SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your beauty never ever scared me.
Leuk zo'n template, is echt goed naar gekeken voor de stagiair op SEND drukte.quote:Of het aantal doden verder stijgt hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er . Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Maar waar blijft bitterbal met de dagcijfers?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk zo'n template, is echt goed naar gekeken voor de stagiair op SEND drukte.
Agressiefquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Het is zelfs een tafel maar de bovenkant heb ik buiten bij de Action in 2 stukken getrapt.
quote:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 4947 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld
Tafel?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Het is zelfs een tafel maar de bovenkant heb ik buiten bij de Action in 2 stukken getrapt.
23 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar waar blijft bitterbal met de dagcijfers?
Die zijn wel leip ja maar heb al vrij recent een nieuwe salontafel gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tafel?
Ok kies er maar eentje uit;
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
op die mand leggen blijkbaar.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tafel?
Ok kies er maar eentje uit;
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het gebruiken waar het voor bedoeld was?
Na zo is hij leuker.quote:
Nou nouquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Zes minuten.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tof maar vraag me af hoe snel je hier gek van wordt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben in de etalage van de bijenkorf een real size flamingo knuffel staan
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
niet te koop helaas. is echt een mooie ook
ik zou wel een beetje raar opkijken als ik bij iemand binnen kom en dat staat in de woonkamer..quote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moet je er ook weer meequote:Op woensdag 25 november 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?
Voor op het balkon langs de maasquote:Op woensdag 25 november 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je ‘m mag kopen als ze de etalage veranderen?
zo gek groot is een flamingo toch ook neit, dus op zich vind je er nog wel een plekje voor.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moet je er ook weer mee
Flamingo dansen, trek je je flamingojas aan, zet je flamingomuziek op en dansen maar samen met die flamingopopquote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het raam zettenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flamingo dansen, trek je je flamingojas aan, zet je flamingomuziek op en dansen maar samen met die flamingopop
Of een blije fantquote:Op woensdag 25 november 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Een struisvogel zou nog toffer zijn![]()
Crap, ik eet alleen vanavond dus ik moet nog eten verzinnen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
van al dat gepraat over beesten krijg ik trek [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ze kunnen je helemaal openslicen met die klauw van zequote:Op woensdag 25 november 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn gewoon lieve vogeltjes.
Kennen ze mijn reactiesnelheid nog niet en dat dunne nekje heb ik zo dubbel gebogenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze kunnen je helemaal openslicen met die klauw van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |