Koketteren met complotdenkers niet te vergeten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Opdraven in camouflagekleding, leuteren over 'uilen van Minerv', propageren van 'boreale denkbeelden'.
Ik vond het een zwak moment. Desnoods neem je het vest mee om de pijnpunten te laten zien, maar door zo'n vest aan te trekken verleg je de aandacht naar jezelf.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Die camouflagekleding was een gimmick, maar het zorgde er wel voor dat een zeer legitiem punt in de publiciteit kwam. Een van zijn sterkste momenten vind ik persoonlijk.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:43 schreef Clupea het volgende:
[..]
Waarschijnlijker: Dennis belt aan bij het verkeerde huisnummer en de buurvrouw heeft hem het trappenhuis in gelaten.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:06 schreef Morrigan het volgende:
snap ik niet waarom dit nieuwswaardig is.
Niemand kijkt Lubach, wat bedoel jequote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Fugue het volgende:
Was dit die fangirl uit het liedje van Lubach?
Complotdenkers zijn toch de lezers van NOS.nl? Die hebben 4 jaar lang lopen koketteren dat Rusland de kwade genius was in Amerika (wat achteraf niet zo bleek te zijn).quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:46 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Koketteren met complotdenkers niet te vergeten.
Aanstaande zondag iig welquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niemand kijkt Lubach, wat bedoel je
Bart de Graaff deed het vroeger al met 'Waar kan ik je s' nachts voor wakker maken' op het toen nog rebelse BNN.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:22 schreef Tocadisco het volgende:
Gaat politici thuis opzoeken nou ook ineens een trend worden..
Bartgodquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Bart de Graaff deed het vroeger al met 'Waar kan ik je s' nachts voor wakker maken' op het toen nog rebelse BNN.
Of de milf neukt hem en lag hij al vastgebonden op bed toen Dennis langskwam.quote:
Ja je weet wel die vanquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niemand kijkt Lubach, wat bedoel je
Neequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja je weet wel die van
Foto's en mini's en quotes vol in goud
En ik loop op m'n knieën langs posters op hout
En zelfs boven het bidet hangen foto's van Baudet
Beter dan dat ze hem opzoeken op het mediapark...quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:32 schreef capricia het volgende:
Bizar om alsnog politici thuis op te gaan zoeken. Er is al zoveel over te doen geweest.
Stop daar gewoon mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |