In Portugal is het ook Games Wade.quote:Op maandag 23 november 2020 23:36 schreef Kopiko het volgende:
Wel consequent dat Maijer stug Gossé blijft zeggen.
Precies, en zijn rug natuurlijk ook.quote:Op maandag 23 november 2020 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik hoop dat Wade binnenkort zijn linkerhand breekt zodat zijn klote kop dit jaar niet op de majors is te zien
In ieder geval doen Wade en De Sousa mee aan de GSoD van 2021 haha.quote:Op maandag 23 november 2020 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke van den Bergh een 13-9 voorsprong heeft weggegeven tegen de erg arrogante en irritante klootzak Wade in de halve finale van de GSOD. Ik hoop dat de erg sympathieke de Sousa de vuile klootzak Wade morgen gaat vernederen in de finale
Bij die lijst is Benito nog de bestequote:Op maandag 23 november 2020 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Benito van de Pas, Matthew Edgar, Kevin Burness, Stephen Burton, Adam Hunt, Aden Kirk.
2018 was niet eens heel slecht: Brendan Dolan, Jamie Lewis (halve finale), Ted Evetts
Wade. Duidelijk (en classic).quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wade - De Souza. Zeg het maar jong0ns?
quote:Op maandag 23 november 2020 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik hoop dat Wade binnenkort zijn linkerhand breekt zodat zijn klote kop dit jaar niet op de majors is te zien
Werken bij de NOSquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:00 schreef Max23 het volgende:
Portugees De Souza gaat in de finale de strijd aan met Australiër James Wade, aldus de NOS.
De Souza klopt ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:00 schreef Max23 het volgende:
Portugees De Souza gaat in de finale de strijd aan met Australiër James Wade, aldus de NOS.
en dan zo die teringkin die wiebelt naar voren. Maijer teringlul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |