quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zit je nog redelijk hoog. Kapot geėrgerd aan de Bergers. Niveautje Peppie en Kokkie.
Ik haakte eigenlijk meteen af toen die belachelijke verhaallijn met dat kind erin kwam.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zit je nog redelijk hoog. Kapot geėrgerd aan de Bergers. Niveautje Peppie en Kokkie.
Slaap al nachten beroerd. Elke nacht om 04:00 wakker.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen kut gedaan.
Hopelijk vannacht iets beter slapen.
Donderdag en vrijdag ‘studiedagen’ en maandag vrij dus ik heb een heerlijk lang weekend na morgen
Ik las vandaag dat die serie een record heeft gebroken omdat hij zo vaak gestreamed is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Nederlandse series.
Ik ben begonnen aan The Queen's Gambit na de lovende reviews in deze SC. Eerste aflevering was top.
Ik ben uiteraard de eerste in deze sc die de serie noemdequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat die serie een record heeft gebroken omdat hij zo vaak gestreamed is.
Dus dan weet je dat
Magnesium slikkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Slaap al nachten beroerd. Elke nacht om 04:00 wakker.
Ik ben WOEDEND.
Dat las ik ook ja. En dat er in jaren niet zoveel op schaken is gegoogeld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat die serie een record heeft gebroken omdat hij zo vaak gestreamed is.
Dus dan weet je dat
Paar keer stevig fappenquote:
Netflix suggesties voor Caland:quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de eerste in deze sc die de serie noemde
Dit even ter info
Ik zie dat je opzoek bent naar bevestiging.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
User @3rr0r was er niet zo kapot van. Maar ja, toen had je niet de kans om erop terug te reageren want je toen een ban.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:3rr0r was er niet zo kapot van. Maar ja, toen had je niet de kans om erop terug te reageren want je toen een ban.
#Geheugensteuntje.
Kijk nu ook. Het is heel moeilijk om werk te vinden... Denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Tedo 3 zou iedereen een keer gezien moeten hebben.
Bedankt voor de tip Caland!quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
@Lenny_Leonard @Caland @jancees @maxi-mus @Scrummie @AFCNielsquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar even wat vragen die mij te binnenschieten :
• Wie worden de kandidaten?
• Hoeveel kandidaten komen er?
• Wat is het prijzengeld
• Hoeveel dagen moeten ze er zitten?
• Is het qua regels een kopie van 1999?
Vul aan en beantwoordt
@Haagsquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja. En dat er in jaren niet zoveel op schaken is gegoogeld.
quote:
Zo is de strekking wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is mooi gemaakt en goed geacteerd. Mensen die 'lyrisch' zijn, zijn neem ik aan mensen met een liefde voor schaken waardoor ze er extra blij van worden.
Het interesseert mij geen ene donder.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard @:caland @:jancees @:maxi-mus @:scrummie @:afcniels
Je kan iets goed vinden, als in een 8. Als je iets fantaaastisch vindt, dan ben je lyrisch, een 9 of 10. Ergens 'niet kapot van zijn' is meer een 6 en naar beneden.quote:
Ik zag zijn vrouw eens tijdens het winkelenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
User @:Charrell vindt dit leuk. @:LudoSanders
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan iets goed vinden, als in een 8. Als je iets fantaaastisch vindt, dan ben je lyrisch, een 9 of 10. Ergens 'niet kapot van zijn' is meer een 6 en naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |