SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow dit klinkt wel heel bruut.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Amarantha heeft fant, kwok, ottertje en de laatste panda op de wereld vermoord
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stuurt door naar vriendje Amarantha
Mooie vloer iddquote:Op woensdag 25 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
https://myleaflight.com/p(...)exkGCS8VOUoczoll00EE
Ok koop maar, vijf stuksquote:Op woensdag 25 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
https://myleaflight.com/p(...)exkGCS8VOUoczoll00EE
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijnquote:Op woensdag 25 november 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik leerde net dat 'Balbine' en meisjesnaam is.
oh ja, zo wonen er hier in de regio ook een paarquote:Op woensdag 25 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijn
Mja. Hij voldeed verder ook aan alle negatieve stereotypen die er bestaan over Fransenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja, zo wonen er hier in de regio ook een paar
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit razend benieuwd naar mijn nieuwe Franse collega Maxime. Bleek een vent te zijn
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Hij voldeed verder ook aan alle negatieve stereotypen die er bestaan over Fransen
Oh, ik ken ook een Bonnie met een Johnniequote:Op woensdag 25 november 2020 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ging in 1995 naar een andere middelbare school. Had ik mijn klassenlijst liggen. Staat er iemand op met de naam Bonnie, mijn pa. Is dat een lekker wijf?? Ik wees hem toen op de J die er achterstond om aan te geven dat het een Jongen was.....
Hij geloofde me gewoon niet![]()
![]()
Kan ja. Maar deze was dus een jongen van Thaise komaf.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook een Bonnie met een Johnnie
Oh, nee dit is een ras hollanderquote:Op woensdag 25 november 2020 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ja. Maar deze was dus een jongen van Thaise komaf.
nee hte is niet het orgineelquote:Op woensdag 25 november 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat het Chinese weggooi troep is.
?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal :
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Nee ik ga het pas maken voor iemand anders als het lekker is.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga het pas maken voor iemand anders als het lekker is.
Grapje,quote:
Ja die wil ik ookquote:Op woensdag 25 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
ga hier wel voor sparen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je vriendin zoekt iets anders blijkbaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje,
Maar wel vreemd, dit stond in MP in de “voor jou” advertenties. Terwijl er normaal alleen muziekspul, auto’s en motoren in staan waar ik normaal naar zoek?
Maar wat hb ik daar mee te maken?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje,
Maar wel vreemd, dit stond in MP in de “voor jou” advertenties. Terwijl er normaal alleen muziekspul, auto’s en motoren in staan waar ik normaal naar zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |