is inderdaad een dure grap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dure grap
Ik zou gaan voor eentje van de aldi (die is prkma.. staat hier ook al jaren) en een lokale naakcursus
Kun je later altijd nog een “echte” kopen bij de lokale middenstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |