Topomzet draaien die coffeeshops rond die periodequote:Op dinsdag 24 november 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
Je krijgt ook vakantiegeld als je werkloos bent.
Dit heb ik van @:caland geleerd.
Het gaat om tijdens het zwangerschapsverlof. Dan heb je natuurlijk geen sollicitatieplicht. En dat verlof gaat natuurlijk in rond ca de zevende maand.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Zwangerosaurussen kunnen toch nog gewoon werken tot maand 7 ofzo?
Die sollicitatieplicht slaat toch ook nergens op. Heb dan wel maar 3-4 maandjes ww maximaal gehad elke keer maar ging er gewoon even een half uurtje voor zitten om er een aantal te verzinnenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat om tijdens het zwangerschapsverlof. Dan heb je natuurlijk geen sollicitatieplicht. En dat verlof gaat natuurlijk in rond ca de zevende maand.
Aanstelleritis dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:ggmm
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-niets-schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens snap ik het wel.Je moet wel aantonen dat je de wil hebt om te werken. Als je dat niet kan bewijzen, heb je wmb ook geen recht op een uitkering.. Enkele uitzonderingen daargelaten...quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die sollicitatieplicht slaat toch ook nergens op. Heb dan wel maar 3-4 maandjes ww maximaal gehad elke keer maar ging er gewoon even een half uurtje voor zitten om er een aantal te verzinnen
Dat wordt toch nooit gecontroleerd. En je cv ergens uploaden was al een sollicitatietaakquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel.Je moet wel aantonen dat je de wil hebt om te werken. Als je dat niet kan bewijzen, heb je wmb ook geen recht op een uitkering.. Enkele uitzonderingen daargelaten...
Misschien af en toe een steekproef...quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt toch nooit gecontroleerd. En je cv ergens uploaden was al een sollicitatietaak
Geen idee of dat nog zo is.
Zit Roy aan de drank/drugs of zo?quote:
Ik ga de tractor en tempel emojis maar uit mijn Twitter naam halen denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.isereenfvderopgestapt.nl/
Waarschijnlijk wel, en dat heeft gezorgd voor een stevige psychose.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit Roy aan de drank/drugs of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |