abonnement Unibet Coolblue
pi_196386699
Onderwijl.... terwijl we het baudet-imperium zien instorten.... het trumprijk staat ook op vallen
Motte ze maar niet zo narcistisch doen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 00:36:54 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196386955
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bron?
Een bron gevonden: https://www.nu.nl/politie(...)opig-op-afstand.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196387069
Fvd begint zo onderhand net zo’n lachwekkend zooitje te worden als destijds de LPF. Nu de beloofde Messias is gevallen, verdwijnt met een beetje geluk dit clubje halvegaren snel van het politieke toneel.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_196387542
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja dat was natuurlijk geheel onvermijdelijk geworden.
Aan de ene kant kan ik het wel waarderen dat Thierry Baudet solidair blijft aan deze figuur (schijnen vrienden te zijn). Aan de andere kant is het een beetje naief van Thierry om te denken dat je zonder vuile handen in de politiek niet verder komt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196387546
Zou Henk Krol al gebeld hebben met Baudet ? Kom, laten we samen gaan ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196387552
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 21:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
We zullen wel Eerdmans krijgen
Wie het ook wordt, hij of zij zou er wel op moeten staan dat Baudet niet op de lijst (meer) komt. De kans is groot dat die via voorkeursstemmen wordt verkozen, en dat hangt dan als een zwaard boven je hoofd.

M.a.w., men zal Baudet dus zijn eigen lijst en partij uit moeten zetten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196387553
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:52 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Lijkt me toch sterk dat ze hem overal uit gaan gooien, dat kan een behoorlijke backlash teweeg brengen. Dan gaat ook alles nog eens over tafel: de oude tweets van Nanninga, het vriendje van Eva... Ze willen hem waarschijnlijk wel op een positie zetten dat hij er niet meer op terug kan komen of voor problemen kan zorgen.
Ik verbaas mij wel over het feit dat iemand als Eva zich ook tegen iemand als Freek heeft gekeerd. Vooral omdat Eva een relatie heeft met iemand die nu ook niet echt vrij is van dubieus-rechtse ideeën.
pi_196387663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:59 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wie het ook wordt, hij of zij zou er wel op moeten staan dat Baudet niet op de lijst (meer) komt. De kans is groot dat die via voorkeursstemmen wordt verkozen, en dat hangt dan als een zwaard boven je hoofd.

M.a.w., men zal Baudet dus zijn eigen lijst en partij uit moeten zetten.
Misschien is dat Thierry zijn doel wel. Als een vorm van coup om zijn dissidenten buiten spel te zetten. Voor de continuiteit van FvD is het denk ik wel van belang dat Baudet er nadrukkelijk betrokken blijft
pi_196387853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik verbaas mij wel over het feit dat iemand als Eva zich ook tegen iemand als Freek heeft gekeerd. Vooral omdat Eva een relatie heeft met iemand die nu ook niet echt vrij is van dubieus-rechtse ideeën.
Eva roept voor de buhne. :)
pi_196387923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik verbaas mij wel over het feit dat iemand als Eva zich ook tegen iemand als Freek heeft gekeerd. Vooral omdat Eva een relatie heeft met iemand die nu ook niet echt vrij is van dubieus-rechtse ideeën.
Die Eva heeft echt maar een trucje: precies datgene roeptoeteren wat de meerderheid van de stemmers wil horen. Geen eigen mening, geen eigen inzichten of eigen inbreng. Gewoon een grote blonde roeptoeter die op Twitter auto-repeat staat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196387964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:59 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wie het ook wordt, hij of zij zou er wel op moeten staan dat Baudet niet op de lijst (meer) komt. De kans is groot dat die via voorkeursstemmen wordt verkozen, en dat hangt dan als een zwaard boven je hoofd.

M.a.w., men zal Baudet dus zijn eigen lijst en partij uit moeten zetten.
Hoeft niet uit de partij, hij kan alleen echt niet meer op de lijst (of alleen als lijstduwer waarbij je hem duidelijk maakt dat hij niet van zijn recht op een voorkeurszetel gebruik mag maken, dat hij dan uit de partij wordt gezet). Maar goed, hoe pak je een voorzitter aan die volgens de statuten helemaal niet verwijderd kan worden?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196388004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:21 schreef Hanca het volgende:

[..]

Hoeft niet uit de partij, hij kan alleen echt niet meer op de lijst (of alleen als lijstduwer waarbij je hem duidelijk maakt dat hij niet van zijn recht op een voorkeurszetel gebruik mag maken, dat hij dan uit de partij wordt gezet). Maar goed, hoe pak je een voorzitter aan die volgens de statuten helemaal niet verwijderd kan worden?
Nee, ik vermoed niet dat een weldenkend mens lijsttrekker wil worden van de FVD, met Baudet nog als lijstduwer op de lijst. Stel dat hij met 500.000 voorkeursstemmen gekozen wordt …… en je hebt er zelf van 36.000..... dan kan je van te voren afspreken wat je wilt, maar dat gaat gedoe opleveren.

(En geeft Baudet natuurlijk een enorme machtspositie)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196388095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nee, ik vermoed niet dat een weldenkend mens lijsttrekker wil worden van de FVD, met Baudet nog als lijstduwer op de lijst. Stel dat hij met 500.000 voorkeursstemmen gekozen wordt …… en je hebt er zelf van 36.000..... dan kan je van te voren afspreken wat je wilt, maar dat gaat gedoe opleveren.

(En geeft Baudet natuurlijk een enorme machtspositie)
Baudet op de lijst is vier jaar lang een splijtzwam. Baudet als buiten de kamer als partij-ideoloog, orakel of partijleider kan best interessant voor ze zijn. Lekker feitenvrij oreren voor de eigen achterban. En dat zonder tegenspraak.
pi_196388111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik verbaas mij wel over het feit dat iemand als Eva zich ook tegen iemand als Freek heeft gekeerd. Vooral omdat Eva een relatie heeft met iemand die nu ook niet echt vrij is van dubieus-rechtse ideeën.
Heeft hij ook dingen gezegd in lijn met wat er in die WhatsApps groepen is gezegd van die jongerenorganisatie van FvD? Dat lijkt mij toch niet. Ik vind die hele hysterie omtrent die kerel een beetje overdreven. Rechts en conservatief, dat zeker, maar verder valt het mee. Ik zie dus ook totaal geen link met de huidige situatie eigenlijk. Het lijkt mij juist logisch dat Eva afstand neemt van die situatie en zich ook dus tegen Freek keert.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die Eva heeft echt maar een trucje: precies datgene roeptoeteren wat de meerderheid van de stemmers wil horen. Geen eigen mening, geen eigen inzichten of eigen inbreng. Gewoon een grote blonde roeptoeter die op Twitter auto-repeat staat.
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind juist dat zij een sterke visie heeft over bepaalde zaken zoals het feminisme, identiteitspolitiek en bepaalde punten omtrent migratie. Dat anderen het daar wellicht mee eens zijn maakt het nog niet dat zij hen naar de mond zit te praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 08:43:08 ]
pi_196388140
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind juist dat zij een sterke visie heeft over bepaalde zaken zoals het feminisme, identiteitspolitiek en bepaalde punten omtrent migratie. Dat anderen het daar wellicht mee eens zijn maakt het nog niet dat zij hen naar de mond zit te praten.
Punten die eerst door heel veel andere mensen worden geroepen en als het dan aanslaat bij allerlei incels en aanverwanten, dan roeptoetert Eva het ook nog een keer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196388205
Bijzonder dat Eerdmans wordt genoemd als nieuwe lijsttrekker. Met die man aan het roer kun je er zeker van zijn dat het FvD wegkwijnt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196388231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder dat Eerdmans wordt genoemd als nieuwe lijsttrekker. Met die man aan het roer kun je er zeker van zijn dat het FvD wegkwijnt.
Eerdmans heeft er toch als lijsttrekker ook (mede) voor gezorgd dat Leefbaar Rotterdam 2 verkiezingen achter elkaar de grootste werd, dan kun je toch niet zo slecht zijn?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196388236
quote:
9s.gif Op maandag 23 november 2020 21:48 schreef Momo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mat Herben, een van de meest ondergewaardeerde politici van het eerste decennium.
In 2002 heb ik niet LPF gestemd, maar de keer daarop wel op Mat Herben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 24-11-2020 09:09:58 ]
pi_196388239
Ik denk dat Henk Krol de nieuwe lijsttrekker gaat worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196388306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat Henk Krol de nieuwe lijsttrekker gaat worden.
Nee, Yernaz. Lekker inclusief *O*
pi_196388408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:57 schreef Hanca het volgende:

[..]

Eerdmans heeft er toch als lijsttrekker ook (mede) voor gezorgd dat Leefbaar Rotterdam 2 verkiezingen achter elkaar de grootste werd, dan kun je toch niet zo slecht zijn?
In de landelijke politiek kende Eerdmans daarentegen weinig succes. Al die avontuurtjes draaiden uit op een teleurstelling, waardoor Eerdmans te boek is komen te staan als een politieke opportunist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196388439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de landelijke politiek kende Eerdmans daarentegen weinig succes. Al die avontuurtjes draaiden uit op een teleurstelling, waardoor Eerdmans te boek is komen te staan als een politieke opportunist.
Ja, maar hij is inmiddels wel de ervaring van Rotterdam rijker. Ik heb helemaal niks met hem, maar met de successen in Rotterdam kan ik me niet voorstellen dat hij echt slecht zal zijn. En laten we wel wezen: Baudet is een ontzettend slecht politicus, waardeloos in een debat. En die wist FvD ook groot te maken. Veel is er dus niet nodig.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196388816
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 22:09 schreef Magister_Artium het volgende:
Forum zonder Baudet
Is als agent zonder pet.
Goeie testcase voor Geert wel, om te zien wat er gebeurt als hij uit de PVV zou stappen ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196389071
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Punten die eerst door heel veel andere mensen worden geroepen en als het dan aanslaat bij allerlei incels en aanverwanten, dan roeptoetert Eva het ook nog een keer.
Zij lijkt mij ook echt het type die deugpunten zal willen scoren bij incels inderdaad (not). Beetje een vreemde reactie dit, prima natuurlijk dat je het niet met haar eens bent, maar haak dan inhoudelijk in op wat zij zegt en kom niet met dit soort rare trolletjes.
pi_196389176
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Punten die eerst door heel veel andere mensen worden geroepen en als het dan aanslaat bij allerlei incels en aanverwanten, dan roeptoetert Eva het ook nog een keer.
Indien je deze argumentatie doortrekt kun je zo'n beetje iedere politicus wel afschrijven. Kom dan met fatsoenlijke argumenten.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 24 november 2020 @ 10:44:21 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196389249
Gansje Eva Vlaardingerbroek, die heb ik echt nog nooit op een interessante opmerking kunnen betrappen :')

Dan is bijvoorbeeld Nicki Pouw-Verweij een stuk intelligenter en inhoudelijk veel sterker.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196389384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de landelijke politiek kende Eerdmans daarentegen weinig succes. Al die avontuurtjes draaiden uit op een teleurstelling, waardoor Eerdmans te boek is komen te staan als een politieke opportunist.
Ze zouden dan ook beter de naam PvdT dragen. Niet de Partij van de Toekomst maar de Partij van de Talleyrands. Kan Henk Krol fuseren met dit scheepswrak van een partij. Heibel verzekerd.
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 10:57:02 #78
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196389385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Goeie testcase voor Geert wel, om te zien wat er gebeurt als hij uit de PVV zou stappen ;)
Niet echt omdat de PVV Geert Wilders is en Geert Wilders is de PVV, er is niemand anders lid van de partij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:50 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196389744
twitter
pi_196389764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet echt omdat de PVV Geert Wilders is en Geert Wilders is de PVV, er is niemand anders lid van de partij.
Maar dat is wel te organiseren of over te dragen aan een volgende despoot.
pi_196389770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:38 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Indien je deze argumentatie doortrekt kun je zo'n beetje iedere politicus wel afschrijven. Kom dan met fatsoenlijke argumenten.
Mensen kunnen het wel scherp of minder scherp formuleren. Bij Eva weet je vaak al wat ze gaat zeggen omdat het zo afgezaagd is.
pi_196389782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tja, het hele kaartenhuis stort nu gezellig in elkaar. Al is het allemaal natuurlijk geen nieuws. Dit zijn de figuren die FvD groot gemaakt hebben en zullen ook de figuren zijn die haar ten onder zullen brengen.
pi_196389784
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar hij is inmiddels wel de ervaring van Rotterdam rijker. Ik heb helemaal niks met hem, maar met de successen in Rotterdam kan ik me niet voorstellen dat hij echt slecht zal zijn. En laten we wel wezen: Baudet is een ontzettend slecht politicus, waardeloos in een debat. En die wist FvD ook groot te maken. Veel is er dus niet nodig.
Maar wel één belangrijk ding: charisma. Baudet heeft het, Eerdmans niet.

Eerdmans is vermoedelijk een veel betere bestuurder en parlementariër, maar dat doet niet zo ter zake.
pi_196389833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:38 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Indien je deze argumentatie doortrekt kun je zo'n beetje iedere politicus wel afschrijven. Kom dan met fatsoenlijke argumenten.
Tuurlijk herhaalt elke politicus wel eens punten die anderen al hebben geroepen... maar bij Eva kun je er de klok op gelijk zetten... Kijk maar eens op haar Twitter: elke scheet die ze laat is een retweet van een nieuwsartikel met daarbij 'schande' of 'walgelijk' of 'fascisme' of 'ziekelijk' enkel voor de likes en retweets van allerlei boze incels. Nooit eens wat originele content of gedachten van dit meisje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 24 november 2020 @ 11:51:39 #85
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196390032
Waarom is GeenStijl zo fel bezig?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 11:53:36 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196390064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is GeenStijl zo fel bezig?
Had Thierry hun geen linkse media genoemd een tijdje terug? Net als telegraaf...
pi_196390070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is GeenStijl zo fel bezig?
Dat is al een tijdje. :D
Eigenlijk sinds die vorige keer dat die appgroepjes van Forum zo verkeerd bezig waren en Forum de klokkenluiders er uit gezet heeft.
Definitely not CIA
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:10:03 #88
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196390291
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje. :D
Eigenlijk sinds die vorige keer dat die appgroepjes van Forum zo verkeerd bezig waren en Forum de klokkenluiders er uit gezet heeft.
Laten we er niet om heen draaien: GeenStijl zijn zelf geen lieve jongens, dansten op het graf van Mandela, verklaren mensen (voorbarig) dood, en hebben nogal wat canards op hun geweten. Voorbarig roepen dat het wel weer een moslim zou zijn en dat soort dingen. Maar het zijn geen nazi's nee.

Dus ben benieuwd wat hierachter zit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196390424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Laten we er niet om heen draaien: GeenStijl zijn zelf geen lieve jongens, dansten op het graf van Mandela, verklaren mensen (voorbarig) dood, en hebben nogal wat canards op hun geweten. Voorbarig roepen dat het wel weer een moslim zou zijn en dat soort dingen. Maar het zijn geen nazi's nee.

Dus ben benieuwd wat hierachter zit.
Er zit niks achter, Geenstijl (en ook TPO) zijn al tijden kritisch op Baudet, omdat hij objectief gezien gewoon ontspoort is (met name begin 2019).

Geenstijl is ook niet altijd heel rechts, zo hebben ze al meerdere SP kamerleden in hun donderdag talkshow gehad. Vorige week nog Ronald van Raak
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 november 2020 @ 12:24:14 #90
408813 crew  trein2000
pi_196390495
En de roze site is nog niet klaar:
twitter


Als dat materiaal daadwerkelijk zo explosief is zou dat wel kunnen verklaren waarom baudet doet wat hij doet. Dan is het gewoon een vlucht naar voren en redden wat er te redden valt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:25:39 #91
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196390516
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef Ronald het volgende:

[..]

Er zit niks achter, Geenstijl (en ook TPO) zijn al tijden kritisch op Baudet, omdat hij objectief gezien gewoon ontspoort is (met name begin 2019).

Geenstijl is ook niet altijd heel rechts, zo hebben ze al meerdere SP kamerleden in hun donderdag talkshow gehad. Vorige week nog Ronald van Raak
Ja, en Fox News heeft weleens Democraten in hun studio.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 12:26:14 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196390522
twitter
pi_196390525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is GeenStijl Bart Nijman zo fel bezig?
Omdat Bartje Thierry niet zo aardig meer vindt.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 november 2020 @ 12:29:25 #94
408813 crew  trein2000
pi_196390567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De coup is geslaagd. Voor de partij beter zo.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_196390594
Staat Freek nou een plaatsje hoger op de kieslijst?
Definitely not CIA
pi_196390641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Laten we er niet om heen draaien: GeenStijl zijn zelf geen lieve jongens, dansten op het graf van Mandela, verklaren mensen (voorbarig) dood, en hebben nogal wat canards op hun geweten. Voorbarig roepen dat het wel weer een moslim zou zijn en dat soort dingen. Maar het zijn geen nazi's nee.

Dus ben benieuwd wat hierachter zit.
Mislukken van GeenPeil, sindsdien zijn ze al vrij jaloers op FvD.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:35:36 #97
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196390651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef Hanca het volgende:

[..]

Mislukken van GeenPeil, sindsdien zijn ze al vrij jaloers op FvD.
Zinnige opmerking!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196390672
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:31 schreef capricia het volgende:
Staat Freek nou een plaatsje hoger op de kieslijst?
Die gaat van de lijst toch?
pi_196390688
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:31 schreef capricia het volgende:
Staat Freek nou een plaatsje hoger op de kieslijst?
Lijkt me niet. Ze benadrukten gister ook steeds dat het een voorlopige kieslijst was, dus Jansen zal er zeker af gaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196390733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:24 schreef trein2000 het volgende:
En de roze site is nog niet klaar: [ twitter ]

Als dat materiaal daadwerkelijk zo explosief is zou dat wel kunnen verklaren waarom baudet doet wat hij doet. Dan is het gewoon een vlucht naar voren en redden wat er te redden valt.
Zouden er beelden opduiken van Thierry en Freek die gezellig staan te Sieg Heilen of het Horst Wessellied dronken meelallen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')