Bedankt maatquote:Op donderdag 17 december 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewLekker vlot geschreven
Straight to the pointquote:Op donderdag 17 december 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewLekker vlot geschreven
Ik ben één van de mensen die op 'De gaat gelukkig helemaal niet door nuquote:Op donderdag 17 december 2020 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Hopelijk kunnen we binnenkort jouw review ook lezen!
Dan gaat dat de kortste review ooit worden!quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben één van de mensen die op 'De gaat gelukkig helemaal niet door nu' heeft gestemd.
In welk continent is dat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 05:08 schreef dodoria het volgende:
Ik woon in het buitenland, geen restricties hier, dus vol met het hele bedrijf aan een kerstdiner en feest. Wel een beetje een vreemde gewaarwording wetende dat elders zo veel restricties zijn.
Nieuw Zeeland. Ik woon op het Zuidereiland. We zijn COVID-vrij sinds mei, dus alles terug naar normaal- behalve dan mondkapjes op in het vliegtuig.quote:
Wat fijn! Geniet ervan!quote:Op maandag 21 december 2020 20:17 schreef dodoria het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland. Ik woon op het Zuidereiland. We zijn COVID-vrij sinds mei, dus alles terug naar normaal- behalve dan mondkapjes op in het vliegtuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |