Check de OP!quote:
Jooquote:
Je jaagt iedereen weer weg he met die botsautootjes van jequote:
Ben jij al begonnen aan The Crown?quote:Op woensdag 25 november 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen weer weg he met die botsautootjes van je
Zeker, zag je mijn berichtje niet?quote:Op woensdag 25 november 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen aan The Crown?
Waar?quote:Op woensdag 25 november 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, zag je mijn berichtje niet?
Hier. Ik zei dat ik meteen zin kreeg om The Kings speech weer te kijken toen ik George zagquote:
Oh ik heb The Kings Speech nog nooit gezien (lol).quote:Op woensdag 25 november 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier. Ik zei dat ik meteen zin kreeg om The Kings speech weer te kijken toen ik George zag![]()
heb 5 eps gezien nu. Topper tot nu toe hoor. Vooral die aflevering in Kenya
Ze is wel leuk jaquote:Op woensdag 25 november 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb The Kings Speech nog nooit gezien (lol).
Al een crush op Claire Foy?
Ja die film staat al jaren op mijn lijstje lol.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is wel leuk ja
En die moet je dan absoluut kijken. Helena Bonham Carter speelt dan Elisabeth
Klopt. Geoffrey Rush. George neemt spraakles bij hemquote:
Briljante acteur is dat ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Geoffrey Rush. George neemt spraakles bij hem
Die hebben wel wat pareltjes aan goeie acteurs en actrices daar op dat eilandje jaquote:Op woensdag 25 november 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Briljante acteur is dat ook.
Vond die aflevering met die mist ook wel fascinerend. Wist helemaal niet dat dat echt gebeurt wasquote:Op woensdag 25 november 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die vallen ook nog onder The Queen
Ik wist er verder helemaal weinig van toen ik begon, wist niet eens over die abdicatie joh. Boeide mij nooit zoveel die royals, maar in die serie is het wel interessant neergezet allemaal.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond die aflevering met die mist ook wel fascinerend. Wist helemaal niet dat dat echt gebeurt was
Ze hebben wel flinke kritiek he op The Crown. Waarschijnlijk toch niet gewenst dat het zo wordt blootgesteld.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist er verder helemaal weinig van toen ik begon, wist niet eens over die abdicatie joh. Boeide mij nooit zoveel die royals, maar in die serie is het wel interessant neergezet allemaal.
Wie dan? Lijkt me niet dat Elizabeth en Phillip het samen kijken op de bank.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben wel flinke kritiek he op The Crown. Waarschijnlijk toch niet gewenst dat het zo wordt blootgesteld.
Muah die conversaties onderling weten ze natuurlijk nooit en afleveringen zijn vaak wel zo gevormd dat het allemaal een eigen verhaaltje is en daardoor gewoon fictie (ook al wordt het geïnspireerd door historische feiten) is ook helemaal niet erg verder. Behalve dan dat er altijd mensen zijn die het voor absolute waarheid aannemen.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Zeggen ze wel snel dat kijkers moeten beseffen dat het fictie is maar volgens mij is het toch aardig realistisch neergezet
Nee die zullen daar niet op zitten te wachten inderdaad. Ben echt wel benieuwd naar seizoen 4 inderdaad. Dianagodinquote:Op woensdag 25 november 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij is dit niet de eerste verfilming van leden van de koninklijke familie natuurlijk dus lijkt me sterk dat ze zich er druk om maken. Niet dat William en Harry hoeven te zien hoe desastreus het huwelijk van hun ouders was.
Die actrice van haar is echt cute.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die zullen daar niet op zitten te wachten inderdaad. Ben echt wel benieuwd naar seizoen 4 inderdaad. Dianagodin
Ik was nog 3 (bijna 4) dus ik kreeg dat echt totaal niet mee.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Ben ook benieuwd hoe ze haar overlijden in scene zetten. Niet als in sensatiezoeker, maar toen was je nog te jong om daar goed beeld bij te vormen
Ging ook meer om haar als persoon. Iemand die je er in een jaar als deze goed bij kon hebbenquote:Op woensdag 25 november 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actrice van haar is echt cute.
Bij de echte Diana heb ik nooit gezien waar mensen zo gecharmeerd van waren
Ja maar wat ik nu van haar weet hoe ze zich profileerde overal heb ik er nog steeds niet bijzonder veel. Voelt ook teveel als een act natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ook meer om haar als persoon. Iemand die je er in een jaar als deze goed bij kon hebben
Staat nu ook een docu van Diana op Netflix, moet je eens kijken dan, krijg je ook misschien een oprechter beeld van haarquote:Op woensdag 25 november 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik nu van haar weet hoe ze zich profileerde overal heb ik er nog steeds niet bijzonder veel. Voelt ook teveel als een act natuurlijk.
Ja misschien kijk ik die nog wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat nu ook een docu van Diana op Netflix, moet je eens kijken dan, krijg je ook misschien een oprechter beeld van haar
Waardeloos manier wel om dood te gaan door die schijt paparazziquote:Op woensdag 25 november 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien kijk ik die nog wel.
Ze wilde prinses worden voor de roem en aandacht dus ergens wel passend dat je dan sterft door de schaduwzijde daarvanquote:Op woensdag 25 november 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos manier wel om dood te gaan door die schijt paparazzi
Gordel niet omgedaan*quote:Op woensdag 25 november 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos manier wel om dood te gaan door die schijt paparazzi
Als je Chevy stil kan houden dan is de kans groter dat men hier reageertquote:Op woensdag 25 november 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Jullie mogen allang weer posten hoor jongens. Zonde dit, straks is de SC weer gesloten
Ja, dat lijkt me een onmogelijke opgavequote:Op woensdag 25 november 2020 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je Chevy stil kan houden dan is de kans groter dat men hier reageert
Beide al gedaanquote:Op woensdag 25 november 2020 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel en dan lekker op tijd naar bed.
(lol)quote:
Wat kan je me goed. Stalk je me?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En nu AoE streampje of kijk je dat niet meer
Lolquote:
Kanquote:Op woensdag 25 november 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat kan je me goed. Stalk je me?
Lokale spreektaalquote:Op woensdag 25 november 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan![]()
Ik zal @:GGMM maar niet taggen
Oh wacht
In het verleden weleens met je erover gepraat maar misschien weet je dat niet meer nu je zo veel zuipt.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat kan je me goed. Stalk je me?
Weet nog wel dat jij users wegjaagt met je gespit in privélevensquote:Op woensdag 25 november 2020 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In het verleden weleens met je erover gepraat maar misschien weet je dat niet meer nu je zo veel zuipt.
Wie heb ik weggejaagd danquote:Op woensdag 25 november 2020 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet nog wel dat jij users wegjaagt met je gespit in privélevens
Mortaxx eerste grote liefdequote:
Die was ook niet echt groot te noemenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Paxcon is dat toch? Die heb ik nooit echt gesproken
Misschien klikte het daarom wel zo goed met je danquote:Op woensdag 25 november 2020 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die was ook niet echt groot te noemen
@KingRoland is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 25 november 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Nog een grote liefde was KingRoland volgens mij, maar daar heb ik ook geen aandeel in gehad.
Populaire videos welquote:Op woensdag 25 november 2020 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens jullie boy heeft weer eens een nieuwe lap gedropt, deze keer natuurlijk op Bahrein
En jullie krijgen als bonus nog een leuke blooper, vanaf 1:38![]()
Vooral die van Haxball, 354 views in vier jaar maar liefst (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |