Wat ga je kopenquote:Op dinsdag 24 november 2020 00:37 schreef vigen98 het volgende:
Toch maar terug naar investeren in crypto. Ik herinner me nog dat ik 40-70k XRP had gekocht toen het nog geen eens 1 cent waard was en het verkocht bij 2 centHad 280k dollar kunnen hebben met 1k
![]()
Het heeft zelfs 92 cent aangetikt op Coinbase. $1 soon.quote:
Dan is 'ie nog flink gezakt daarna ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Het heeft zelfs 92 cent aangetikt op Coinbase. $1 soon.
Hopelijk nu een dip, ik moet bijkopen, omg, fomoquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan is 'ie nog flink gezakt daarna ook
Dip gaat hard nuquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:03 schreef alilami het volgende:
[..]
Hopelijk nu een dip, ik moet bijkopen, omg, fomo
Buy order 65 cent aangetikt.quote:
Ik kwam erachter dat mijn sellorder gisteren na 5 maanden eindelijk was aangetikt... en vervolgens is dat kreng door gaan stijgenquote:
Nu al?quote:Op zondag 22 november 2020 17:37 schreef xaban06 het volgende:
Op 9.50 euro gaan mijn Waves eruit. Ben benieuwd of het ooit zo ver komt.
Ik heb hem op 25 cent gekocht looong time ago.quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:10 schreef alilami het volgende:
[..]
Buy order 65 cent aangetikt.
Heb nog eentje 59 cent.
Ik laat alles staan HODLquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat mijn sellorder gisteren na 5 maanden eindelijk was aangetikt... en vervolgens is dat kreng door gaan stijgen.
Begin november was het 22 cent, helaas toen niet bijgekocht. Wie weet krijgen we nog een flash crash en dan weer snel omhoog.quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:21 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik heb hem op 25 cent gekocht looong time ago.
Edit: niet zo heel lang geleden eigenlijk. Toen ik in de tussentijd nog eens keek en wat BTC in XRP duwde.
Heb je je Universa nog?quote:Op dinsdag 24 november 2020 00:37 schreef vigen98 het volgende:
Toch maar terug naar investeren in crypto. Ik herinner me nog dat ik 40-70k XRP had gekocht toen het nog geen eens 1 cent waard was en het verkocht bij 2 centHad 280k dollar kunnen hebben met 1k
![]()
Leg jij eens uit wat een hardware walllet(wat een stuk electronica is en nog kapot kan gaan ook) qua beveiliging meer biedt dan een stuk papier?quote:
Hoe genereer jij je stukje papier? Met je blote hoofd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Een hardware walllet moet je ook nog eens aansluiten op een computer wat weer meer risico met zich mee brengt als er een trojan of virus op je computer staat. Allemaal geen last van met een stukje papier.
Nee, dat pak ik van een kladblokje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe genereer jij je stukje papier? Met je blote hoofd?
Dan weet je niet hoe hardware wallet werkt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Een hardware walllet moet je ook nog eens aansluiten op een computer wat weer meer risico met zich mee brengt als er een trojan of virus op je computer staat. Allemaal geen last van met een stukje papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |