Ik heb helemaal niks in unibersajajahahaha gestopt dus het is lastig salty zijn daarop.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh nee wat zolder autisten die van hun 300 euro investering geen 100.000 hebben gemaakt in 3 jaar tijdDoe je eigen onderzoek gewoon. Als je niet in iets gelooft, investeer er niet in. Kan je anderen wel aanwijzen, maar het ligt uiteindelijk aan jezelf. Hou je gewoon bezig iets anders dan salty zijn. Denk je dat ik maar 500 euro erin had gestopt ofzo?
Zie je mij huilen?
Succes met jouw cryptoquote:Op woensdag 25 november 2020 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks in unibersajajahahaha gestopt dus het is lastig salty zijn daarop.
Maar goed iedereen weet hoe de vork in elkaar steekt. Wees gelukkig in je eentje met je geheimpje.
Binance heeft het vandaag bevestigd:quote:Op woensdag 25 november 2020 08:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten. Denk overigens dat ik ze toch naar Binance ga zetten en droppen zodra de daling inzet na het snapshot.
Op tijd winst pakken is het devies. Niet te emotioneel gehecht raken aan je coins.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:49 schreef recursief het volgende:
Ik heb een hoop geld in baggercoins gestoken waar ik bijna 100% verlies op heb gedraaid, maar gelukkig ook een paar coins die dat ruimschoots hebben goedgemaakt. Maar als ik na 6,5 jaar de balans opmaak dan heb ik mijn huidige portfolio vooral te danken aan BTC en ETH, en dat geeft toch te denken.
Oh ja hoor, geen probleem. Ik zorg als het goed gaat met een coin altijd:quote:Op woensdag 25 november 2020 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Op tijd winst pakken is het devies. Niet te emotioneel gehecht raken aan je coins.
Knap als mensen dat kunnenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Op tijd winst pakken is het devies. Niet te emotioneel gehecht raken aan je coins.
Je hebt daar ongetwijfeld bericht over gehad, dus check je mail zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:46 schreef D. het volgende:
Ik had ooit een paar TRST op Bittrex staan.
Kennelijk houden ze deze coin niet meer. Zijn ze nu dus 'weg'?
Om even voor mezelf te spekenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:09 schreef dimmak het volgende:
Snap ook echt niet als mensen troep willen hodlen het op exchanges laten staan.Sowieso is hodlen zonder er naar om te kijken met alts geen goede zet. Maar dat terzijde.
Maar vervolgens er niet naar omkijken om er 2 jaar later achter te komen dat de desbetreffende coin delist is. Dat is niet echt standby.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Om even voor mezelf te speken
Ik heb destijds van heel veel munten een beetje gekocht (stuk of 25), en van veel munten was (mij) totaal niet duidelijk hoe en naar welke wallet je dat zou kunnen sturen. Laten staan, zodat het ook standby is als je weer wilt verkopen, was dus de makkelijke weg
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 25 november 2020 16:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar vervolgens er niet naar omkijken om er 2 jaar later achter te komen dat de desbetreffende coin delist is. Dat is niet echt standby.
Mag je mij wel bij helpenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:29 schreef D. het volgende:
Ow, en af en toe even hier gelurkt, en zo net op tijd mijn UTNP kunnen verhuizen
Als je ze wil verkopen: Ik heb even gekeken naar de exchanges op CMC. Daar wordt idcm.io genoemd als de exchange met het grootste volume. Ik heb niet veel recente ervaring met deze exchange maar in het verleden heb ik erg veel moeite moeten doen om daarvandaan btc te withdrawen tot het moment dat ik mijn verlies eigenlijk al had genomen en de transactie na zeer lange tijd alsnog doorkwam. Hun Twitter- en Facebookaccount vertonen ook al lange tijd nauwelijks tot geen activiteit. Ik wil niet zover gaan om te stellen dat ze onbetrouwbaar zijn, maar wees op je hoede.quote:
Ik weet niet hoe de situatie er nu voor staat, maar ik heb met hulp van hun helpdesk (support@cobinhood-refund.com) mijn account kunnen heractiveren en de UTNP kunnen doorsluizen.quote:
Aangezien het een ERC20 token is: is er geen Uniswap oid die een pool heeft met liquiditeit? Ik bedoel dat is precies wat projecten als Uniswap doen. Het swappen van shitcoins voor ETH.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je ze wil verkopen: Ik heb even gekeken naar de exchanges op CMC. Daar wordt idcm.io genoemd als de exchange met het grootste volume. Ik heb niet veel recente ervaring met deze exchange maar in het verleden heb ik erg veel moeite moeten doen om daarvandaan btc te withdrawen tot het moment dat ik mijn verlies eigenlijk al had genomen en de transactie na zeer lange tijd alsnog doorkwam. Hun Twitter- en Facebookaccount vertonen ook al lange tijd nauwelijks tot geen activiteit. Ik wil niet zover gaan om te stellen dat ze onbetrouwbaar zijn, maar wees op je hoede.
Daar heb ik niet naar gekeken maar dat zou me niks verbazen. Het viel me alleen op dat op CMC idcm.io wordt genoemd als dat zij 95% van het volume doen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aangezien het een ERC20 token is: is er geen Uniswap oid die een pool heeft met liquiditeit? Ik bedoel dat is precies wat projecten als Uniswap doen. Het swappen van shitcoins voor ETH.
Ik heb even gekeken, maar zelfs die hebben geen Universa pools. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken maar dat zou me niks verbazen. Het viel me alleen op dat op CMC idcm.io wordt genoemd als dat zij 95% van het volume doen.
Ik had ze ook ergens dit jaar verkocht via een of andere dubieuze exchange. Bilaxy.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:29 schreef D. het volgende:
Ow, en af en toe even hier gelurkt, en zo net op tijd mijn UTNP kunnen verhuizen
Welk halve gare plek kan ik die dingen aanschaffen danquote:Op woensdag 25 november 2020 20:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om te shillen, maar hoeveel mensen hebben hier inmiddels al RFI tokens?
@:weetjewel5 heeft ze iig, ik heb er een aantal.
Mocht je ze hebben, join dan iig de Telegram groep, daar is men nu aardig actief met social media marketing bezig.
Hier:quote:Op woensdag 25 november 2020 20:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welk halve gare plek kan ik die dingen aanschaffen dan
Even inlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |