Elke 4 jaar een nieuwe pollquote:Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar hier hebben de fokkers het voor het zeggen, en die hebben gemergd
Die heb ik gewoon met de iPhone oortjes in de controller gespeeldquote:Op donderdag 26 november 2020 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
De enige koptelefoon die ik heb, en ooit gehad heb, heb ik speciaal voor Hellblade Senua's Sacrifice gekocht.
kunnen we op die manier ook de mods en admin kiezen?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Elke 4 jaar een nieuwe poll
Die wil ik ook nog steeds spelen maar dat spel blijft helemaal dure dieng johquote:Op donderdag 26 november 2020 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
De enige koptelefoon die ik heb, en ooit gehad heb, heb ik speciaal voor Hellblade Senua's Sacrifice gekocht.
Zo'n inklapbare van Sony.
Na het uitspelen is ie de la in gegaan en en daar nooit meer uit gegaan.
Die is de prijs wel waardquote:Op donderdag 26 november 2020 17:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog steeds spelen maar dat spel blijft helemaal dure dieng joh
Ik gebruik al jaren de Platinum Wireless Headset van Sony met heel heel veel plezier.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 12:45 schreef Aurelius het volgende:
Ik hoor goede dingen over de SteelSeries Arctis 7P.
https://steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7p
Mooie dingen welquote:Op donderdag 26 november 2020 17:13 schreef wdn het volgende:
Mijn speakers zijn binnenhttps://doublepoint.nl/me(...)o_s805_hcs_zwart.jpg
samen met mijn nieuwe Denon AVR2700 ben ik klaar voor een ps5
Nu moet alleen Sony nog ps5s gaan leveren.
[..]
Die is de prijs wel waard
En aangesloten. Geluid is heeeeeeeeeeerlijk. Erg "vol".quote:
Op launchday gekocht maar nooit gespeeld. Gratis next gen update hell yeahquote:Op donderdag 26 november 2020 18:09 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Hier waren volgens mij “fans”.
Zeer vermakelijke game iddquote:Op donderdag 26 november 2020 18:09 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Hier waren volgens mij “fans”.
Godfall open world heeft geen open wereldquote:Op donderdag 26 november 2020 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open world game heeft bugs
News at eleven
Immortals is prachtig. Maar wel erg Zelda x Assassin's Creed. Na Valhalla speel ik ook ff geen open world.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:55 schreef DKUp het volgende:
Immortals en Cyberpunk gaan de laatste maand van het jaar nog heel fijn maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |