abonnement Unibet Coolblue
pi_196396260
Het is natuurlijk maar een voorspelling, maar hij is wel IC-baas en belangrijk OMT lid, dus een voorspelling als dit van Diederik Gommers wordt ik vrolijk van!

https://www.festivalinfo.(...)-2021-door-kan-gaan/

Ik heb het interview met hem ook gezien, hij zij letterlijk dat het "absoluut" door zou gaan.

Ikzelf zet geld toch nog op 2022 voor dat weer, maar we zullen zien of ik te pessimistisch ben lol
#WeesGeenWhales
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 november 2020 @ 19:43:03 #2
367000 roos94
pi_196396271
Wordt ik :{

Hij zij :(
pi_196396272
Ja want Wilders I is aanstaande.
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:48:06 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196396340
Dokter Gommie :D
pi_196396759
Lowlands :')
pi_196396761
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:43 schreef roos94 het volgende:
Wordt ik :{

Hij zij :(
Net 9 uur gewerkt okay🤪 en enthousiast. Have mercy.

Also ik ben Japanoloog, geen Neerlandicus 😆
#WeesGeenWhales
pi_196396791
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:12 schreef Socios het volgende:
Lowlands :')
Mijn mening ook, maar dan kan abunai ook laatste weekend van augustus 😍🤤

Nogmaals ik verwacht 2022, maar ik zou er blij mee zijn. 😁

En hey zowieso zou ik blij zijn voor de fans!
#WeesGeenWhales
pi_196396810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:48 schreef BasEnAad het volgende:
Dokter Gommie :D
Hij is zo'n aardig mens duidelijk altijd 💗

Zoals die interviewer in het gesprek waar die dit zei aan het einde zei: hij heeft een hele hoge knuffelfactoor. Lol
#WeesGeenWhales
pi_196396837
De man is nog steeds gewoon IC-arts hè. Ergens is in zijn hoofd het idee gaan leven dat hij ook beleid uitzet, viroloog is en een glazen bol heeft. En dat hij de conclusies van die overwegingen zoveel mogelijk in de media moet ventileren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 20:19:05 #10
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196396856
quote:
81s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:17 schreef nostra het volgende:
De man is nog steeds gewoon IC-arts hè. Ergens is in zijn hoofd het idee gaan leven dat hij ook beleid uitzet, viroloog is en een glazen bol heeft. En dat hij de conclusies van die overwegingen zoveel mogelijk in de media moet ventileren.
Hij heeft gewoon een mening, hij geeft antwoorden op de vragen die hij krijgt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_196396893
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
Hij heeft gewoon een mening, hij geeft antwoorden op de vragen die hij krijgt.
Het heeft vooral dezelfde waarde als aan een beursanalist vragen wat de koers van aandeel X volgend jaar zal zijn. Mag hij prima ventileren natuurlijk die mening, het is alleen niet zo waardevol.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 20:24:46 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196396969
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Het heeft vooral dezelfde waarde als aan een beursanalist vragen wat de koers van aandeel X volgend jaar zal zijn. Mag hij prima ventileren natuurlijk die mening, het is alleen niet zo waardevol.
Ja, daar heb je gelijk in
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_196398222
quote:
81s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:17 schreef nostra het volgende:
De man is nog steeds gewoon IC-arts hè. Ergens is in zijn hoofd het idee gaan leven dat hij ook beleid uitzet, viroloog is en een glazen bol heeft. En dat hij de conclusies van die overwegingen zoveel mogelijk in de media moet ventileren.
...

"gewoon"? Hij is vast lid van het OMT, heeft decennia ervaring, is voorzitter van de Nederlandse IC vereniging, en bij zegt juist in dat (leuke!) gesprek https://www.npo3fm.nl/ser(...)-zomer-naar-lowlands dat hij steeds meer ziet dat hij géén politicus of bestuurder is, maar dat wel "in de toespraken zijn woorden soms letterlijk overgenomen werken".

En hij werkt in het erasmus MC, met virologen, zit in het omt al sinds begin dit jaar met virologen, en ik mag toch hopen dat hij weet hoe vaccins werken...

Z'n mening lijkt me dus wel aanzienlijk meer waardevol dan die van Jan Modaal en Henk Doorsnee lol...
#WeesGeenWhales
pi_196398305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:48 schreef BasEnAad het volgende:
Dokter Gommie :D
Trouwe kijker van Roddelpraat? :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196398316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:41 schreef eragon2890 het volgende:
dat hij steeds meer ziet dat hij géén politicus of bestuurder is, maar dat wel "in de toespraken zijn woorden soms letterlijk overgenomen werken".
Dus toen dacht je 'ik maak een topic waarin ik één uitspraak centraal zet'? ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196398329
Gevaarlijke uitspraken zijn dat, ik verwacht 2021 nog niet alles normaal zal zijn en wij toch nog een paar regels hebben, gaat iedereen er nou vanuit dat het virus als sneeuw voor de zon verdwenen is volgend jaar?

Mensen moeten nog gevaccineerd worden, we zijn er nog niet...
Als ik dit zo hoor willen ze volgensmij op 1 januari 2021 de eerste mensen al gaan vaccineren...

17 miljoen mensen dat duurt wel even.
pi_196398514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:48 schreef mrevil1337 het volgende:
Gevaarlijke uitspraken zijn dat, ik verwacht 2021 nog niet alles normaal zal zijn en wij toch nog een paar regels hebben, gaat iedereen er nou vanuit dat het virus als sneeuw voor de zon verdwenen is volgend jaar?

Mensen moeten nog gevaccineerd worden, we zijn er nog niet...
Als ik dit zo hoor willen ze volgensmij op 1 januari 2021 de eerste mensen al gaan vaccineren...

17 miljoen mensen dat duurt wel even.
Uhm, ik zeg zelf toch ook dat ik verwacht dat het 2022 wordt?

Maar wat is er in godsnaam gevaarlijk aan als de heer Gommers een optimistische verwachting uitspreekt? Hij roept niet op tot een kristalnacht ofzo?

En eind augustus is 2/3de van het jaar he. Men wil volgende maand of januari idd beginnen. ALLE vaccins lijken te gaan werken (en oxford met die 90% bij de meest economische dosis had de SLECHTSTE fase 1/2 resultaten, pfizer en moderna allebei 95% , novavax leek in fase 1/2 nog beter te gaan zijn dan moderna, allemaal lijkt het even goed bij 65+, én het Russiche vaccin heeft inmiddels meer data waardoor men in de r/covid19 strict science sub nu vertrouwen heeft in dat bericht dat die óók boven de 90% zitten, maw ze werken ook nog eens allemaal véél beter dan wie dan ook in z'n wildste dromen had durven hopen), gezien dat we straks dus goede kans 6 batches tegelijk krijgen steeds van veel betere vaccins dan men verwacht had, is 8 maanden ook niet zo'n gekke gedachte...
#WeesGeenWhales
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:03:37 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196398525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:46 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Trouwe kijker van Roddelpraat? :)
Uiteraard :D
pi_196398531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dus toen dacht je 'ik maak een topic waarin ik één uitspraak centraal zet'? ;)
Ik deel gewoon een optimistisch bericht, leek me goed voor moraal ;)
#WeesGeenWhales
pi_196398579
Ik ben gezien de huidige ontwikkelingen (effectieve vaccins, massaal testen) ook vrij optimistisch dat Lowlands 2021 wel door kan gaan. Allicht nog in licht afgeslankte vorm.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196398833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:02 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Uhm, ik zeg zelf toch ook dat ik verwacht dat het 2022 wordt?

Maar wat is er in godsnaam gevaarlijk aan als de heer Gommers een optimistische verwachting uitspreekt? Hij roept niet op tot een kristalnacht ofzo?

En eind augustus is 2/3de van het jaar he. Men wil volgende maand of januari idd beginnen. ALLE vaccins lijken te gaan werken (en oxford met die 90% bij de meest economische dosis had de SLECHTSTE fase 1/2 resultaten, pfizer en moderna allebei 95% , novavax leek in fase 1/2 nog beter te gaan zijn dan moderna, allemaal lijkt het even goed bij 65+, én het Russiche vaccin heeft inmiddels meer data waardoor men in de r/covid19 strict science sub nu vertrouwen heeft in dat bericht dat die óók boven de 90% zitten, maw ze werken ook nog eens allemaal véél beter dan wie dan ook in z'n wildste dromen had durven hopen), gezien dat we straks dus goede kans 6 batches tegelijk krijgen steeds van veel betere vaccins dan men verwacht had, is 8 maanden ook niet zo'n gekke gedachte...
Valse verwachtingen creëren is dat, men gaat er vanuit dat alles volgens plan loopt.
Ik lees het artikel waar gerefereerd wordt naar 2021 en doel daar op.

We weten pas in 2021 meer, dit soort uitspraken verwacht je pas als 20% van de bevolking gevaccineerd is en de effecten langzaam aan zichtbaar worden.

Als het te goed is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo.

Rutte is ook een "grote baas" en die heeft in verleden ook zaken gezegd wat hij niet waar kan maken.
Dus vat het niet verkeerd op, dit soort uitspraken blijven gevaarlijk wat hij zegt.

[ Bericht 2% gewijzigd door mrevil1337 op 24-11-2020 22:32:04 ]
pi_196399409
Natuurlijk hebben verpleegkundigen, doctoren en alle andere mensen in de medische wereld net zoveel zin om 'normaal' te gaan doen en leuke dingen te doen in hun vrije tijd als alle andere mensen. Als alle risicogroepen al gevaccineerd zijn kan er al heel veel, ook al zal het nog geen 100% zijn. ik hoop in ieder geval al dat idd de festivals en discotheken open kunnen gaan, dat zou toch vanaf het voorjaar wel moeten kunnen zou je zeggen. Ik hoop zelfs nog iets eerder.

Ik mag voor de rest Gommers wel.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_196399768
Is dit diezelfde gast die roept om versoepelingen bij een daling en als het de volgende dag wat stijgt we in lockdown moeten? Bij wijze van spreken.

Dit roepen ze iedere week wel over verschillende dingen en telkens worden de bakens verzet en uitgesteld.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:33:10 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196399864
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Is dit diezelfde gast die roept om versoepelingen bij een daling en als het de volgende dag wat stijgt we in lockdown moeten? Bij wijze van spreken.

Dit roepen ze iedere week wel over verschillende dingen en telkens worden de bakens verzet en uitgesteld.
Dat is Kuipers geloof ik.
pi_196399971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat is Kuipers geloof ik.
Deze man ook. Het is een goedzak, een aardige sukkel. Zoiets. En een beetje aandacht vindt hij leuk, want dan lacht hij een klein beetje.

Inhoudelijk gezien gewoon een windvaan, en ook een van de velen die de levens van burgers lekker aan het micromanagen zijn.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_196400321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:23 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Valse verwachtingen creëren is dat, men gaat er vanuit dat alles volgens plan loopt.
Ik lees het artikel waar gerefereerd wordt naar 2021 en doel daar op.

We weten pas in 2021 meer, dit soort uitspraken verwacht je pas als 20% van de bevolking gevaccineerd is en de effecten langzaam aan zichtbaar worden.

Als het te goed is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo.

Rutte is ook een "grote baas" en die heeft in verleden ook zaken gezegd wat hij niet waar kan maken.
Dus vat het niet verkeerd op, dit soort uitspraken blijven gevaarlijk wat hij zegt.
En zelfs als de andere drie vaccins magisch allemaal falen, halen we die 20% 1ste kwartaal al. Hij heeft het over eind derde kwartaal. Vandaar dus.
#WeesGeenWhales
pi_196400332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben gezien de huidige ontwikkelingen (effectieve vaccins, massaal testen) ook vrij optimistisch dat Lowlands 2021 wel door kan gaan. Allicht nog in licht afgeslankte vorm.
Ik denk ook hooguit in licht afgeslankte vorm, en dan 2022 weer gewoon helemaal als vanouds.

Hij bedoelt duidelijk helemaal vanouds in 2021, maar hoe absoluut zeker hij het ook denkt te weten, ik ga toch uit van begin 2022 daarvoor. Kan het alleen maar nog beter zijn!
#WeesGeenWhales
pi_196400928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:48 schreef mrevil1337 het volgende:
Gevaarlijke uitspraken zijn dat, ik verwacht 2021 nog niet alles normaal zal zijn en wij toch nog een paar regels hebben, gaat iedereen er nou vanuit dat het virus als sneeuw voor de zon verdwenen is volgend jaar?

Mensen moeten nog gevaccineerd worden, we zijn er nog niet...
Als ik dit zo hoor willen ze volgensmij op 1 januari 2021 de eerste mensen al gaan vaccineren...

17 miljoen mensen dat duurt wel even.
Sinds wanneer is het doel van alle regels om het virus uit te roeien (lees: iedereen gevaccineerd te krijgen)? Het doel is om de zorg te ontlasten, als dat bereikt is met het vaccineren van de kwetsbaren moeten we gewoon weer naar normaal gaan. Ook al waart het virus dan nog steeds rond.
pi_196401168
Dat die man van alles uitkraamt is zijn goed recht.

Het zijn degenen die hem een podium geven die niet helemaal fris zijn.
pi_196402122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 05:05 schreef Za het volgende:
Dat die man van alles uitkraamt is zijn goed recht.

Het zijn degenen die hem een podium geven die niet helemaal fris zijn.
Wat kan je in godsnaam tegen Gommers hebben? Of dit gesprek? Het was sympathiek en verhelderend...
#WeesGeenWhales
pi_196411836
Ik hoor de hordes aan boomers nu al brullen dat er weer teveel festivals zijn en dat ze hun parken niet meer in kunnen. Maar zolang het maar weer snel terug gaat naar normaal, alles is zo dood als 'n pier nu en daar heb je natuurlijk helemaal niets aan. Straks vertrut de stad alleen nog maar verder -.-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 25 november 2020 @ 19:40:40 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196411886
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:32 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wat kan je in godsnaam tegen Gommers hebben? Of dit gesprek? Het was sympathiek en verhelderend...
Het is maar een intensivist en voorzitter van. Hem om zijn mening vragen over het verloop is net zo relevant als jij en ik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196414224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 03:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het doel van alle regels om het virus uit te roeien (lees: iedereen gevaccineerd te krijgen)? Het doel is om de zorg te ontlasten, als dat bereikt is met het vaccineren van de kwetsbaren moeten we gewoon weer naar normaal gaan. Ook al waart het virus dan nog steeds rond.
Verwacht maar niet dat het daarmee stopt, iedereen krijgt het aangeboden, ook gezonde mensen uiteindelijk.
pi_196414335
Gommie for President! _O_
pi_196414960
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Verwacht maar niet dat het daarmee stopt, iedereen krijgt het aangeboden, ook gezonde mensen uiteindelijk.
Dat is prima verder, maar ik doel op de noodmaatregelen. Horeca dicht, geen evenementen e.d. Zodra de zorg niet meer in de problemen kan komen moeten we zsm terug naar normaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')