Supergoed van je Kree'tje. Wat ga je goed!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat daar volgende week meer duidelijk over gaat worden. Voor de instelling was het min of meer wel ok. Geloof dat het vooral de gemeente is die er nog wat van moet vinden.
Maar ze hebben mij verteld dat dat wel ok zal gaan. Dus verwacht niet echt problemen.
Had inmiddels ook de afspraken gemaakt met de psycholoog en psychiater.
Ja mis het muziek maken wel.
Hoewel het trouwens wel iig nog lukt met rechts. En ook wel met m'n linker hand met kapotte schouder. Zolang ik die maar niet teveel beweeg, vanuit mijn elleboog lukt het nog wel. Dus beetje muziek maken lukt, zij het beperkt.
Dat motiveert wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:16 schreef praadje het volgende:
En wat goed van @:Dotteke dat ze dit topic heeft aangemaakt. Dat je hier kunt lezen hoeveel mensen je steunen en in je geloven en je aanmoedigen. Top Dotteke
Goed bezig kree, op naar het herstel!quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het overlijden van mijn vader is niet het enige, maar het heeft er in ieder geval wel een grote rol bij gespeelt.
Gelukkig is het nog niet te laat om de boel om te gooien
Goed teken dat het jeukt! Maak je nog een foto?quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dat motiveert wel ja
Nouja verder evegn niet echt nieuws van mij, woensdag iig ook de nietjes eruit. Gelukkig want het jeukt erg
Geen nieuws is goed nieuws Kree. Wat fijn dat woensdag de nietjes eruit gaan. Ik heb bijna 2 maanden geleden een buikoperatie gehad en wat was dat een heerlijk gevoel toen die nietjes eruit waren. En van het eruit halen merk je eigenlijk niets. Dikke knuffel Kree, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dat motiveert wel ja
Nouja verder evegn niet echt nieuws van mij, woensdag iig ook de nietjes eruit. Gelukkig want het jeukt erg
Thanks. Nou de nietjes zijn eruit. Nu deed dat niet echt pijn. Toen de arts ff ging testen in hoeverre ik mijn schouder kon bewegen wel. Omg. Alsof ie mijn schouder ter plekke weer ff uit de kom wilde trekken...quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieve @:Kree. Morgen een druk dagje voor jou. Fijn dat de nietjes eruit gaan en succes met je gesprek. Ik denk aan je.
Wat fijn dat ze eruit zijn. Ja, je schouder heeft natuurlijk een flinke optater gehad. Heb je oefeningen meegekregen om thuis te doen?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. Nou de nietjes zijn eruit. Nu deed dat niet echt pijn. Toen de arts ff ging testen in hoeverre ik mijn schouder kon bewegen wel. Omg. Alsof ie mijn schouder ter plekke weer ff uit de kom wilde trekken...
Ga zo eerst maar paracetamol naar binnen werken. Ff nog terug met de bus.
Heb je "huiswerk" meegekregen?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. Nou de nietjes zijn eruit. Nu deed dat niet echt pijn. Toen de arts ff ging testen in hoeverre ik mijn schouder kon bewegen wel. Omg. Alsof ie mijn schouder ter plekke weer ff uit de kom wilde trekken...
Ja wat oefeningen om te zorgen dat het allemaal niet vast komt te zitten door het littekenweefsel.quote:
Mag je er al bio oil op smeren (om het litteken te vervagen)?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wat oefeningen om te zorgen dat het allemaal niet vast komt te zitten door het littekenweefsel.
Owh dat heb ik niet eens gevraagd, dat litteken is ook het gene waar ik me het minst zorgen over maak.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je er al bio oil op smeren (om het litteken te vervagen)?
Succes met je oefeningen en alles!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat heb ik niet eens gevraagd, dat litteken is ook het gene waar ik me het minst zorgen over maak.
Maak me meer zorgen in hoeverre ik alles weer normaal kan bewegen zonder pijn later
Maar de wond is gewoon dicht en goed genezen, dus zal wel niet zo'n punt zijn om er spul op te smeren.
Fijn dat de nietjes er nu weer uit zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Duurt lang ...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:38 schreef praadje het volgende:
@:Kree , ga me nu toch wel een beetje zorgen maken hoor. Hopelijk gaat alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |