UPDATE:quote:Op donderdag 26 november 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet echt bekend nog, ik zal hier een update over plaatsen zodra er wel meer bekend is! En mocht je het waardevol vinden, ik denk zelf dat het gaat om 'langs komen rijden, complimentjes ontvangen, kerstpakketje krijgen en weer door naar huis rijden'.
Maar ik weet het dus niet zeker!
Net als dit jaar. Hang in there!quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
Dit topic voelt als een emotionele rollercoaster
Ik doe niet aan een kerstborrel want ik ben niet zwakzinnig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als dit jaar. Hang in there!
@:El-Stinho wat zijn de plannen voor jou met betrekking tot de kerstborrel?
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen werk hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een kerstborrel want ik ben niet zwakzinnig.
Dan nog organiseert je werk iets, of je nou wil of niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een kerstborrel want ik ben niet zwakzinnig.
Leuke reviewquote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Nou, de kerstborrel en al die ongein zit er op! Hierbij een review:
Prima. 8/10
Het was bijzonder vermakelijkquote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Het is allemaal nog niet helemaal geregeld, maar volgens mij min of meer hetzelfde als de vorige twee borrels in de afgelopen paar maanden: lekker vanuit huis, in de laatste 1-2 uur van de werkdag (dus niet eens echt in je eigen tijd, op misschien het laatste half uurtje na ofzo), vermoeden is dat er net als de vorige keren weer wat te drinken en eten rond wordt gebracht, quizje erbij, in dit geval blijkbaar ook wat terugblikken op het jaar. Helemaal prima, camera uit en lekker achterover hangen in een luie stoel
Bedankt maatquote:Op donderdag 17 december 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewLekker vlot geschreven
Straight to the pointquote:Op donderdag 17 december 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewLekker vlot geschreven
Ik ben één van de mensen die op 'De gaat gelukkig helemaal niet door nuquote:Op donderdag 17 december 2020 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Hopelijk kunnen we binnenkort jouw review ook lezen!
Dan gaat dat de kortste review ooit worden!quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben één van de mensen die op 'De gaat gelukkig helemaal niet door nu' heeft gestemd.
In welk continent is dat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 05:08 schreef dodoria het volgende:
Ik woon in het buitenland, geen restricties hier, dus vol met het hele bedrijf aan een kerstdiner en feest. Wel een beetje een vreemde gewaarwording wetende dat elders zo veel restricties zijn.
Nieuw Zeeland. Ik woon op het Zuidereiland. We zijn COVID-vrij sinds mei, dus alles terug naar normaal- behalve dan mondkapjes op in het vliegtuig.quote:
Wat fijn! Geniet ervan!quote:Op maandag 21 december 2020 20:17 schreef dodoria het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland. Ik woon op het Zuidereiland. We zijn COVID-vrij sinds mei, dus alles terug naar normaal- behalve dan mondkapjes op in het vliegtuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |