Er wordt nu in telegram gesproken om RFI te integreren in een fonds, kan positief voor de prijs zijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je de achterdeur vindt hoor ik het wel
Kan ook een shill zijn, niet te bullish wordenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er wordt nu in telegram gesproken om RFI te integreren in een fonds, kan positief voor de prijs zijn.
Dat zou super zijn!quote:Op woensdag 25 november 2020 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb nog een invite voor je
ja uiteraard.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook een shill zijn, niet te bullish wordenAls het er is geloof ik het pas.
Loopring dan. Gezien je eerder sprak over eth 2.0 enz.quote:
quote:Loopring allows anyone to build high-throughput, non-custodial, orderbook-based exchanges on Ethereum by leveraging Zero-Knowledge Proofs.
Nee. Je kent het niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Loopring dan. Gezien de connections met eth 2.0.
[..]
Gevestigd project en ik zou het niet moeten kennen? Ja hoor.quote:
Niemand gelooft je met je 20k tx/s tokenize teh world Alexander Marketingovic Universa kutcoinquote:
Volgens mij hoort iedereen zelf onderzoek te doen en te investeren op basis van wat jezelf goed vindt.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand gelooft je met je 20k tx/s tokenize teh world Alexander Marketingovic Universa kutcoin
Heb je ook zo'n polariserende houding in real life?quote:
En Lisk? Wel dood?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk is ook maar 1 op de 4 coins waar ik in geïnvesteerd heb geslaagd, ondanks het onderzoek van tevoren.
Dat hou je toch.
Universa heb ik nog niet doodverklaard, als ze een exit scam hadden willen plegen dan waren ze een paar jaar terug al verdwenen. Maar op veel vooruitgang heb ik ze ook nog niet kunnen betrappen.
Allemaal waar. Maar als je bekend staat als de forumshill van welke kutcoin dan ook en verdwijnt als de boel in elkaar klapt, vervolgens weer ten tonele verschijnt met je nieuwe geheime supercoin als btc bijna op ath staat verdien je niks anders dan achterdocht. Dan ben je gewoon een aandachttrekker.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk is ook maar 1 op de 4 coins waar ik in geïnvesteerd heb geslaagd, ondanks het onderzoek van tevoren.
Dat hou je toch.
Universa heb ik nog niet doodverklaard, als ze een exit scam hadden willen plegen dan waren ze een paar jaar terug al verdwenen. Maar op veel vooruitgang heb ik ze ook nog niet kunnen betrappen.
Ik vertrok zowat helemaal van FOK! jongequote:Op woensdag 25 november 2020 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal waar. Maar als je bekend staat als de forumshill van welke kutcoin dan ook en verdwijnt als de boel in elkaar klapt, vervolgens weer ten tonele verschijnt met je nieuwe geheime supercoin als btc bijna op ath staat verdien je niks anders dan achterdocht. Dan ben je gewoon een aandachttrekker.
Stond ik ook van te kijkenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:49 schreef Gehrman het volgende:
Wel opvallend dat momenteel een aantal van de 2017 coins het goed doen. Waarschijnlijk mensen van de vorige bullrun die weer terugkomen naar de projecten die ze nog kennen van toen.
Ik zou me ook niet meer durven vertonen na zo'n debacle.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik vertrok zowat helemaal van FOK! jongeMensen hebben dingen te doen in hun leven, ik ben een voltijd student die niet 24/7 op FOK! kan blijven hangen. Ik heb ook niemand wat aangedrongen om wat te kopen nu, voornamelijk om die reden dat het niet zo goed ging met Universa. Heb geen zin in wat zolderautisten die hun onderzoek niet doen en dan anderen de schuld gaan geven wanneer het goes south.
Oh nee wat mensen die van hun 300 euro investering geen 100.000 hebben gemaakt in 3 jaar tijdquote:Op woensdag 25 november 2020 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet meer durven vertonen na zo'n debacle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |