quote:
Op woensdag 25 november 2020 20:59 schreef Kyran het volgende:En wat maakt RFI zo bijzonder in vergelijking tot miljoenmiljard andere coins?
Ga zo wel even wat lezen hoor, maar even benieuwd naar je mening

Wat het bijzonder maakt is dat het smart contract 1% fees van de trades van RFI verdeelt over de holders van RFI zonder gas of wat dan ook. Het verschijnt dus ook direct na iedere trade in je wallet erbij.
En er is een black hole (burn address) met zo'n 469.000 RFI die ook fees krijgt, dus met iedere transactie groeit de black hole en worden er steeds meer coins uit circulatie gehaald. Deflatie dus. Het aantal van 10 miljoen tokens neemt dus steeds verder af.
Op zich is zo'n "hold & reward" systeem nog niet zo speciaal maar zover ik weet is het wel het eerste smart contract dat het geheel zelf afhandelt zonder dure gas transacties. En omdat het een smart contract is, is er ook geen bemoeienis of bemiddeling van buitenaf, het draait zolang Ethereum bestaat.
Verder kan ik natuurlijk geen enkele garantie bieden.
@weetjewel5 kwam er mee aanzetten en in eerste instantie dacht ik

maar vond het toch wel een grappig concept en heb er wat rommelcoins aan opgeofferd (eerst omgezet in ETH).
[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 25-11-2020 21:08:32 ]