Lol, wat een teringlelijk huis hebben ze er neergezet. Architecten van tegenwoordigquote:
Deze nieuwe topicpointer moet wel van @GGMM komen, zo vriendelijk is hij.quote:Wat fijn dat je hier bent. Voel je welkom!
Dat huis is zo lelijk dat het zelfs trending is.quote:
Aangepast naar het beste stadsmotto.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze nieuwe topicpointer moet wel van @:GGMM komen, zo vriendelijk is hij.
Als je zo'n mooie dure villa koopt en je komt er na aankoop achter dat hij niet goed in de zon staat en je breekt dat hele ding af en maakt er zoiets lelijks van dan ben je gewoon een enorme debiel.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk ziet het er van binnen iets beter uit bij Guus.
Is tegen paparazzi die hem eventueel via een raam met hun telelens willen bespiedenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie dure villa koopt en je komt er na aankoop achter dat hij niet goed in de zon staat en je breekt dat hele ding af en maakt er zoiets lelijks van dan ben je gewoon een enorme debiel.
Wat dat betreft past hij perfect in Tilburg.
Open hier een leuk topic over in FEE!quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg meerdere uitnodigingen voor digitale kerstborrels.
Ik heb daar toch helemaal geen zin in.
Daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie dure villa koopt en je komt er na aankoop achter dat hij niet goed in de zon staat en je breekt dat hele ding af en maakt er zoiets lelijks van dan ben je gewoon een enorme debiel.
Wat dat betreft past hij perfect in Tilburg.
Same. Echt totaal geen zin in. Wij hebben zelfs een online kookworkshop voor tijdens de kerstborrel.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Als stagiair krijg ik ook een kerstpakket heb ik vandaag gehoord van HRquote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit kan prima in FEE.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Aldus een stagiairquote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef KingRoland het volgende:
Werken bij een corporate is ook veel leuker
Akkoord.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Echt totaal geen zin in. Wij hebben zelfs een online kookworkshop voor tijdens de kerstborrel.
Ik ben toch geen vrouw? @:rambodirk
Degene die het bedenkt wel. Een kookworkshop is dan wel erg suf, de bedoeling daarvan is toch dat ieder zelf bezig is met koken. Wat doe je bij een online kookworkshop, alleen kijken hoe iemand iets in elkaar flanst zoalsquote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Echt totaal geen zin in. Wij hebben zelfs een online kookworkshop voor tijdens de kerstborrel.
Ik ben toch geen vrouw? @:rambodirk
Ja, we gaan dus ook meedoen. Krijgen pakket thuis gestuurd.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Degene die het bedenkt wel. Een kookworkshop is dan wel erg suf, de bedoeling daarvan is toch dat ieder zelf bezig is met koken. Wat doe je bij een online kookworkshop, alleen kijken hoe iemand iets in elkaar flanst zoals
[ afbeelding ] ?
Hahaha jezusquote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
Wij hebben zelfs een online kookworkshop voor tijdens de kerstborrel.
Is gratisquote:Op woensdag 25 november 2020 11:45 schreef fetX het volgende:
Ja, daar heb ik toch helemaal geen zin in joh.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
Ik open wel even een FEE-topic
@:lenny_leonard
Ik heb mijn best gedaan Lennyquote:Op woensdag 25 november 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op naar FEE
@:3rr0r @:zipportal
[ afbeelding ]
Erg leuk topic. @Charrell kan ook meedoen met de poll.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan Lenny
FEE / Hoe ziet jouw "kerstborrel" eruit?
Niet sluiten aub
Bedankt voor je leuke reactiequote:Op woensdag 25 november 2020 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk topic. @:charrell kan ook meedoen met de poll.
Reactie gezet trouwens.
8 seconden na deze post staat mijn reactie erquote:Op woensdag 25 november 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je leuke reactie
Hopelijk reageren @:kingroland @:scrummie @:onlogisch en @:caland ook nog.
FEE is een GROOT succes dit jaar. Goed dat je dit zag aankomen en 3 mods hebt aangesteld.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je leuke reactie
Hopelijk reageren @:kingroland @:scrummie @:onlogisch en @:caland ook nog.
Hoeveel euro aan implantaten bevat ze?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dit is een MILF.
@:Charrell MILF in the making
Weet je wat geen GROOT succes is dit jaar?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
FEE is een GROOT succes dit jaar. Goed dat je dit zag aankomen en 3 mods hebt aangesteld.
Oh, haha. Mag je verplicht je keuken delen met de collega's en iedereen heeft blijkbaar een laptop van de zaak om in de keuken te plaatsen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, we gaan dus ook meedoen. Krijgen pakket thuis gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |