Vice-fractievoorzitter van de Eerste Kamer, neem aan dat hij die plek op geeft?quote:
Afschaffen dividendbelasting of verlagen erfenisbelasting komt als nagerecht.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:19 schreef freako het volgende:
[..]
Partijen optimaliseren hun verkiezingsprogramma bewust of onbewust op de CPB-modellen.
Die moslimbroeders van Groenlinks steunen elkaar tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Mooi man, de totale implosie van het polderfascisme
Ja, op die manier. Ben ik het mee eens, zij het dat er soms verrassingen kunnen komen tijdens de formatie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik had het nou vooral over sociaal-economisch, ik noemde ook de doorrekeningen. Het effect op vluchtelingenopvang e.d. is inderdaad wel groter.
Je hebt woorden en je hebt daden. Overigens lijkt me het meest recente VVD-programma weer wat linkser?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar denkt o.a. de expert survey iets anders over...
[ afbeelding ]
Waarbij de VVD ook steeds rechtser is geworden.
Klopt. Maar er is geen enkele partij die zegt: 75% belasting op rijken en dat geven we aan de armen. Of: we schaffen de sociale zekerheid af en daarmee ook een heel deel van de belastingen. Uiteindelijk wil iedere partij gewoon alleen een paar procent afwijken van het basispad.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:19 schreef freako het volgende:
[..]
Partijen optimaliseren hun verkiezingsprogramma bewust of onbewust op de CPB-modellen.
Al die mensen die daar dan ook vol op in gaan hakken op Twitterquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef Vasilevski het volgende:
Als Thierry geen lijstduwer bij FvD kan worden, kan hij dreigen het bij de PVV te worden. Wordt Els_rechts ook weer Els_PVV?Gaat niet gebeuren maar is wel leuk om over te fantaseren. Maximale chaos.
Voor clubjesmensen, er is al vast een nieuw clubje om bij aan te sluiten:
[ twitter ]
Ja, elke vier jaar weer een stapje verder opschuiven. Met soms wat stilstand zoals Balkenende IV.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is geen enkele partij die zegt: 75% belasting op rijken en dat geven we aan de armen. Of: we schaffen de sociale zekerheid af en daarmee ook een heel deel van de belastingen. Uiteindelijk wil iedere partij gewoon alleen een paar procent afwijken van het basispad.
'Daden' neemt de expert survey natuurlijk mee. Woorden slaan meer op de codering van partij programma'squote:Op dinsdag 24 november 2020 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt woorden en je hebt daden. Overigens lijkt me het meest recente VVD-programma weer wat linkser?
Zo spectaculair als zij implodeerde ook geen andere partij.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
LPF... die had ook zo'n belofte van : wij gaan het allemaal anders doen...
Ja, als je Nanninga haar bericht over die 3 dagen leest, speelt dit inderdaad al langer. Zou iemand van de top van FvD dat van de afgelopen dagen bewust gelekt hebben om zo Baudet te dwingen op te treden tegen dat nazisme?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
Telegraaf bevestigt...Cliteur weg
https://www.telegraaf.nl/(...)orum-voor-democratie
jezus... wat is er gebeurd achter de schermen van de week ?
die instabiliteit ligt natuurlijk dieper en verder terug
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, als je Nanninga haar bericht over die 3 dagen leest, speelt dit inderdaad al langer. Zou iemand van de top van FvD dat van de afgelopen dagen bewust gelekt hebben om zo Baudet te dwingen op te treden tegen dat nazisme?
Ze deden het ook helemaal anders, dat klopte gewoonquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
LPF... die had ook zo'n belofte van : wij gaan het allemaal anders doen...
de Renaissance .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap het zelfs wel. Stel je bent actief geworden bij JFvD en je clubje wordt opgedoekt. Is misschien wel handig om er even een paar dagjes overheen te laten gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Al die mensen die daar dan ook vol op in gaan hakken op Twitter. Ik vraag me dan altijd af wat mensen daartoe zet. Diepe frustratie dat zo'n groepje het nu een tweede kans gaat geven. Laat lekker gaan zou ik zeggen. Die hebben hun gezicht al compleet verloren, niemand gaat dit nog serieus nemen.
Dat is wel een beetje de benchmark van het instorten geworden ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo spectaculair als zij implodeerde ook geen andere partij.
Je weet wie hun baas is he?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:36 schreef Dejannn het volgende:
Nicki Pouw-Verweij staat dus aan de kant van Nanninga afgaande op haar meest recente tweet. Interessant. Ik ben dan benieuwd waar Eva staat. Kant van Baudet, of kant van deze beide dames? Ik hoop het laatste, misschien kunnen ze dan ook die Raisa Blommestijn erbij betrekken.
Volgens mij staat alleen Baudet en die ene nazi nog aan de kant van Baudet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:36 schreef Dejannn het volgende:
Nicki Pouw-Verweij staat dus aan de kant van Nanninga afgaande op haar meest recente tweet. Interessant. Ik ben dan benieuwd waar Eva staat. Kant van Baudet, of kant van deze beide dames? Ik hoop het laatste, misschien kunnen ze dan ook die Raisa Blommestijn erbij betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |