SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your beauty never ever scared me.
Leuk zo'n template, is echt goed naar gekeken voor de stagiair op SEND drukte.quote:Of het aantal doden verder stijgt hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er . Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Maar waar blijft bitterbal met de dagcijfers?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk zo'n template, is echt goed naar gekeken voor de stagiair op SEND drukte.
Agressiefquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Het is zelfs een tafel maar de bovenkant heb ik buiten bij de Action in 2 stukken getrapt.
quote:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 4947 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld
Tafel?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Het is zelfs een tafel maar de bovenkant heb ik buiten bij de Action in 2 stukken getrapt.
23 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar waar blijft bitterbal met de dagcijfers?
Die zijn wel leip ja maar heb al vrij recent een nieuwe salontafel gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tafel?
Ok kies er maar eentje uit;
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
op die mand leggen blijkbaar.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tafel?
Ok kies er maar eentje uit;
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het gebruiken waar het voor bedoeld was?
Na zo is hij leuker.quote:
Nou nouquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Zes minuten.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tof maar vraag me af hoe snel je hier gek van wordt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben in de etalage van de bijenkorf een real size flamingo knuffel staan
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
niet te koop helaas. is echt een mooie ook
ik zou wel een beetje raar opkijken als ik bij iemand binnen kom en dat staat in de woonkamer..quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moet je er ook weer meequote:Op woensdag 25 november 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?
Voor op het balkon langs de maasquote:Op woensdag 25 november 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?
zo gek groot is een flamingo toch ook neit, dus op zich vind je er nog wel een plekje voor.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moet je er ook weer mee
Flamingo dansen, trek je je flamingojas aan, zet je flamingomuziek op en dansen maar samen met die flamingopopquote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het raam zettenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flamingo dansen, trek je je flamingojas aan, zet je flamingomuziek op en dansen maar samen met die flamingopop
Of een blije fantquote:Op woensdag 25 november 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Een struisvogel zou nog toffer zijn![]()
Crap, ik eet alleen vanavond dus ik moet nog eten verzinnen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
van al dat gepraat over beesten krijg ik trek [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ze kunnen je helemaal openslicen met die klauw van zequote:Op woensdag 25 november 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn gewoon lieve vogeltjes.
Kennen ze mijn reactiesnelheid nog niet en dat dunne nekje heb ik zo dubbel gebogenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze kunnen je helemaal openslicen met die klauw van ze
pastaquote:Op woensdag 25 november 2020 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap, ik eet alleen vanavond dus ik moet nog eten verzinnen.
Ze beginnen met je haar om dat als eerste op te etenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennen ze mijn reactiesnelheid nog niet en dat dunne nekje heb ik zo dubbel gebogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze beginnen met je haar om dat als eerste op te etenLijkt verdacht veel op een bitterbal ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zondag en maandag net gehad.quote:
[..]
Ze beginnen met je haar om dat als eerste op te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ga cannelloni makenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond witlof met ham en kaas in bladerdeeg
Ik vermoed dat de groente in mijn vriezer langzaam zijn verandert in 1 groot ijskristalquote:Op woensdag 25 november 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zondag en maandag net gehad.
Maar ik heb nog een ovengroentemix in de vriezer liggen, denk dat ik daar wat mee doe.
[..]
Ze beginnen met je haar om dat als eerste op te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je wel, ze lusten niet eens een klein bitterballetje![]()
[..]
Ze beginnen met je haar om dat als eerste op te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennen ze mijn reactiesnelheid nog niet en dat dunne nekje heb ik zo dubbel gebogen
Echtquote:Op woensdag 25 november 2020 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Baudet wil weer partijleider FvD worden, maar meerderheid bestuur zet hem eruit![]()
Deze was al diepgevroren, dus ik heb goeie hoop.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de groente in mijn vriezer langzaam zijn verandert in 1 groot ijskristal
hier ook, maar dat ligt vaak zo lang in de vriezer..quote:Op woensdag 25 november 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze was al diepgevroren, dus ik heb goeie hoop.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Dankzij struisvogels heb ik weer 10 minuten wat te doen [ link | afbeelding ]
dat heb ik altijd welquote:
Prei, gehakt, aardappel en een potje aardappel anders.quote:
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Zin in slapen.
Ik ben altijd lyrisch over m'n eigen wc en douche, maar ik wil ook even stilstaan bij mijn fantastische slaapkamer.
aardappelanders kan lekker zijnquote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prei, gehakt, aardappel en een potje aardappel anders.Nooit op deze manier gehad maar zag het gisteren voorbij komen haha.
Dat is wel lekker. Ik maak wel eens zoiets klaar. Maar dan ook vaak zonder het gehakt..quote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prei, gehakt, aardappel en een potje aardappel anders.Nooit op deze manier gehad maar zag het gisteren voorbij komen haha.
Heb het nog maar 2x gehad volgens mijquote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aardappelanders kan lekker zijn
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb het nog maar 2x gehad volgens mijmaar je kan er wel prime ovenschotels mee maken.
Poeh als ik ovenschotel maak zit er altijd wel vlees door.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Ik maak wel eens zoiets klaar. Maar dan ook vaak zonder het gehakt..
Mijn ouders kochten dit nooit, waren sowieso niet zo van de ovenschotels maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn moeder maakte het vaak wel klaar vroeger.
Als student pakte ik altijd een schaal. flikkerde daar panga filet op de bodem. dan diepvries erwten/wortels, aardappelschijfjes en dan aardappel anders overheen
Mijn moeder was vroegah nogal van het zelf goed kokenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten dit nooit, waren sowieso niet zo van de ovenschotels maken.
Oh koken deden ze wel hoor.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn moeder was vroegah nogal van het zelf goed kokentotdat ze meer ander werk ging doen enzo
Daarna was 't vooral snel en makkelijk.
Wij hebben gekeken naar drie struisvogels die aan je aanstaande plukten.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Zo, even wat spinnen dakloos gemaakt in de wasstraat.
mja bij mij vooral m'n paquote:Op woensdag 25 november 2020 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh koken deden ze wel hoor.En mijn pa kan ook wel goed koken.
Maar mijn moeder was sowieso erg moeilijk met eten dus tja veel kreeg ik thuis niet omdat mijn moeder het niet at.
Waarom deden ze dat?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben gekeken naar drie struisvogels die aan je aanstaande plukten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben gekeken naar drie struisvogels die aan je aanstaande plukten.
Mijn moeder kookte ook best prima vroeger. Mijn pa had volgens mij nog nooit een pan aangeraakt, totdat hij wel moest toen mijn moeder ziek werd en uiteindelijk overleed en ik fulltime werkte....quote:Op woensdag 25 november 2020 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn moeder was vroegah nogal van het zelf goed kokentotdat ze meer ander werk ging doen enzo
Daarna was 't vooral snel en makkelijk.
Ik heb nog nooit gekookt voor mijn vader.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij vooral m'n pa
maar dat is ie nog steeds.
Ik kook nu vrij vaak voor hun 'erbij'. Nu eet m'n pa alles omdat ik 't kookals hij t zelf moet koken of mn ma moet 't koken, dan moet ie 't niet hebben
Zijn ze verder wel gelukkig met elkaar??quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij vooral m'n pa
maar dat is ie nog steeds.
Ik kook nu vrij vaak voor hun 'erbij'. Nu eet m'n pa alles omdat ik 't kookals hij t zelf moet koken of mn ma moet 't koken, dan moet ie 't niet hebben
Mooi zo. Kan je straks lekker goed eten..quote:Op woensdag 25 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Man ik krijg honger door dit gesprek.
Ik niet. Heb net een amandelstaaf weggewerkt.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Vreemde vogels.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden trek in een balletje.
Trek in patat nu.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Mja ik kook toch altijd meerdere porties tegelijk. Dus of ik nu een deel invries of naar hun breng, maakt geen bal uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekookt voor mijn vader.
Ik nog steeds in een kaassoufle.quote:
Doe ik het ook voorquote:Op woensdag 25 november 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nog steeds in een kaassoufle.
Ik heb gisteren mijn chocoladereep weggegooidquote:Op woensdag 25 november 2020 15:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik niet. Heb net een amandelstaaf weggewerkt.
Hier is het al bijna iedere dag 22:00.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)loop-naar-kerst.html
24-uurs economie here we come..
ja, hier zijn ze afgelopen jaren ook naar 7/8-22:00 veranderd, vooral de kleinere die dat nog niet hadden..quote:Op woensdag 25 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al bijna iedere dag 22:00.
Maar ze mogen smorgens wel eerder open gaanquote:Op woensdag 25 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is die juist korter open tot 20.00 om geen gekut te hebben met dat alcoholverkoop verbodquote:Op woensdag 25 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hier ookquote:Op woensdag 25 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
om 20:00 worden de 2-3 paden met alcohol met karren afgezet...quote:Op woensdag 25 november 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is die juist korter open tot 20.00 om geen gekut te hebben met dat alcoholverkoop verbod
ja, want dat helpt tegen coronaquote:Op woensdag 25 november 2020 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
om 20:00 worden de 2-3 paden met alcohol met karren afgezet...
het helpt vooral om aan de wet/regelgeving te voldoen..quote:Op woensdag 25 november 2020 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want dat helpt tegen corona
Is hier de AH wat te klein voor helaasquote:Op woensdag 25 november 2020 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
om 20:00 worden de 2-3 paden met alcohol met karren afgezet...
Paar keer kurva roepen en boos kijken helpt ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is hier de AH wat te klein voor helaasPlus dan heb je alsnog allemaal personeel die Oostbloktalen kan spreken want anders krijg je alsnog gezeik
Met een beetje overtuigingskracht wel, maar dat kun je niet van die 15-jarige vakkenvullertjes verwachtenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar keer kurva roepen en boos kijken helpt ook.
Irritante fotoquote:Op woensdag 25 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
heb net foto gemaakt van de flamingo
[ afbeelding ]
Bod doen op die hele etalagequote:Op woensdag 25 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die egeltje wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben hem wel in het klein https://www.debijenkorf.n(...)0001-498009000100000quote:
ja die is toch andersquote:Op woensdag 25 november 2020 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel in het klein https://www.debijenkorf.n(...)0001-498009000100000
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is ongeveer hoe ik me de woonkamer van Bal voorstel. Met her en der wat tuinkussens.
word ie iig niet geklauwdquote:Op woensdag 25 november 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak daar nieuwe nektasje van.
Net iets minder erg dan 'me meisje'.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
zo 'die' gebruiken, past voor mij in het rijtje 'nodig zijn'
ja die staat op 1quote:Op woensdag 25 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net iets minder erg dan 'me meisje'.
Die meisje om me piemel.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net iets minder erg dan 'me meisje'.
Smeerlap.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
Of die grote panda, gaatje in zijn buik maken en er lekker warm inkuipen.
BearStraling hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
Of die grote panda, gaatje in zijn buik maken en er lekker warm inkruipen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
me meissie is die egeltje niet nodig
Oh in die context, ik snapte al niet waarom 'nodig zijn' op de nopelijst stond.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
me meissie is die egeltje niet nodig
jij bent toch geen context nodigquote:Op woensdag 25 november 2020 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh in die context, ik snapte al niet waarom 'nodig zijn' op de nopelijst stond.
Een kont tekst, als je echt een hele mooie kont hebt dan kan het.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent toch geen context nodig
Jij, zeer waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 november 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kont tekst, als je echt een hele mooie kont hebt dan kan het.
Wie vind dat van zichzelf hier?
Mja, soms is het wel eens nodig, nodig zijn gebruiken.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent toch geen context nodig
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kont tekst, als je echt een hele mooie kont hebt dan kan het.
Wie vind dat van zichzelf hier?
als het maar op de juiste manier gebruikt wordtquote:Op woensdag 25 november 2020 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, soms is het wel eens nodig, nodig zijn gebruiken.
Intrigerende keuze, een bijbelvers als trampstamp.quote:
De "ik ben die ding nodig" verdring ik geloof ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het maar op de juiste manier gebruikt wordt
Dat is een Griekse hoerententquote:Op woensdag 25 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)der-heijdenstraat-5/
Wat een huis
[ afbeelding ]
oogaidsquote:Op woensdag 25 november 2020 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De "ik ben die ding nodig" verdring ik geloof ik.
Fijn bubbelbad wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een Griekse hoerentent
jezus wat lelijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)der-heijdenstraat-5/
Wat een huis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef gianni61 het volgende:
Baudet buitengesloten bij het partijkantoor.
het wordt echt een soap daar
Gerrie met bonkjes en sliertjesquote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
ik print de koopakte voor ondertekening
Ga je verhuizen?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
ik print de koopakte voor ondertekening
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Feestmoment was van korte vreugde.
Been there done that. Tenminste waarschijnlijk dan. Heb het zelf niet gemerkt....quote:
Goede vraag, heb ik geen antwoord op.quote:
Nog steeds dezelfde printer?quote:
Mogen wij bepalen voor je?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede vraag, heb ik geen antwoord op.
printkoppen drogen in bij nooit gebruikquote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar inkt droogt denk ik uit ofzo
Ja dat ding is ook al een paar jaar oud hequote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar inkt droogt denk ik uit ofzo
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga daar morgen op kantoor tekenenen
Dat lijkt me een bijzonder twijfelachtig plan.quote:
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gemist?
Met Thierry door de tunnelquote:Op woensdag 25 november 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. weer even bij de maas gluren
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Thierry door de tunnel
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht jij gaat weg dus dan is er helemaal geen reden meer om te blijven
Praten we je straks bij over corona!quote:Op woensdag 25 november 2020 16:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga NU meteen een nieuwe kalender kopen!!
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praten we je straks bij over corona!
Oh nee doe mij maar Hertog Jan joh.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praten we je straks bij over corona!
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee doe mij maar Hertog Jan joh.
Die kerel is helemaal van het padje.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Baudet: ‘Er is een coup gaande’
https://www.ad.nl/dossier(...)oup-gaande~aabb97a6/
Psychiatrische patiëntquote:Op woensdag 25 november 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Baudet: ‘Er is een coup gaande’
https://www.ad.nl/dossier(...)oup-gaande~aabb97a6/
leg uit?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Of vooropgesteld toneelstukje om “de media” terug te pakken.
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nog steeds in een kaassoufle.
Ja, je eigen partij opblazen om de media terug te pakken. De genialiteit van zoiets ontgaat mequote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Henk Krol: ‘Hoe heeft het zo’n teringzooi kunnen worden in een partij waar ik niet in zit?
https://speld.nl/2020/11/(...)-waar-ik-niet-inzit/
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:31 schreef Haags het volgende:
Ik vind het dus echt helemaal niets he dat bitterbal naar Rotterdam vertrekt.
Zo denkt ik er ook overquote:Op woensdag 25 november 2020 16:31 schreef Haags het volgende:
Ik vind het dus echt helemaal niets he dat bitterbal naar Rotterdam vertrekt.
http://deuilvanminerva.nl/quote:Op woensdag 25 november 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Het bedrijf Alfa Financieel Beheer BV heeft lijstbaudet.nl reeds geregistreerd
Gelukkig.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo denkt ik er ook over
Ga ik even boreaalnederland.nl vastleggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Het bedrijf Alfa Financieel Beheer BV heeft lijstbaudet.nl reeds geregistreerd
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga ik even boreaalnederland.nl vastleggen.
Utrechtse Heuvelrugquote:Op woensdag 25 november 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
En wat moet iemand nou in utrecht?
Niet het tuinhuisje van Uitstraling?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Utrechtse HeuvelrugAls Haags in Maarn of Zeist gaat wonen, betrek ik zijn tuinhuisje.
NSB.nl is ook nog vrijquote:Op woensdag 25 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga ik even boreaalnederland.nl vastleggen.
Die woont in Den Boschquote:Op woensdag 25 november 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet het tuinhuisje van Uitstraling?
Geef je zo maar je kasteel in Perth, je middeleeuwse huis in Den Bosch en je jetsethuis in Marbella op?quote:
Geniaal is het niet. Maar hij stond klem na het jvfvd schandaal.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je eigen partij opblazen om de media terug te pakken. De genialiteit van zoiets ontgaat me
Perthquote:Op woensdag 25 november 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je zo maar je kasteel in Perth, je middeleeuwse huis in Den Bosch en je jetsethuis in Marbella op?
Ik denk dat hij heeft gegokt en verloren. Hij dacht dat de partij voor hem zou kiezen.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geniaal is het niet. Maar hij stond klem na het jvfvd schandaal.
En wie domineren nu al een week het nieuws?
Mwoah kan ook tactisch zijn om de rotte appels eruit te schudden.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heeft gegokt en verloren. Hij dacht dat de partij voor hem zou kiezen.
Ik wil een tuinhuisje in een groene omgeving. 's Morgens konijntjes die rond het huisje huppelen. Een hertje dat naar binnen spiekt als ik aan de koffie zit.quote:
Bovendien is Utrecht zowat de lelijkste stad van Nederland met de simpelste inwoners.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PerthIk zou een schuurtje daar wel verkiezen boven een schuurtje bij Utrecht
awwwquote:Op woensdag 25 november 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een tuinhuisje in een groene omgeving. 's Morgens konijntjes die rond het huisje huppelen. Een hertje dat naar binnen spiekt als ik aan de koffie zit.
Hij is de rotte appel die eruit is geschud. Ze hebben de sloten vervangen. Hij kan niet eens meer naar binnenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah kan ook tactisch zijn om de rotte appels eruit te schudden.
Mijn oude huis had dat, val je op blond, slank en dikke tieten?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een tuinhuisje in een groene omgeving. 's Morgens konijntjes die rond het huisje huppelen. Een hertje dat naar binnen spiekt als ik aan de koffie zit.
De kat jaagt die wegquote:Op woensdag 25 november 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
al denk ik dat uitstraling regelmatig bunny;s heeft rondhupsen
Ja, eens. Vooral omdat je overal dat vreselijke Hoog Catharijne bovenuit ziet torenen. Maar de heuvelrug is wel mooi.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovendien is Utrecht zowat de lelijkste stad van Nederland met de simpelste inwoners.
Ga dan maar vast zoeken in het buitenlandquote:Op woensdag 25 november 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]n
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude huis had dat, val je op blond, slank en dikke tieten?
Dat is zeker plausibel. Denk dat veel leden zijn grillen zat waren.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is de rotte appel die eruit is geschud. Ze hebben de sloten vervangen. Hij kan niet eens meer naar binnen
wie kijkt nou weer naar hoge gebouwen, waste of timequote:Op woensdag 25 november 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eens. Vooral omdat je overal dat vreselijke Hoog Catherijne bovenuit ziet torenen. Maar de heuvelrug is wel mooi.
Ken genoeg plekken in Nederland hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga dan maar vast zoeken in het buitenland
Waalrequote:Op woensdag 25 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die konijntjes hebben we wel in Hongarije. En mollenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mollen heb ik hier ookquote:Op woensdag 25 november 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die konijntjes hebben we wel in Hongarije. En mollen
Die van mij een giraffe.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
mijn lievelingsknuffel was een mol
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij was dat een wit aapjequote:Op woensdag 25 november 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb haat aan hupsen joh, kan ik er steeds achteraan vangen
Deed je haar ook?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lievelingsknuffel was een vrouwelijke robot
#truestory
Ze had zelfs tietjes![]()
#sneuekleuterdatikwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |