SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow dit klinkt wel heel bruut.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Amarantha heeft fant, kwok, ottertje en de laatste panda op de wereld vermoord
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stuurt door naar vriendje Amarantha
Mooie vloer iddquote:Op woensdag 25 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
https://myleaflight.com/p(...)exkGCS8VOUoczoll00EE
Ok koop maar, vijf stuksquote:Op woensdag 25 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
https://myleaflight.com/p(...)exkGCS8VOUoczoll00EE
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijnquote:Op woensdag 25 november 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik leerde net dat 'Balbine' en meisjesnaam is.
oh ja, zo wonen er hier in de regio ook een paarquote:Op woensdag 25 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijn
Mja. Hij voldeed verder ook aan alle negatieve stereotypen die er bestaan over Fransenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja, zo wonen er hier in de regio ook een paar
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijn
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Hij voldeed verder ook aan alle negatieve stereotypen die er bestaan over Fransen
Oh, ik ken ook een Bonnie met een Johnniequote:Op woensdag 25 november 2020 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ging in 1995 naar een andere middelbare school. Had ik mijn klassenlijst liggen. Staat er iemand op met de naam Bonnie, mijn pa. Is dat een lekker wijf?? Ik wees hem toen op de J die er achterstond om aan te geven dat het een Jongen was.....
Hij geloofde me gewoon niet![]()
![]()
Kan ja. Maar deze was dus een jongen van Thaise komaf.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook een Bonnie met een Johnnie
Oh, nee dit is een ras hollanderquote:Op woensdag 25 november 2020 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ja. Maar deze was dus een jongen van Thaise komaf.
nee hte is niet het orgineelquote:Op woensdag 25 november 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat het Chinese weggooi troep is.
?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal :
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Nee ik ga het pas maken voor iemand anders als het lekker is.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga het pas maken voor iemand anders als het lekker is.
Grapje,quote:
Ja die wil ik ookquote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
ga hier wel voor sparen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je vriendin zoekt iets anders blijkbaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje,
Maar wel vreemd, dit stond in MP in de “voor jou” advertenties. Terwijl er normaal alleen muziekspul, auto’s en motoren in staan waar ik normaal naar zoek?
Maar wat hb ik daar mee te maken?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje,
Maar wel vreemd, dit stond in MP in de “voor jou” advertenties. Terwijl er normaal alleen muziekspul, auto’s en motoren in staan waar ik normaal naar zoek?
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow @:ettovanbelgie lees je dit. Zou niet pikken hoor!!
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vriendin zoekt iets anders blijkbaar.
Ja niks.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat hb ik daar mee te maken?
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niks.
Je zocht toch steeds woonruimte?
Ehh. ze heeft al iets gekocht in Rotterdam. Heeft ze pas iets van 100.000.000.000. keer gezegd..quote:Op woensdag 25 november 2020 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niks.
Je zocht toch steeds woonruimte?
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ging in 1995 naar een andere middelbare school. Had ik mijn klassenlijst liggen. Staat er iemand op met de naam Bonnie, mijn pa. Is dat een lekker wijf?? Ik wees hem toen op de J die er achterstond om aan te geven dat het een Jongen was.....
Hij geloofde me gewoon niet![]()
![]()
ja maar los heeft echt totaal geen interesse in de users hierquote:Op woensdag 25 november 2020 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ehh. ze heeft al iets gekocht in Rotterdam. Heeft ze pas iets van 100.000.000.000. keer gezegd..
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lezen is gewoon niet zijn sterkste kantquote:Op woensdag 25 november 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar los heeft echt totaal geen interesse in de users hier
Dit is wel tof ja. Duur zeker?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Pffquote:Op woensdag 25 november 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
600 euro volgens de kickstarter dacht ik
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
600 euro volgens de kickstarter dacht ik
Die zullen ook raar opkijken wanneer ze volgende week de supermarkt worden uitgestuurd omdat ze geen mondkapje dragen...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Er is een bepaalt type man waarbij niets tot doordringt, die zie je ook wel eens andere mensen in de weg lopen in de supermarkt, die hebben echt niets door, zijn wel vaak ook stoffige vlezige types
Nu al medelijden met de supermarktmedewerkers.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zullen ook raar opkijken wanneer ze volgende week de supermarkt worden uitgestuurd omdat ze geen mondkapje dragen...
ja maar dit is wel extreem. of hij doet het expressquote:Op woensdag 25 november 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Er is een bepaalt type man waarbij niets tot doordringt, die zie je ook wel eens andere mensen in de weg lopen in de supermarkt, die hebben echt niets door, zijn wel vaak ook stoffige vlezige types
Ik wacht op de led-corgiquote:Op woensdag 25 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)gical-led-houseplant
Ik ook wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al medelijden met de supermarktmedewerkers.
Ken wel meer van dat soort mannen hoor, boeit ze gewoon niet echt, lopen ook vaak mensen omver zomaar, wielrenners zijn zo vaak.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit is wel extreem. of hij doet het express
Oh los fietst graag hequote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken wel meer van dat soort mannen hoor, boeit ze gewoon niet echt, lopen ook vaak mensen omver zomaar, wielrenners zijn zo vaak.
Ken je toch wel van de supermarkt, sta je er twee meter achter en dan lopen ze ineens achteruit nog tegen je aan.quote:
jaquote:Op woensdag 25 november 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je toch wel van de supermarkt, sta je er twee meter achter en dan lopen ze ineens achteruit nog tegen je aan.
Ja, maar dan een echte corgi die licht geeft en van kleur verandert.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit wat?
https://neonbeach.com/pro(...)n3elaeA2rIPHZ4oGJoHQ
O ja, van dat volk dat zich totaal niet bewust is van z'n omgeving. Gewoon voordringt en het niet eens doorheeft. Je afsnijdt op de weg en totaal niks in de gaten heeft.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je toch wel van de supermarkt, sta je er twee meter achter en dan lopen ze ineens achteruit nog tegen je aan.
k zoek verderquote:Op woensdag 25 november 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan een echte corgi die licht geeft en van kleur verandert.
Het klinkt als iets wat je eerder in Nederland zou verwachten.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Ontbindende Deense nertsen uit de grond opgestuwd
Geruimde nertsen in Denemarken zijn uit de grond naar boven gekomen, meldt de Britse krant The Guardian. Het opmerkelijke tafereel speelt zich af op een militair terrein in Holstebro, waar de nertsen in massale graven zijn gedumpt.
Volgens voorschriften hadden de nertsen onder minstens 1,5 meter aarde begraven moeten zijn, maar het was maar 1 meter. Toen de lijken van de nertsen gingen ontbinden kwam daar gas bij vrij, wat ze naar de oppervlakte gestuwd heeft.
Denemarken besloot enkele weken terug alle nertsen in het land af te maken. Er was een gemuteerde variant van het coronavirus opgedoken in de dieren. De Deense regering vreesde dat vaccins die nu ontwikkeld worden, niet meer werkzaam zouden zijn als veel mensen met de nieuwe virusvariant besmet zouden raken. Noord-Denemarken, waar de nertsenboerderijen zich bevinden, ruimde niet alleen de nertsen maar ging ook in lockdown.
Denemarken heeft ook ongewenste allochtonen op het eiland Virus gezetquote:Op woensdag 25 november 2020 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat je eerder in Nederland zou verwachten.
Dit vind ik behoorlijk freakyquote:Op woensdag 25 november 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Geruimde nertsen in Denemarken zijn uit de grond naar boven gekomen, meldt de Britse krant The Guardian. Het opmerkelijke tafereel speelt zich af op een militair terrein in Holstebro, waar de nertsen in massale graven zijn gedumpt.
Volgens voorschriften hadden de nertsen onder minstens 1,5 meter aarde begraven moeten zijn, maar het was maar 1 meter. Toen de lijken van de nertsen gingen ontbinden kwam daar gas bij vrij, wat ze naar de oppervlakte gestuwd heeft.
Denemarken besloot enkele weken terug alle nertsen in het land af te maken. Er was een gemuteerde variant van het coronavirus opgedoken in de dieren. De Deense regering vreesde dat vaccins die nu ontwikkeld worden, niet meer werkzaam zouden zijn als veel mensen met de nieuwe virusvariant besmet zouden raken. Noord-Denemarken, waar de nertsenboerderijen zich bevinden, ruimde niet alleen de nertsen maar ging ook in lockdown.
rise of the nertsenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar los heeft echt totaal geen interesse in de users hier
een afgietsel van Citizen.Erectquote:Op woensdag 25 november 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb ik voor mijn vriendin gekocht als kerstcadeau?
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een afgietsel van Citizen.Erect
Een tarzan?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kado uit eigen zak.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
US heeft alle auto’s uit de catalogus >150K
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Dan zeggen ze, hou je een excel bij. Dan weer geen interesse..
Nee die hut in R’dam weet ik natuurlijk wel.
Maar je bent zelf vergeten dat ik dat boek van callgirl poste en jij zei “goh misschien moet ik dat gaan doen”
Dacht je het grapje vlot snapte
had mij vergist. Pas a.s. maandag afspraakquote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had mij vergist. Pas a.s. maandag afspraak![]()
begin mij wat zorgen te maken want krijg ook steeds vaker rugpijn. Maar goed ben ook wel een kleine hypochonder
Zo kijk ik zo’n beetje om de andere post wel, toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh als Buda dat doet is het niet best.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik zo’n beetje om de andere post wel, toch?
nee toen ik stopte met roken maar griekenland was het wel stuk erger dus denk dat eten er dan wel iets te maken heeftquote:Op woensdag 25 november 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezorgd![]()
Dit is allemaal begonnen in Griekenland, toch?
ja hoop hetquote:Op woensdag 25 november 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik zo’n beetje om de andere post wel, toch?
Hmm, en maandag krijg je de uitslag van de poeptest?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toen ik stopte met roken maar griekenland was het wel stuk erger dus denk dat eten er dan wel iets te maken heeft
ben jij zo'n saai persoon ja?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een beetje mijn standaardblik.
nee die is er al. niks gevondenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, en maandag krijg je de uitslag van de poeptest?
maandag krijgt ze anaal onderzoek en schijt ze de arts onderquote:Op woensdag 25 november 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, en maandag krijg je de uitslag van de poeptest?
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag krijgt ze rectaal onderzoek en schijt ze de arts onder
"oh, dat lucht op.."
Oooh, dan zijn alle serieuze dingen al uitgesloten. Wat gaat er maandag dan gebeuren?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die is er al. niks gevonden
Het hele ziekenhuis vergeet nooit meer wie gerrie is.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag krijgt ze anaal onderzoek en schijt ze de arts onder
"oh, dat lucht op.."
nee juist niet. ze hebben geloof ik alleen getest op die bacterie waarvan de huisarts dacht dat dat het kon zijnquote:Op woensdag 25 november 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh, dan zijn alle serieuze dingen al uitgesloten. Wat gaat er maandag dan gebeuren?
Maar ze kijken toch standaard ook of er bloed in je ontlasting zit en zo?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee juist niet. ze hebben geloof ik alleen getest op die bacterie waarvan de huisarts dacht dat dat het kon zijn
Oh heb ik maandag nog gekocht, met spel >¤400 mieduch wel genoeg voor dat korte gebeente.quote:
Ook zo iemand die we maar gewoon een beetje in de rondte lieten lullen omdat toch niemand er wat van begreep?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Baudet vergelijkt zich met Johan Cruijff.
Heh?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn toch verschillende onderzoeken.
Pap, ik heb een ander nummer?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:23 schreef Koen66 het volgende:
Whehrhe kreeg zo'n vaag nep SMS bericht binnen net
hmm oke misschien wel alles gechekt jaquote:Op woensdag 25 november 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.scal.nl/onderzoeken/ontlasting-onderzoek-feces
quote:
En die miep kwam ‘m verwijderen?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vandaag zo’n miep van zo’n gascontract afgescheept: NEE GEEN INTRESSE.
Was het echt Essent die ik heb gevraagd om kosteloos de gasmeter te verwijderen.
Nee, voor bloed moet je op een andere manier poep scheppenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke misschien wel alles gechekt ja
zogenaamd occult bloed [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vandaag zo’n miep van zo’n gascontract afgescheept: NEE GEEN INTRESSE.
Was het echt Essent die ik heb gevraagd om kosteloos de gasmeter te verwijderen.
Staat dat ze checken op occult bloedquote:Op woensdag 25 november 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, voor bloed moet je op een andere manier poep scheppen
Nee de afspraak met mij maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die miep kwam ‘m verwijderen?
moeten ze maar geen gascontract miepje langssturen, die afspraak hadden ze per mail kunnen maken, flikker een eind op..quote:Op woensdag 25 november 2020 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee de afspraak met mij maken.
Nu kreeg ik een boos mailtje terug.
Waarom zou ik iemand die iets voor mij wil regelen afblaffen?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze maar geen gascontract miepje langssturen, die afspraak hadden ze per mail kunnen maken, flikker een eind op..
daarom: alles per mail, zwart op wit tenzij ikzelf belquote:Op woensdag 25 november 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ook ingeschreven bij de KVK en wordt wel 20 keer per week gebeld door mensen van zogenaamd Essent vandaar.
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat dat ze checken op occult bloed
gascontract miepje => verkoper die toevallig ook afsluitingen kan doenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand die iets voor mij wil regelen afblaffen?
ja ze zei dat deze klachten juist zouden moeten stoppen als je niet meer rooktquote:Op woensdag 25 november 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn drie verschillende onderzoeken:
-Calprotectine
-Occult bloed
-Bacterie
Dan heb jij de laatste gehad.
Maar goed, het kan ook nog steeds een gevolg van het stoppen met roken zijn.
Ja officieel is het geen Citroën meer maar een losstaand merk tegenwoordigquote:
Ga nu naar hem toequote:Op woensdag 25 november 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow @:ettovanbelgie lees je dit. Zou niet pikken hoor!!
Het komt vast wel goedquote:Op woensdag 25 november 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zei dat deze klachten juist zouden moeten stoppen als je niet meer rookt![]()
nou ja zal wel iets zijn als maagzweertje ofzo
Aaah, maar jij hebt nog wel een Citroën, toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja officieel is het geen Citroën meer maar een losstaand merk tegenwoordig
Voor de zekerheid heb ik haar toch afgeblaft dus was al opgelost.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gascontract miepje => verkoper die toevallig ook afsluitingen kan doen
vergissing is zo gemaakt, gewoon dom van essent
Nee is DS.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, maar jij hebt nog wel een Citroën, toch?
vergeleken met de vorige woning vind ik het wel een gedrochtquote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urg-reacties-twitter
Vind het nieuwe niet geheel lelijk ofzo. Alleen heel zwart.
Mwoah zegt wel iets over de smaak van Meeuwisquote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Een beetje het mausoleum van Lenin, maar dan zwart.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Nope, mijn wijlen DS3 was nog een Citroën. Ik heb nog wel de pre-facelift versie waarin nog wel die Citroën chevrons in de grill zitten.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, maar jij hebt nog wel een Citroën, toch?
Aaah zoquote:Op woensdag 25 november 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, mijn wijlen DS3 was nog een Citroën. Ik heb nog wel de pre-facelift versie waarin nog wel die Citroën chevrons in de grill zitten.
VAG verwacht ik wel ja, alleen dan of een Skoda want voordelig maar niet zo budget als Seat of een Audi omdat die een stoere jongen is. Uiteraard of in zwart of zilvergrijs.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk? Ik schat je in als een eeeehm Volkswagen-rijder.
Een echte boeren Slopel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk? Ik schat je in als een eeeehm Volkswagen-rijder.
Insignia?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een echte boeren Slopel natuurlijk.
Kopen voor je nieuwe huisquote:Op woensdag 25 november 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
hmm hij isin de sale
[ afbeelding ]
Ja maar is lease natuurlijk en het aanbod was D segment grijze muizen wagens.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insignia?
Dat was serieus mijn eerste ingeving
Het is al wel exact dezelfde auto met de upgrades met led-lampen en hippe knipperlichten enzoquote:
Nice.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je niet de lite variant neemt kan hij inderdaad docked (tv) als portable gebruikt worden
Na jullie huwelijk heeft ze een KOP-lamp op het nachtkastje ahahahahaquote:Op woensdag 25 november 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al wel exact dezelfde auto met de upgrades met led-lampen en hippe knipperlichten enzo
Mag straks veel breder wat uitzoeken tot een maandbedrag van ¤1200.-quote:Op woensdag 25 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insignia?
Dat was serieus mijn eerste ingeving
Zou zo’n ding best willen hebben op lpg als ik wat verder van mijn werk zou wonen.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar is lease natuurlijk en het aanbod was D segment grijze muizen wagens.![]()
Maar heb ook een oude rangerover en een paar klassieke motoren.
O niet bij je bed?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil in het halletje maar word krapjes
Snap ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was voor mij een belangrijke reden overstag te gaan
Euhm. Geen idee wat je voor dat bedrag krijgt. Volkswagen T-roc of zo?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag straks veel breder wat uitzoeken tot een maandbedrag van ¤1200.-
Wat zou jij dan doen?
Zou ik niet doen. Het zijn technisch enorm slechte auto’s en zuipschuiten met V8.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zo’n ding best willen hebben op lpg als ik wat verder van mijn werk zou wonen.
O serieus? Zou je niet verwachten van Opel.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Het zijn technisch enorm slechte auto’s en zuipschuiten met V8.
Denk dat die doelt op zijn Range Roverquote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O serieus? Zou je niet verwachten van Opel.
Terwijl ik met mijn Cliootje nog nooit iets heb gehad in zes jaar.
Ik ben wel een fan van sedans, dus ik zou nog weleens een Talisman willen
Oh die Opelquote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O serieus? Zou je niet verwachten van Opel.
Terwijl ik met mijn Cliootje nog nooit iets heb gehad in zes jaar.
Ik ben wel een fan van sedans, dus ik zou nog weleens een Talisman willen
Eehm ...quote:
Met mijn Ibiza heb ik ook een hoop gezeik gehadquote:Op woensdag 25 november 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh die Opelik dacht de oude Range Rover.
Nee de Opel is erg goed eigenlijk, snel, zuinig, stil en probleemloos.
Hiervoor meer gedoe gehad met VAG auto’s, Renault en Ford. Al waren de vroegere Fords wel goed.
Talisman is mooi, maar ook onbetrouwbaar dacht ik.![]()
Bij mij om de hoekquote:Op woensdag 25 november 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens gekocht in het dorp van LT
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens gekocht in het dorp van LT
Oeh wat is dat?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Tesla vind mijn dochter heel leuk omdat ze laatst met iemand meeging en dan kun je disco mode aanzetten en weer ik wat voor flauwekul (model S)
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:05 schreef CherryLips het volgende:
He kut, ik ben ergens gequotedededt maar het bericht is weggehaald, dus het was vast niet fraai en nu wil ik het weten gvd. Kut is dat altijd.
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:05 schreef CherryLips het volgende:
He kut, ik ben ergens gequotedededt maar het bericht is weggehaald, dus het was vast niet fraai en nu wil ik het weten gvd. Kut is dat altijd.
Ja ik wil het toch lezen als iemand me affakkelt, want het is waarschijnlijk compleet uit z'n verband gerukt aangezien mijn bericht er nog wel staatquote:
Over welk topic hebben we het?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wil het toch lezen als iemand me affakkelt, want het is waarschijnlijk compleet uit z'n verband gerukt aangezien mijn bericht er nog wel staat
Volgens mij wel, maar is geloof ik al een tijdje met pensioen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leeft die vent nog? Boefje was dat
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
COR / Niet willen laten vaccineren tegen Covid-19
Ben geblockt daarquote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
COR / Niet willen laten vaccineren tegen Covid-19
Beterquote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar is geloof ik al een tijdje met pensioen.
Neequote:Op woensdag 25 november 2020 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misbruik je macht. Ik weet dat je het wilt.
Haags is onkreukbaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misbruik je macht. Ik weet dat je het wilt.
nu wil ik een teslaquote:Op woensdag 25 november 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja je had de scheetkussen mode was ze zo leuk vond.![]()
Dit is omkopingquote:Op woensdag 25 november 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Luister naar het stemmetje. Alleen vanavond.
Oh ja ik zou die Porsche nog in de verkoop gooien idd.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:17 schreef mschol het volgende:
eerste "black Friday week" bestelling gedaan..
zowat goedkoopste prijs ooit (scheelt 80 cent) van een lego model die ik nog wilde hebben.
gekocht bij bol, dus als hij elders toch nog goedkoper is, is retouneren makkelijk
Nope.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier met een pinda allergie?
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 25 november 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier met een pinda allergie?
check tweakers..?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou ons nog trakteren op een nieuwe (zwarte vrijdag) TV. Iets van 65 inch. Iemand idee welk merk beste kwaliteit/prijs biedt?
nou, ja wellicht zit hier wel iemand die het weetquote:Op woensdag 25 november 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
God ja verkeerde forum, sorry.
De bezorger heeft zelf hongerquote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef mschol het volgende:
ik heb trek, waar blijven mijn ribjes...
MEAT IS MURDER.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef mschol het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:17 schreef mschol het volgende:
eerste "black Friday week" bestelling gedaan..
zowat goedkoopste prijs ooit (scheelt 80 cent) van een lego model die ik nog wilde hebben.
gekocht bij bol, dus als hij elders toch nog goedkoper is, is retouneren makkelijk
Sorry ik had ze onderscheptquote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef mschol het volgende:
En koetjesrepen?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, de winnaars van mijn melkchocoladetest: Lindt en Cote d’Or
De laatste plaats is voor Leonidas
quote:
Ik ben fan van die Lindor balletjes in 100 smakenquote:Op woensdag 25 november 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, de winnaars van mijn melkchocoladetest: Lindt en Cote d’Or
De laatste plaats is voor Leonidas
ik heb jelly beans in 100 smakenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben fan van die Lindor balletjes in 100 smaken
Dat is me te zoetquote:Op woensdag 25 november 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb jelly beans in 100 smaken
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 25 november 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden nog chocoladeballen in honderd smaken (okee 50). ook meloen en zo. Vond het geen succes.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
In Parijs eens in zo'n winkel geweest die alleen die Lindor ballen verkochtecht megaveel verschillende
Zo'n winkel bezoek ik hier ook met regelmaatquote:Op woensdag 25 november 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
In Parijs eens in zo'n winkel geweest die alleen die Lindor ballen verkochtecht megaveel verschillende
zat steeds met die Mozart dingen in m'n hoofd. Maar dat zijn jullie buren natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n winkel bezoek ik hier ook met regelmaat
Ja, die vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 25 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat steeds met die Mozart dingen in m'n hoofd. Maar dat zijn jullie buren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |