Wat het bijzonder maakt is dat het smart contract 1% fees van de trades van RFI verdeelt over de holders van RFI zonder gas of wat dan ook. Het verschijnt dus ook direct na iedere trade in je wallet erbij.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:59 schreef Kyran het volgende:
En wat maakt RFI zo bijzonder in vergelijking tot miljoenmiljard andere coins?
Ga zo wel even wat lezen hoor, maar even benieuwd naar je mening
ik heb ook nog een gokje gewaagd op de fork van RFI: Prophet. marketcap van 300kquote:Op woensdag 25 november 2020 20:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om te shillen, maar hoeveel mensen hebben hier inmiddels al RFI tokens?
@:weetjewel5 heeft ze iig, ik heb er een aantal.
Mocht je ze hebben, join dan iig de Telegram groep, daar is men nu aardig actief met social media marketing bezig.
Voorlopig eerst wel genoeg "gokjes gewaagd"quote:Op woensdag 25 november 2020 21:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik heb ook nog een gokje gewaagd op de fork van RFI: Prophet. marketcap van 300k
https://prophetfinance.me(...)s-rates-cca7d1bd7713
Op binance staat het overgrote deel in het groenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:42 schreef recursief het volgende:
Alts bloeden weer, voorbode voor een nieuw hupje van BTC?
Ben in Blockfolio zo'n 8% kwijt in enkele uren.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Op binance staat het overgrote deel in het groen
Bitcoin wel een dikke procent naar benedenquote:Op woensdag 25 november 2020 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor dit filmpje kreeg ik een ad van een gozer die adviseerde niet in bitcoin te stappen
Gezonde correctiequote:Op woensdag 25 november 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin wel een dikke procent naar beneden
That aged wellquote:Op woensdag 25 november 2020 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Op binance staat het overgrote deel in het groen
Heeft nog lang geduurd. Land of the freequote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
VS gaat ook met strenge regels komen.
niet echt voordelig.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
VS gaat ook met strenge regels komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |