quote:Op donderdag 3 december 2020 02:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga volgen.
Alles off topic🤔quote:
We gaan op dezelfde voet verderquote:
Heb na Utopia alleen nog de Hazes perikelen gevolgd op Fok, en de Topic van Pullup gevolgd, over Utopianen.quote:
blanketquote:
Lekker 24 uur per dag Big Brother kijken straks, hopend op vrouwen die gaan douchen voor 2 minuten? Lekker man. Zal je echt beter van wordenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:07 schreef osodevo het volgende:
https://www.ad.nl/show/ex(...)5-camera-s~a68b9b4a/
Geef je dit soort commentaar in alle topics waar je niks mee hebt? Druk, druk, druk...quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:01 schreef Fok-it het volgende:
Lekker 24 uur per dag Big Brother kijken straks, hopend op vrouwen die gaan douchen voor 2 minuten? Lekker man. Zal je echt beter van worden
Men hóeft niet te kijken, maar gun het de mensen die het wél heel leuk vinden dit verzetje in barre tijdenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 24 uur per dag Big Brother kijken straks, hopend op vrouwen die gaan douchen voor 2 minuten? Lekker man. Zal je echt beter van worden
Oh ik gun ieder zijn plezier. Ging me ook niet om BB. Dit was meer op Osedevo die zojuist in KPD 2 creepy filmpjes had gepost waar onschuldige vrouwen onvrijwillig gefilmd werdenquote:Op woensdag 16 december 2020 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Men hóeft niet te kijken, maar gun het de mensen die het wél heel leuk vinden dit verzetje in barre tijden
Nee, dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik gun ieder zijn plezier. Ging me ook niet om BB. Dit was meer op Osedevo die zojuist in KPD 2 creepy filmpjes had gepost waar onschuldige vrouwen onvrijwillig gefilmd werden
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb na Utopia alleen nog de Hazes perikelen gevolgd op Fok, en de Topic van Pullup gevolgd, over Utopianen.
Volg eigenlijk helemaal niets meer van de Utopianen,quote:Op donderdag 10 december 2020 10:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb na Utopia alleen nog de Hazes perikelen gevolgd op Fok, en de Topic van Pullup gevolgd, over Utopianen.
Heyquote:
Die komt vanzelf als er mooie vrouwen in het huis blijken te zittenquote:
preciesquote:Op donderdag 17 december 2020 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die komt vanzelf als er mooie vrouwen in het huis blijken te zitten
Ouwe tijden herlevenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat leuk, dat zoveel mensen weer present zijn.![]()
Het is ook de bedoeling dat ik bb2021 ga volgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat leuk, dat zoveel mensen weer present zijn.![]()
Hey DGKquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb er wel weer zin in .....
Ik ga geen videoland abo voor afsluiten, om BB te gaan streamenquote:Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er nog niet over uit. Enkel abo op Videoland om streams te kijken. Meh.
https://www.rtlboulevard.(...)te-plek-van-het-landquote:Op zondag 20 december 2020 13:03 schreef freaky40 het volgende:
De bewoners zullen vandaag of morgen wel in quarantaine gaan vermoed ik?
Hey Schakel, lang niet meer gesproken, alles goehoeddddddddddddquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:01 schreef Schakeltopia het volgende:
COS![]()
Hier moet ik even gepost hebben! Geen idee of ik het fanatiek ga volgen, We gaan het meemaken allemaal, en als het leuk genoeg is blijf ik vast wel hangen
hahaatjes lang niet gezien zeg, top dat je er bij bent.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb er wel weer zin in .....
Oude tijden gaan herleven Schakelquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaatjes lang niet gezien zeg, top dat je er bij bent.![]()
Redelijk jong groepjequote:Op donderdag 24 december 2020 14:55 schreef Benny het volgende:
De eerste details over de bewoners zijn bekend:
BB / [Bewoner] Liese
BB / [Bewoner] Daniëlle
BB / [Bewoner] Jowi
BB / [Bewoner] Thomas
BB / [Bewoner] Nathalie
BB / [Bewoner] Naomi
BB / [Bewoner] Ziko
BB / [Bewoner] Theo
Ben nu benieuwd naar alle regels en of er nog gewisseld gaat worden. Bij dat Utopia haakten er toch al 2 af binnen een maand volgens mij en er volgden er nog wel meer.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 32,25 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |