Vandaag door de 20k heen?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:31 schreef dimmak het volgende:
Mooie recovery voor Bitcoin weer vannacht.
Lijkt er wel op en is eigenlijk ook onhoudbaar. O.a. Paypal en Square verkopen al meer bitcoin dan dat er worden gemined en het aantal op exchanges blijft maar afnemen. Dat tekort van aanbod komt eraan.quote:
Mooi man. Bitcoin, de savior, gaat het gevecht aan met het monetaire systeem.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt er wel op en is eigenlijk ook onhoudbaar. O.a. Paypal en Square verkopen al meer bitcoin dan dat er worden gemined en het aantal op exchanges blijft maar afnemen. Dat tekort van aanbod komt eraan.
Paypal en bitcoin is juist alles waar bitcoin tegen was?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mooi man. Bitcoin, de savior, gaat het gevecht aan met het monetaire systeem.
Nu komt paypal en wordt het de middleman van crypto en de markt wordt lyrisch.
Paypal en bitcoin is juist alles waar bitcoin tegen was.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit goede ontwikkelingen vind voor bitcoin als bitcoinmaximalist.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Paypal en bitcoin is juist alles waar bitcoin tegen was?
Bitcoin is een protocol waar iedereen op mag bouwen wat ze willen. Dat Paypal ver vanaf de idealen van Bitcoiners staat, staat wel vast. Maar het mooie wat het laat zien is dat het kan. Ook Square en Paypal zijn vormen van schalen of we het nou leuk vinden of niet. Eng heh, die financiële vrijheid.. De markt bepaald.
Ik ben zeker geen Paypal fan nee. Ook niet op deze manier. Maar als mensen er op deze manier gebruik van willen maken is hun goed recht. Zelf zou ik ik ze altijd je laatste zin voorleggen inderdaad. Maar met vrijheid bedoel ik dat iedereen op het Bitcoin protocol kan bouwen wat ze willen. Het is aan de mensen of ze er gebruik van willen maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dit goede ontwikkelingen vind voor bitcoin als bitcoinmaximalist.
Tenzij het je om de prijs te doen is.
iN iT fOr dE TeCh
En financiële vrijheid? Not your keys, not your coins.
het laat mensen kennis maken met crypto. als ze een beetje begrijpen hoe t werkt slaan ze hun coins offline op.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dit goede ontwikkelingen vind voor bitcoin als bitcoinmaximalist.
Tenzij het je om de prijs te doen is. Dan is bitcoin dus gewoon een ponzi met als doel om door te verkopen aan de next greater fool.
iN iT fOr dE TeCh
En financiële vrijheid? Not your keys, not your coins.
Lol. Gemakzucht dient de mens. En fiat.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:44 schreef weetjewel5 het volgende:
als ze een beetje begrijpen hoe t werkt slaan ze hun coins offline op.
ja veel mensen zullen alleen paypal gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol. Gemakzucht dient de mens. En fiat.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als het goed is kun je opnieuw je wachtwoord aanvragen en alsnog je zooi eraf halen. Vervolgens even het volgende stappenplan doorlopen.
[..]
Laatste stap is aan jezelf, maar als je dat in februari had gedaan was je troep nog iets waard geweest.
Kennelijk bestaat mijn account niet meer.quote:Q4: Is there a due date for retrieving my funds?
What if I pass the due date?
We suggest you retrieve your funds within six
months after the withdrawal announcement. You
can contact the COBINHOOD Withdrawal
Service team if you failed to retrieve your funds
after the due date.
Daarom altijd even een eigen wallet aanmaken in het vervolgquote:Op woensdag 25 november 2020 10:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk bestaat mijn account niet meer.
@GGMM en ik kunnen ons hier prima in vindenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Paypal en bitcoin is juist alles waar bitcoin tegen was?
Bitcoin is een protocol waar iedereen op mag bouwen wat ze willen. Dat Paypal ver vanaf de idealen van Bitcoiners staat, staat wel vast. Maar het mooie wat het laat zien is dat het kan. Ook Square en Paypal zijn vormen van schalen of we het nou leuk vinden of niet. Eng heh, die financiële vrijheid.. De markt bepaald.
Mja veel van die defi projecten zijn enkel een smart contract en er zijn al een aantal scams geweest waar een backdoor in het contract zat.quote:Op woensdag 25 november 2020 08:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, scams genoeg in deze crypto wereld.
Voordeel is hier dan weer dat het een smart contract is, als het niet al te beroerd geprogrammeerd is blijft het wel werken
Github is aanwezig, geen pre-sale, smart contract werkt (klopt af), geen gelockte tokens.
Ponzi is het ook niet, wat je ontvangt zijn de fees van de transacties. Er komten geen coins bij, er verdwijnen wel coins (fees) in het burn adddress ("black hole").
Dus wat dat betreft is het niet zo'n goede scam als dat de bedoeling is.
Kan evengoed zijn dat ze het qua promotie dood laten bloeden na een tijdje maar dat risico loop je altijd.
Ai dat is balen. Maar je hebt er genoeg mails over gekregen dus eigenlijk je eigen schuld. Sowieso "not your keys, not your coins".quote:Op woensdag 25 november 2020 10:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk bestaat mijn account niet meer.
Als je de achterdeur vindt hoor ik het welquote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mja veel van die defi projecten zijn enkel een smart contract en er zijn al een aantal scams geweest waar een backdoor in het contract zat.
Ik denk dat de (populaire) alts ook kunne profiteren wanneer de BTC zelf het nieuws weer haalt en de alts hun marketing op orde hebben.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Kyran het volgende:
Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het de ATH aantikt. Als het er doorheen knalt gaat het volgens mij echt los. Al vrees ik dan wel voor de alts...
Kan vriezen kan dooienquote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Kyran het volgende:
Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het de ATH aantikt. Als het er doorheen knalt gaat het volgens mij echt los. Al vrees ik dan wel voor de alts...
100K EOY.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Kyran het volgende:
Geen idee maar ik heb nog een invite voor jequote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef Rambow het volgende:
Weet iemand waarom je bij bl3p nog steeds een invite nodig hebt sinds 2018?
Of zijn ze gewoon gestopt? Ik weet nog dat ik daar destijds super graag een account wilde maar lukte nooit, dus ik dacht vandaag probeer het weer eens.. maar kan dus nog steeds niet
Daar liep ik eergisteren dus ook tegenaanquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef Rambow het volgende:
Weet iemand waarom je bij bl3p nog steeds een invite nodig hebt sinds 2018?
Of zijn ze gewoon gestopt? Ik weet nog dat ik daar destijds super graag een account wilde maar lukte nooit, dus ik dacht vandaag probeer het weer eens.. maar kan dus nog steeds niet
En iemand anders voor jou ook zo te zienquote:Op woensdag 25 november 2020 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb nog een invite voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |